Recensie Andrea, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeffz96

Vaste klant
123
05/05/23
148
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8961882-andrea
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net bij andrea in Amsterdam West langsgeweest. Een mooie dame uit Venezuela met een prachtig lichaam en een kont om echt geil van te worden. Ze spreekt best wel goed Engels. Het werd weer eens tijd om een dvp te bezoeken want de laatste keer was 5 maanden geleden. Ik werd naar de kamer geleid en na betaling kon het dus beginnen.

De kamer was bloedheet en had het zo benauwd dat ik niet kon klaarkomen. Het leek wel net een sauna. Ze vond het jammer dat ik niet klaar kwam en vroeg steeds "what happened?" Dat geeft toch wel aan dat ze op beter had gehoopt. Toch doorgegaan en pijpen kan ze wel echt uitstekend. Lijkt bijna alsof ze je lul gaat doorslikken.

Voor de rest was de date niet super maar wel voldoende. Ze is geen klokkijkster en neemt echt haar tijd op vrolijke spaanse muziek. Ondanks het niet klaarkomen hou ik er toch wel een "oke" gevoel aan over. Zoenen staat in de mogelijkheden maar dat doet ze nauwelijks dus dat vond ik wel echt jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan