Recensie Andrea, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
367
02/11/21
160
20
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/u/amanda-massage/43282008/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pas achteraf gezien gebruikt zelfde profiel als de gekende en geprezen Amanda...maar helaas is ze niet van hetzelfde kaliber.
Afspraak om 11u, juiste nummer kreeg ik bij aankomst, om 10u45 stuurt ze ben je er? Neen traag verkeer en afspraak was 11u...? Het ging erg traag en zag dat ik het niet zou halen. Ze stuurt terug heb volgende afspraak om 12u (!) Kan niet over tijd gaan we zullen dan 45min doen. Even getwijfeld maar was nu zo dicht. Plaatsje gezocht en naar het nr gezocht. Stuur bericht ik ben er, zij terug met ander nr 4 huizen verder. Eindelijk binnen, ze komt naar beneden om te openen, hmm veel meer kilo's dan gedacht maar bon. 40min zou nog gaan zei ze, voor 50 euro. Appartement met twee matrassen en een massagetafel meer niet. Massage was eerder zacht niet slecht ook niet super, weinig teasing. Afwerking wel langzaam en aangenaam. Je mag bovenop de kleren wat wrijven maar wond me niet echt op, niet mn ding. Na klaarkomen zegt ze ik ga mijn handen wassen. Lig ik daar met de sperma op mn buik zeker 5 minuten...komt uiteindelijk binnen met rolletje WC papier...tja dat was niet zo handig. Enfin, betaalde niet veel dus zat er niet mee in maar kreeg ook niet veel dus éénmalig. Vriendelijk maar weinig spraakzaam.
 
Yep. Nu ook op redlights en Quartier rouge zag ik. En wat meer mogelijk. Haar vriendin Amanda blijkt wel een stuk beter te zijn maar als je op BBW valt...dan is Andrea misschien uw ding.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan