Recensie Andrea, Den Haag, Doubletstraat 30 k2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
413
05/07/21
436
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
49
Zaterdagavond een rustige Doubletstraat met een matige bezetting. Zin in wat nieuws en Andrea was mij al enige tijd opgevallen. Meisjesachtig voorkomen, nauwelijks opgemaakt, mooie c-cup. Babbeltje aan de deur en naar binnen. 40 euro gegeven voor het standaardpakket en nieuwsgierig naar het vervolg. Kort samengevat: vaak zit het mee, maar vandaag zat het tegen. Andrea zegt 22 te zijn, Roemeense en hiervoor in Düsseldorf te hebben gewerkt. Na 2 minuten ging haar telefoon. Ik zag de naam?Andrea pissig. Dat was dus niet de bedoeling. De sex was gemiddeld en nogal plichtmatig. Communicatie was in het Engels. Na 10 minuten (12 minuten binnen) weer de telefoon. Just a reminder zeg ik. Zelfde naam... Tijd om het af te maken zegt ze. Maar gestopt, weggegaan en good old Laura bezocht.
 
Volgende keer let ik op als er iemand bij haar naar binnen gaat.. Het lijkt erop dat iemand haar klanten telt en de tijd bewaakt. Deze zou gewoon op straat moeten staan. Mark trouwens niet gezien?
 
@Befaap

Boven in je recensie zie je als topicstarter staan : "niet meer volgen". Als je daarnaast op de 3 puntjes drukt , kan je de naam , adres en beoordelingen corrigeren.

Als je tekst wilt corrigeren of toevoegen , dan druk je onderaan op de 3 puntjes naast "rapporteer"

Dat laatste geldt ook voor "gewone" berichten/reacties.

Ik weet niet of er een tijdslimiet aan verbonden is om correcties uit te voeren......
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan