Recensie Andrea, Het Landhuisje, Overloon 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
198
16/01/22
210
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.lovelyprive.com/dames/sharol/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al paar keer bij haar geweest, ze is arrogant maar af en toe wind mij zo'n type wel op. (Let op als je het niet tegen kan, niet doen)
Ze is ook volgens mij erg kiekeurig met wie ze naar kamer wil. Ze keek via de camera eerst of het iemand die haar bevalt en dan pas gaan ze introduceren. Afspraak maken ga je wrs dus niet lukken want ze wil je eerst zien.

Ik ben meestal meer voor de gfe type, maar zoals ik zei, af en toe optiek seks is ook niet verkeerd. Want jeetje ze is wel echt een plaatje zeg. Wat een lichaam man man. Die tieten... Ja siliconen maar af en toe wil je het gewoon!
Ze heeft ook een leuke mooie bitchy face.
Enig klein minpuntje is dar ze zo atletisch dat je klein beetje sixpack buik ziet. Is voor mij net iets te atletisch maar goed, complete plaatje is wel fantastisch.

Ik weet dat ze arrogant bent dus moet je wel je best doen, dus ik begon meestal met wat massage bij haar. (met zo'n lichaam als haar krijg je erectie hiervan haha) Daarna kusjes op haar licham, en dan verder naar de intieme plek om haar een goed befbeurt te geven. Helemaal fris, geen geur daar beneden, fantastisch poesje.

Pijpen en intiem zijn vrij standaard, maar goed, zoals ik zei, is het meer optiek neuken voor me. Dus vantevoren ook wat genomen om iig goed hard te worden (met gfe heb ik dat niet nodig, maar optiek dus wel😉)
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Natuurlijk Andrea is een hele knappe vrouw maar neuken met haar vond ik geen zak aan !

Zo lusteloos allemaal zonder enige passie en enthousiasme.
Het was een wonder dat ik mijn hoogtepunt nog bij haar haalde.

Ik had haar uitgeprobeerd maar ze was mij niet bevallen. Dus eens maar nooit meer !
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/linda/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor mij was de ervaring een mix van de eerdere reviews. Standaard seks zonder enige vorm van passie. Misschien goed genoeg als je enkel voor het optische gaat. Volgende keer zoek ik even verder.

Ze zit nu bij het landhuisje in Overloon, zie de link hierboven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan