• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Andrea, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had ongeveer een jaar geleden met haar afgesproken, maar was niet heel tevreden. Ze kwam de afspraken niet na qua zoenen en we deden maar 1 of 2 standjes. Ook had ik voor een uur betaald, maar toen ik na 30 minuten nog niet was gekomen zei ze laat maar en moest ik weg.
Het probleem met de meeste van deze meisjes is dat je niet met haar praat als je ze sms't. Je praat meestal met een tussenpersoon. Als je geluk hebt, is die middelste man een vrouw. Anders stuur je al die kus-emoji's naar een willekeurige kerel en reageert hij terug met kusjes.

Dus als je het ergens met het meisje over eens bent, weten ze daar meestal niet eens van. Het hele idee is om je daar te krijgen. Meestal loop je niet weg.

Daarom blijf ik bij een paar meisjes als ik ze eenmaal gevonden heb. Ik weet dat ik met ze praat, ik weet wat we hebben afgesproken. Seks wordt ook beter. Maar in deze business blijven natuurlijk maar heel weinig meisjes hangen

Terug
Bovenaan Onderaan