Recensie Andrea 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gangbanglover43

Vaste klant
Forumpionier
118
16/07/21
183
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag 25 augustus weer eens een bezoek gebracht aan de Weaze en kwam daar in L&J de Oost Europese Andrea tegen. Ze zat in kamer twee en na haar eerst voorbij te zijn gelopen ben ik bij de tweede ronde toch bij haar naar binnen gegaan.

Een mooie slanke jonge dame, ik vermoed half in de 20, met mooi donkerblond haar en engels sprekend en een beetje Nederlands.

Het was een vrolijke enthousiaste dame en het bezoek was ook ruim voldoende waarbij ze de tijd voor je neemt. Pijpen doet ze met condoom nadat ze hem eerst lekker stijf getrokken heeft. Intiem is natuurlijk ook met condoom. Nadat ze me eerst afgetrokken en lekker stijf gepijpt had kwam ze bovenop me zitten wasrbij ze me als een echte cowgirl heerlijk neukte. Ze stond ook toe dat je haar aanraakte en streelde zodat ik lekker haar mooie zachte billen kon strelen terwijl ze mij heerlijk neukte. Na een minuut of 10 a 15 spoot ik mijn condoompje lekker vol.

Helaas werkt ze niet op vaste dagen en weet ik dus ook niet of ze altijd in dezelfde kamer zit maar mocht ik haar weer tegen komen dan is ze zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan