Recensie Andreaa & Marie nr 15 / 14 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Macumba

Wandelaar
30
22/04/22
11
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
150
Today after a while visited both of these ladies. Totally recommend, very friendly, top service and very nice girls. Marie is from colombia , and andrea is romanian. Normally they ask 200 per hour but if u want a discount text me in private and i can tell you the keywords to get a discount and do 150€ per hour.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de eerste keer op het Eindhovens plein om eens poolshoogte te nemen. De Colombiaanse Marie lonkte enthousiast dus ik klopte maar eens aan. Boven op de kamer vroeg ze of ik van SM of van fantasy houd. Ik ben geen echte liefhebber van het ruige werk dus aangegeven dat ze maar voor de fantasy moest gaan. Na een korte opfrisbeurt en een bekertje Listerine dacht ik dat wordt zoenen. Dat bleek helaas niet het geval. Ze vraagt of ik wel hou van pijpen en neuken. Na de bevestiging van mijn zijde vraag ik of zij daar ook van houdt. Hierop antwoordt ze lachend: Ofcourse, that's my work!

Na een korte pijpbeurt gaat ze standje 69 zitten en wil ze wel even peepee doen. Ook niet mijn cup of tea maar Marie blijft enthousiast pijpen. Na het pijpen wat verschillende standjes geneukt. Bij het opfrissen de uitnodiging van Marie om toch snel eens terug te komen voor een massage omdat ze in de gaten heeft dat ik daar wel van hou.

En wie weet doe ik dat nog ook. Maar volgens mij zitten er nog meer leuke dames op het plein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan