Recensie Andreea, Alkmaar, Achterdam 2pg2k2 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieter1977

Meubelstuk
Forumpionier
1.489
08/07/21
912
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs nog bezocht, en was weer een uitstekend bezoekje!

Ze was even 2 weken vrij, maar ze zit er weer, sinds maandag, en blijft nog maanden, tot de eventuele nieuwe lock down.
 
Laatst bewerkt:
En wat doet ze dan als ik vragen mag? Mag ook in pb☺️
Eigenlijk een beetje raar dit soort verzoeken op de reviewpagina van de dame om aanvullende gegevens over de diensten buiten de review site om te delen. Waarom moeten we dat lezen en PM je de schrijver dan niet direct met de vraag? Dit wordt wel vaker zo gevraagd, maar het nodigt niet erg uit om zelf diensten van een dame en ervaringen nog hier met iedereen te delen.
Voor een telefoonnummer ligt dat wat anders, al vind ik zelf dat het uberhaupt alleen aan de dame zelf is om dat door te geven. Of door een klant na toestemming van de dame.
 
Laatst bewerkt:
Telefoonnummer moet je naar mijn mening ook van de dame zelf krijgen. Als je dat van een ander krijgt en je gaat de dame benaderen op haar 06 zal ze daar hoogst waarschijnlijk niet blij mee zijn!

Andreea is weer terug ja. Inmiddels is ze al redelijk voorbij de 40, maar ze zit (en ligt) er nog steeds. En aan klanten geen gebrek hoor.

Wel jammer dat ze inmiddels vele ingrepen heeft laten doen, zowel aan haar gezicht als aan haar borsten. Vond haar vroeger mooier (naturel), maar is persoonlijk uiteraard.
 
Ze is op vakantie, 01 mei is ze er weer. Voor haar liefhebbers, hoewel ik vermoed dat de meesten dit dan wel weten. Op maandagavond was ze de hele avond bezet, 2 vaste klanten die lang hadden geboekt. Voor niets heengegaan, en onverrichter zake huiswaarts gegaan. Veel lege ramen en veel dames die midden van de avond al naar huis waren.

De herinnering die rest is dus van afgelopen vrijdag, toen ik ook heerlijk met haar hebt gesekst. Zoals met je vriendin voelt het altijd met haar.
 
Ze is er weer, en weer een heerlijk samenzijn gehad.

Ze pijpt mij altijd heerlijk tot het einde klaar, en dat voelt bij haar beter met condoom dan bij sommige andere dames zonder condoom.
 
Hoe lang heeft ze daar gewerkt op het Zandpad de Andreea die jij bedoelt en in welk jaar / welke jaren?

Met wat ik ervan weet is deze Andrea gestart begin 2007, op de Achterdam, tot eind 2008.
Begin 2010 is deze Andrea weer op de Dam gezien en sindsdien werkte ze daar. Dit ook blijkens haar vroegere draadje op Hookers.nl

Het schijnt dat ze weleens een weekje in Amsterdam heeft gewerkt om te proberen, maar dat was geen succes. Zandpad heb ik weleens gevraagd aan haar maar ze zei van niet. Nou zegt dat ook niet alles, want dvp's zijn gewoon vaker niet eerlijker over allerlei dingen.

Deze Andrea is inmiddels 43, hoewel ze tegen klanten geloof ik zegt dat ze 37 is.
 
Misschien kan iemand anders dit bevestigen of ontkrachten. Met wat ik ervan weet is deze Andrea gestart begin 2007, op de Achterdam, tot eind 2008.
Begin 2010 is deze Andrea weer op de Dam gezien en sindsdien werkte ze daar. Dit ook blijkens haar vroegere draadje op Hookers.nl

Het schijnt dat ze weleens een weekje in Amsterdam heeft gewerkt om te proberen, maar dat was geen succes. Zandpad heb ik weleens gevraagd aan haar maar ze zei van niet. Nou zegt dat ook niet alles, want dvp's zijn gewoon vaker niet eerlijker over allerlei dingen.

Deze Andrea is inmiddels 43, hoewel ze tegen klanten geloof ik zegt dat ze 37 is.
Grote blonde vrouw met een leuk accent en grote borsten wanneer zou deze andreea in alkmaar werken
 
Deze Adreea is ca 1.74 meter, en heeft geen accent. Ze heeft geen grote borsten, eerdere kleine. Zal dus een andere zijn geweest. Er zijn nogal wat Andreea's.

In 2018/2019 waren er zelfs 4 Andreea's op de Dam werkzaam. Op dit moment nog 2, met wat ik weet.
 
Deze Adreea is ca 1.74 meter, en heeft geen accent. Ze heeft geen grote borsten, eerdere kleine. Zal dus een andere zijn geweest. Er zijn nogal wat Andreea's.

In 2018/2019 waren er zelfs 4 Andreea's op de Dam werkzaam. Op dit moment nog 2, met wat ik weet.
Hongaars was ze volgens mijn en ze woonde ook in alkmaar bracht haar regelmatig van Utrecht naar alkmaar maar bedankt voor de info
 
Ik zal eens vragen aan wat dames waar ik kom, zoals de andreea van g2k2 of ze de Andreea kennen die jij bedoelt. Deze Andreea heeft zich overigens vroeger ook als Hongaars uitgegeven.

Deze andreea is in ieder geval nu werkzaam in Alkmaar, gisteren nog. En vandaag vermoedelijk weer. Je kan altijd even kijken of je deze kent. g2k2.
 
Andrea van g2k2 heeft alleen maar in Alkmaar gewerkt en met een dubbel paspoort kan je je voor allebei uitgeven..
Ze heeft weleens in Amsterdam gewerkt (eind 2008 wat ze vertelde), maar een weekje, om te proberen, maar dat was niet bevallen. Op dat na heeft ze idd alleen maar in Alkmaar gewerkt. Andreea g2k2 heeft wel een gaatje in haar carrière, tussen eind 2008 en begin 2010. Het is mij niet duidelijk wat ze in dat tijdvak heeft gedaan. Zelf zegt ze dat ze toen tijdelijk gestopt was en in het buitenland normaal werk deed, maar ik weet evenwel niet of ik dat 100% moet geloven (hoewel ze lief is kan ze ook goed liegen). Als ze al in andere plaatsen heeft gewerkt dan moet het in 2009 zijn geweest.

De Andreea g2k2 is 100% zeker 43 jaar. Ze woont samen met Catalina, niet al te ver van de Dam, en met nog 2 anderen (maar die zijn op het moment op vakantie). De Andreea die nu op g2k2 zit heeft geen grote borsten, eerder wat kleiner tot normaal.

Ik weet nog van Hookers dat er rond 2010 ook een Andreea op de Dam werkte, die wel grote borsten had (T9 uit mijn hoofd).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan