Recensie Andreea, Almere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny_Jordaan

Wandelaar
71
27/12/21
85
2
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3528270-andreea
Totale kosten (in euro)
100
Ontvangst in een rijtjeshuis in Almere dat door 5 vrouwen als bordeel gebruikt wordt. Mooi figuur, mooie gebruinde huid. Prachtig gladgeschoren kutje. Spreekt geen woord Engels behalve het woordje 'finish'.

Begint een rubbertje aan te brengen op een nog halfstijve erectie. Dat werkt zo natuurlijk niet, want dat gaat later knellen. Maar ze laat zich niet van de wijs brengen en ik moet dus vrij hardhandig ingrijpen. Onder protest in een onverstaanbare taal gaat ze over op handmassage met een cream die ik zelf meegenomen had.

Dan gaat de deur open en vraagt één van de andere dames of ik zin heb in een trio.

Ze spreekt slechts één woord Engels en dat woord hoor je dan ook de hele tijd. Met wapperende handen maakt ze steeds kenbaar dat ik moet oprotten. Ze zeurt om extra geld. De lick wil ze niet doen, hoewel we dat wel afgesproken hadden. Uiteindelijk wel gekregen.

Ik versta geen Russisch of Bulgaars, maar ik weet wel dat ze continu klaagt en zeurt. Ik eis dat we een insert doen. Met tegenzin gaan dan die benen uit elkaar. Dan wil ik met haar een doggy. Niet gekregen. 'Finish' is het antwoord.

Heb voor een half uur betaald maar ben hooguit 20 minuten binnen geweest van begin tot einde.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan