Recensie Andreea, Limburgse Wallen, Maasbracht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.932
09/12/21
2.949
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Bij een bezoek aan de Limburgse Wallen gekozen voor Andreea, die had ik nog niet gehad. Naar eigen zeggen werkt ze er al een tijdje, maar ze is me nooit opgevallen. Ze stond in het kamertje bij de bar.

Starttarief is 100 euro plus 50 euro voor pzc. PZC deed ze prima, neuken (met rubber en zij on top) ook dankzij haar strakke gleuf. Redelijk snel spoot ik het rubber vol.

Als extra's bood ze ook nog tz en 69 aan.

Bij een bezoek aan de Limburgse Wallen gekozen voor Andreea, die had ik nog niet gehad. Naar eigen zeggen werkt ze er al een tijdje, maar ze is me nooit opgevallen. Ze stond in het kamertje bij de bar.

Starttarief is 100 euro plus 50 euro voor pzc. PZC deed ze prima, neuken (met rubber en zij on top) ook dankzij haar strakke gleuf. Redelijk snel spoot ik het rubber vol.

Als extra's bood ze ook nog tz en 69 aan.
Als eerste dank voor je reviews. Ik waardeer het als iemand reviews plaatst, iedereen leest ze toch graag denk ik en het helpt toch wel om een keuze te maken, zowel van de dame als van de plaats die je bezoekt.

Ik ben vroeger ook wel eens in Maasbracht geweest maar vind het starttarief van 100 Euro toch wel hoog, zeker omdat je ook al 10 Euro betaalt om binnen te komen. Bij het landhuisje in Overloon betaal je 80 Euro voor een half uur. In Duitsland soms maar 70.

Vroeg Andreea voor tz ook 50 euro ?

Als eerste dank voor je reviews. Ik waardeer het als iemand reviews plaatst, iedereen leest ze toch graag denk ik en het helpt toch wel om een keuze te maken, zowel van de dame als van de plaats die je bezoekt.

Ik ben vroeger ook wel eens in Maasbracht geweest maar vind het starttarief van 100 Euro toch wel hoog, zeker omdat je ook al 10 Euro betaalt om binnen te komen. Bij het landhuisje in Overloon betaal je 80 Euro voor een half uur. In Duitsland soms maar 70.

Vroeg Andreea voor tz ook 50 euro ?
Dank je wel voor je reactie.

Mij helpt het in elk geval wel. NIet dat ik met de topics in de hand de dames afschuim, maar het geeft een indicatie wat er op een bepaalde plek te doen is.

Ja, de entree is 10 euro. Dat heeft ook wel als functie om mensen buiten te houden die komen om te hangen.

Maar je punt staat. Limburgse Wallen is niet goedkoper dan bv. Landhuisje, C'est la Vie, Sanne Privé e.d.

TZ was 50 euro extra, ja. Ik heb dat niet gedaan, enkel PZC. 69 was ook weer 50 extra als je dat zou willen.

Dus als je alle opties neemt (of je zo uit laat pezen), dan wordt het een dure grap, ja. Entree, PZC, NMC, TZ en 69 zou je op 310 euro uit komen. Denk dat je het beter vooraf afspreekt dan. Als je zegt 200 voor de hele mikmak, dan moet ik nog zien of ze dat gaat weigeren.

Dan is het natuurlijk nog wel duurder dan het Landhuisje, maar ik vind hier wat meer mijn smaak dan in het Landhuisje.

Voordeel van de Limburgse Wallen vind ik dat je er nog dames kunt vinden van eind 20, begin 30. Meeste privé clubs zijn het eerder 40-ers of 50-ers.
Bij 't landhuisje valt 't mee, maximum leeftijd ligt daar toch zo rond de 40 jaar en er zijn ook dames beneden de 30. Zelf geef ik normaal ook de voorkeur aan tot begin 30. Ik kom dan ook graag in Duisburg (Vulkanstrasse), daar is veel keuze, alle leeftijden, dik en dun, noem maar op, altijd wat nieuws, maar is voor sommigen misschien net wat te ver weg en nadeel is dat het pas aan het eind van de middag op gang komt, maar de Limburgse Wallen zijn ook pas om 19 uur open helaas.

Terug
Bovenaan Onderaan