Recensie Anes, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1104

Stamgast
Forumpionier
578
08/07/21
637
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1242074-anes
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond weer eens bij Anes langs geweest. Recensies lopen een beetje uiteen, ik ben altijd wel tevreden Afspraak via WA gemaakt en kon snel terecht. Slechts gekleed in kousen en hakken ontving ze me.
Op de kamer een staande verkenning met wat kusjes ze maakte mijn broek los en begon me staand te pijpen.
Mezelf verder van kleren ontdaan en haar op bed gelegd om haar oraal te verwennen ze leek dit wel te waarderen en ze veranderde snel naar 69.
Na zo even te zijn doorgegaan condoom erom en kwam ze boven op. Cowgirl and reverse cowgirl passeerde de revue. Als laatst haar stevig in doggy genomen en het condoom volgespoten. Condoom eraf en opfrissen met doekjes en een sigaret om bij te komen.
Ik begon haar te vingeren terwijl ze mijn pik heerlijk aftrok en vingertje bij mij naar binnen zorgde dat ik de tweede keer goed klaar kwam. Opfrissen en kusje en tevreden weggegaan.
 
Laatst bewerkt:
Is haar figuur echt atletisch? Of althans, heb jij dat zo ervaren? Want afgaande op de foto's is ze wel enigszins, hoe moet ik dit zeggen, stevig? '. Of zie ik het gewoon verkeerd?
 
Ik wilde de gok nemen en heb afgesproken. Helaas heb ik voor niks staan wachten en appen op de afgesproken plek. Dat terwijl de account wel online was in WAP. Neemt niet eens de moeite om even fatsoenlijk af te zeggen.
 
Ik vroeg haar via WA op een nette manier om een onderdeel van haar volle menukaart. Het antwoord was kort: "no". Op mijn reactie ("maar het staat wel tussen de mogelijkheden') kreeg ik alleen "..." als antwoord. Leuk koppie en mooi lichaam, jammer dat ze zo reageert. En zo erg was mijn verzoek niet; ik vroeg niet om anale vuistpenetratie of scat. Jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan