Recensie Angee, Kathy Thai, Prins Hendrikstraat Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
84
12/07/22
212
25
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Net voor de vorige lockdown in december een bezoek gebracht aan Angee bij Kathy Thai. Gelegen in een winkelstraat, stap je door twee deuren een hele mooie zaak binnen. Aantal nieuwsgierige mannen aan de bar en een rondrennende gastvrouw. Na even ongemakkelijk wachten kwam the lady in Red mij ophalen. Prachtige verschijning in haar rode outfit. Echt een heel mooi gezicht. Achter haar de trap op, naar de kamer. Standaard prijs was €75. Alles inbegrepen was €150. Ik was blij verrast dat zo'n pretty girl zich door mij wilde laten nemen. Dus €150 gelapt en zij naar beneden om het geld af te staan. Haar terugkomst liet zolang op zich wachten dat ik dacht dat ze er met het geld vandoor was. Bij terugkomst had ze koffie voor zichzelf en iets te eten meegenomen. Ik dacht even aan de €2,50 per minuut die ik haar net had betaald. Die koffie had al €25 gekost. Afijn, ze kwam net van huis (14.00 uur) en moest ook nog douchen. Aangezien ik van schoon en fris hou, is dat prima. Voordat ik op bed lag was er al een kwartier voorbij. Haar cup C siliconenborsten waren mooi gelukt maar mij iets te hard en nep. Ondanks dat het om all inclusive ging, hielde ze haar string aan.
Ze pakje een condoom uit haar tasje. Toepasselijk: een rode condoom. Ze ging na de flitsmassage aan de slag met haar prachtige rode lippen en haar lange loshangende haar. Geweldig plaatje. Het pijpen ging echter zodanig ruig en met haar tanden dat ik dacht een kopje kleiner gemaakt te worden. Het kostte echt moeite de moed er in te houden. Gelukkig had ik een halfje Kamagra achter de kiezen om de boel in mindere tijden gestrekt te houden.
Na haar drie minuten ongewenst SM blowjob ging ze bovenop. Van enige affectie of een klein kusje was geen spoor. Ik heb het klusje in doggy afgemaakt vanwege de betaalde €150 en stond een half uurtje later weer buiten. Eens en nooit weer.

Ik kwam er op deze review te schrijven toen ik haar weer op Kinky tegenkwam. Een half jaar geleden was ze 35. Een half jaar later is ze 30. Mijn vermoeden is dat ze rond de 40 zal zijn. Blijkt maar weer dat een prachtig hoofd niet veel zegt. Haar service is een van de slechtste die ik heb meegemaakt. Mogelijk had ze net haar dag niet en hebben andere betere ervaringen met haar. Laat het weten. Op basis van mijn kennismaking sla ik deze salon over.
 
@Flip Wat een rotervaring voor je, man. Bedankt voor het delen.
Graag gedeeld. Zo heel erg is het ook weer niet, het is weer een ervaring. Soms is deze matig, goed of geweldig. En heel af en toe zit er een regelrechte mispeer bij. En zoals gezegd: de dame kan misschien een keer een slechte dag hebben. Daarom ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen met Angee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan