Recensie Angel Albuquerque 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/model-trans.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo.
Een tijdje geleden heb ik dit forum ontdekt en voornamelijk recensies gelezen. Omdat ik al een tijdje "droog" sta en op zoek ben naar iets jong en fris heb ik deze namiddag toch nog eens mijn stoute schoenen aangetrokken.

Uit ervaring weet ik dat het lastig kan zijn om een degelijke trans te vinden die een goede service biedt en niet enkel uit is op snel geld maar bij het lezen van het profiel van Angel Albuquerque was ik zwaar aangetrokken door haar foto's en mijn nieuwsgierigheid nam de bovenhand. Ben ik blij dat ik de sprong heb gewaagd. Vlot afgesproken via whatsapp en haar deze namiddag in Oudenaarde bezocht voor een uur.

Angel heeft haar naam niet gestolen. Ze is een godsgeschenk! Bij binnenkomst kreeg ik meteen de bevestiging dat haar foto's 100% echt zijn. Een jonge knappe dame met een prachtige glimlach en een schattige krullenbol opende de deur. Als je haar op straat zou kruisen kijk je sowieso om en zou je nooit durven vermoeden dat ze lid is van het derde geslacht.

Op de trap naar boven kreeg ik meteen een prachtig uitzicht op haar slanke benen en lekker strak kontje gehuld in een kort jurkje dat haar vrouwelijk uitziende rondingen in de verf zette. Eens op de kamer eerst wat small talk in degelijk Engels.

Na de korte kennismaking meteen overgegaan tot het echte werk. Voluit tongzoenen en zachtjes strelen. Een echt GFE gevoel. Eens op het bed werd ik getrakteerd op een 5 minuten durende sloppy blowjob (zc). Ik hield het bijna niet meer dus legde ik haar op haar rug en begon ik haar mooie vrouwelijke lijf te verkennen. Eerst nog wat meer tongen en daarna sabbelen aan de dikke tepels van haar natuurlijke (!) borstjes. Ze genoot er duidelijk van want haar 20cm (in werkelijkheid eerder 18 schat ik) lid stond al helemaal paraat. Heb haar dan ook getrakteerd op een blowjob waar ze zichtbaar van genoot. Ze heeft het trouwens graag als je in haar borsten knijpt terwijl ze wordt gepijpt.
Even later overgegaan naar 69 met zij on top. Wat een zicht op die strakke kont! Het gaatje ook even gelikt.. het werd geapprecieerd :)

Niet veel later rubbertje omgedaan en ik actief bij haar. Eerst kwam ze op mij zitten, nu en dan wat zoenen, daarna missio, om te eindigen in doggy waarbij ik het niet meer uithield met dat zicht op haar rug en kont.

Zij was evenwel nog niet klaar met mij en stond erop om mij te neuken. Normaal ben ik enkel actief maar ze was zo geil dat ik het toch toestond. Omdat haar clit nogal aan de dikke kant is reageerde ik eerst terughoudend maar ze beloofde voorzichtig te zijn. En zo geschiedde. Met veel glijmiddel gleed haar pik (met cd) zachtjes naar binnen. Heel traag begon ze zachtjes te stoten maar het deed toch teveel pijn waardoor het genot ver te zoeken was. Zichtbaar teleurgesteld trok ze zich terug.

Ze zei dat ze wou klaarkomen en daarom nog een korte pijpbeurt gegeven terwijl ze op haar rug op bed lag. Even later begon ze zichzelf af te trekken en om sneller klaar te komen wou ze nog wat passioneel tongen. Blijkbaar helpt haar dat. Niet veel later was het inderdaad zo ver. Het spoot eruit als een fontein…

Met nog 10 minuten op de klok rustten we allebei voldaan nog wat in elkaars armen.
Na een laatste tongsessie wist ze me te vertellen dat ze maandag naar Gent of Antwerpen trekt. Ze was nog niet zeker welke stad. Ik hoop Gent want het herhalingsgevaar is 100%!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Inderdaad , was goede ervaring keek niet op klok , had afgesproken eerst half uur om te proberen of klik er is.
Is wat uitgelopen , echte GFE ervaring , geniet er zeker zelf van neemt veel initiatief , wordt zeer graag gepijpt en zelf kan ze ook heel goed .
Kussen doet ze ook graag.
Kwam boven op mij zitten terwijl ik met haar klit speelde is zo ook klaargekomen.(we )
Heeft inderdaad graag dat je met haar borsten speelt , speelt er zelf ook graag mee .
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ben vanavond bij haar langs geweest in Doornik. De bovenstaande recensies zijn niet gelogen, Angel doet haar naam eer aan.


Wel gaf ze bij het eerste sms-contact al aan dat alles met condoom was. Jammer maar ok, dat weerhield me niet.

Na een lekker lang voorspel met wederzijds pijpen, tongzoenen en het likken van haar kontje, wilde ik dat zij me neukte. Tijdens het pijpen bleef haar pik maar groeien, dus ik vroeg me af of het wel zou passen. Het was even wringen, maar ze deed het heerlijk voorzichtig en een lange neuksessie in diverse standjes volgde.

Uiteindelijk heeft ze het condoom in mijn kont volgespoten en daarna mij naar een hoogtepunt getrokken. Lekker op haar borstjes klaargekomen.

Ze blijft nog een paar dagen in Doornik en gaat dan naar Leuven of Luik. Hopelijk kan ik haar snel nog een keer bezoeken.

Dan neem ik wel mijn eigen poppers mee, want die van haar waren oud en werkten nauwelijks. Overigens snoof zij tijdens het neuken ook regelmatig.
 
@frakske Als ik had gewild had ik haar wel kunnen neuken. Geen behoefte aan.

Poppers ontspannen de spieren (waardoor penetratie makkelijker gaat) en geven je, kortstondig, een lekkere roes. Niet iedereen houdt er van, probeer het eens.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/angel-albuquerque-3
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Angel langs geweest in Ukkel.

Ze woont permanent in België en maakt dus geen reisjes naar het buitenland zoals hier verkeerdelijk gecommuniceerd.

Ook houd ze veel minder van poppers als hier aangegeven.

Ik kon ze maar tot 1 snuifje verleiden.

De dame staat wel in mij top 3 van grootste geslachtsorgaan.

Dit paste maar net…L

Ze is niet zo groot als cibelly williams maar wel breder, licht gebogen.

Dit is een aangename dame, ze neemt haar tijd en is vriendelijk.

Ze mocht wel wat beter geschoren zijn onderaan.

Kleine kusje's zijn mogelijk.
Voor 50€ extra wou ze klaar komen
 
Vandaag bij Angel langs geweest in Ukkel.

Ze woont permanent in België en maakt dus geen reisjes naar het buitenland zoals hier verkeerdelijk gecommuniceerd.

Ook houd ze veel minder van poppers als hier aangegeven.

Ik kon ze maar tot 1 snuifje verleiden.

De dame staat wel in mij top 3 van grootste geslachtsorgaan.

Dit paste maar net…L

Ze is niet zo groot als cibelly williams maar wel breder, licht gebogen.

Dit is een aangename dame, ze neemt haar tijd en is vriendelijk.

Ze mocht wel wat beter geschoren zijn onderaan.

Kleine kusje's zijn mogelijk.
Voor 50€ extra wou ze klaar komen
Breder dan Cibelly (die ik wel al ontmoette), dat belooft - ik zie dat ze in Aarschot is nu, ik probeer langs te gaan
 
Ik bezocht haar afgelopen week in Rillaar (ze is nu alweer elders). Wat hier gezegd is klopt: mooi conform foto's, vriendelijk, GFE, dikke pik en weet hem goed te gebruiken. Groot herhalingsgevaar.
 
Ze was m'n eerste... maar jeetje wat een vleesworst!

Ze kan heerlijk neuken... ook al had ik daar vele trekken aan de poppers voor nodig...

Zeer clean, zeer vriendelijk...
Groot herhalingsgevaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezocht in april 2023 in Vorst. Ik ben lange tijd een trouwe klant geweest van Cibelly Williams, maar sinds die Palma de Mallorca de voorkeur geeft boven Brussel (en kan je haar ongelijk geven?) was ik op zoek naar een degelijke vervanger. Wel, Angel is dat zeker. Knappe verschijning, prachtige krullenbol, en ik voelde me meteen op m'n gemak bij haar. Heerlijk uurtje, ze heeft me in alle standjes gepakt, ze bleef de hele tijd keihard, uiteindelijk wou ze zelf klaarkomen en moest ik op m'n knieën voor haar gaan zitten en wachten tot ze zich klaartrok en me helemaal onderspoot.
 

Bijlagen

  • 20230405_161835 - frame at 0m37s.jpg
    20230405_161835 - frame at 0m37s.jpg
    114,1 KB · Weergaven: 169
  • 20230405_162408 - Trim - frame at 0m9s.jpg
    20230405_162408 - Trim - frame at 0m9s.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 165
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan