Recensie Angel, Alphen aan den Rijn, TS & Shemale 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Niet beschikbaar
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden mijn eerste ervaring gehad met een shemale. Na lang rondkijken en ook hier veel op het forum lezen heb ik gekozen voor Angel uit Alphen. (Waarschijnlijk is ze nu op vakantie want appjes reageert ze niet en haar advertentie is offline)

Vooraf aan de date heb ik haar een bericht gestuurd. Snel kreeg ik reactie en dat ik onervaren was, dat was geen probleem!
Angel ontving mij in een rustige kamer met alle ruimte. Angel droeg een lekker leren pakje en ik zag de contouren van haar lid al lopen. Iets wat mij bloedgeil maar ook zenuwachtig maakte.
Angel liet er geen gras over groeien en stelde mij op mijn gemak. Ik had thuis goed gedouched ( wat zij heel belangrijk vind) dus ze zoende mij gelijk vol.
Al zoenend trok ze mijn kleding uit en begon zij mij heerlijk te pijpen. Ook mijn kontje werd uitgebreid gelikt en verwend.

Na deze verwen beurt op een stoel gingen we naar het bed. Op het bed heb ik haar lekker gepijpt en smeerde zij mijn ass in met olie.

Rustig en beheerst heeft zij mij vervolgens ontmaagd. Toen ze merkte dat het wat soepeler ging pakte ze een flink tempo. Soms wel pijnlijk maar gelukkig luisterde ze naar wat ik zei.

Uiteindelijk ben ik heerlijk over haar tieten klaargekomen terwijl ik op haar zat.

Een heerlijke ervaring en ik ga zeker vaker langs!
Neuken was safe en met condoom, erg fijn dat zij dit zelf deed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd fijn bij Angel te zijn🥰
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na de reviews te hebben gelezen toch de stap gemaakt en een appje gestuurd. ontvangst was erg vriendelijk. Na het reinigingsritueel begon ze meteen met haar handen en een blowjob. ik had de extra male friend erbij geboekt, en was al snel blij met de keuze. Ze behandelen je beiden als een koning. Haar male friend is sub, deed ook alles wat ik en zij aangaven. nadat we met hem waren uitgespeeld verdween hij en begon ze aan een uitgebreide rimsessie, zeker een aanrader! herhalingsgevaar heel groot, je krijgt dubbel en dwars waar voor je geld.
 
Zij droeg lingerie, maar hij ook. Dat was heel leuk en sexy. Bij binnenkomst lag hij al klaar onder een satijnen doek en zag ik alleen z'n kont. Het was voor mij de eerste keer zo. Heel geil. Later ging de doek weg en heeft hij me ook gepijpt. Ze weten allebei heel goed wat een man lekker vindt en passen zich automatisch aan. Ik heb hem geneukt in allerlei standjes. Safe uiteraard. Ik ben ook gesandwicht. Daarna zo hard klaargekomen.
 
Zij droeg lingerie, maar hij ook. Dat was heel leuk en sexy. Bij binnenkomst lag hij al klaar onder een satijnen doek en zag ik alleen z'n kont. Het was voor mij de eerste keer zo. Heel geil. Later ging de doek weg en heeft hij me ook gepijpt. Ze weten allebei heel goed wat een man lekker vindt en passen zich automatisch aan. Ik heb hem geneukt in allerlei standjes. Safe uiteraard. Ik ben ook gesandwicht. Daarna zo hard klaargekomen.

Hoeveel was je kwijt voor dat feest? Wilde ze nog foto's maken?
 
Ik ben al enkele keren bij Angel geweest en ben het eens met de positieve reacties in voorgaande recensies. Angel is erg gesteld op hygiene en stelt je altijd op je gemak. Ze heeft er altijd zin in en neemt ook initiatief, wat ik prettig vind. Gezien de hogere prijzen bij anderen is haar tarief ook zeer redelijk. Voor diegene met weinig ervaring een aanrader, maar ook voor diegene met meer ervaring!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb in de laatste 4 maanden Angel regelmatig bezocht.
Eenmaal had ik met haar afgesproken bij een recreatieplas in de buurt van Utrecht.
Dit was een zeer geile ervaring waarbij ik 2x ben klaargekomen.
1x heb ik haar van achteren geneukt, na een kleine pauze heeft ze mij z/c klaar gezogen.
Erg bijzonder om sex te hebben op 70 meter afstand (uit het zicht) van vissers.
Andere keren heb ik bij haar thuis afgesproken, soms wilde ze gedomineerd worden, dan ging het er wat ruiger aan toe.
Met name toen ik in leren motorkleding haar bezocht, ze vrat mij bijna op en kom niet wachten dat ik haar hard van achteren nam.
Zonder dat ik haar jonge heer aanraakte kwam ze spuitend klaar.
Een andere keer deden we het rustig aan en ben ik 2x teasend klaar gepijpt. Haar service en hygiëne staan nogsteeds op een hoog niveau, ze probeert het je echt naar de zin te maken.
Ze probeert mij nu warm te maken om een keer met haar mee te gaan naar een soort van club waar veel ladyboys en shemales komen.
 
Ze plakt nog 1 a 2 weken aan haar vakantie vast, dus het wordt ergens eind augustus of begin september als ze terug is en we weer van/met haar kunnen genieten.
Ze geeft mij een berichtje als ze terug is en ik zal dat met jullie delen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/521771-angel-ts
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was alweer bijna 2 jaar geleden dat ik Angel heb bezocht in haar appartement in Alphen a/d Rijn.
Was destijds twee keer geweest in korte tijd, maar nu kriebelde het toch weer om haar opnieuw te bezoeken.

Afspraak was snel gemaakt en na 20 min stond ik voor de deur.
Schoenen uit bij de voordeur, direct en gel op de handen.
Ze wist nog dat ik eerder geweest was.
Betaald voor een uurtje 150€.
Eerst even douchen.
Zoenen moest voorzichtig vanwege recente gezichtsoperatie.
Ik mocht eerst plaatsnemen op de massagetafel, massage is lekker en seksueeel.
Na het omdraaien, masseerde ze mijn pik, die al dik en hard was.
Mondje open en lekker zuigen op mijn pik.
Daarna op bed/matras plaatsgenomen, die op de grond lag.
Kamer is sfeerijk verlicht met kleine rode lampjes.
Angel is erg aardig en doet er alles aan dat je, je op je gemak voelt.
Ze pijpte me zonder condoom en pakte hem geoefend ook aardig deepthroat.
Wederdienst bij haar gedaan en haar ook zonder condoom gepijpt, ze heeft geen hele grote lul al werd hij aldoende wat groter en harder.
Kon haar ook aardig diep nemen, al ben ik daar niet heel erg geoefend in.
Speelde wat met haar borsten en uitstekende nippels
Daarna heeft ze mij langdurig geneukt in diverse posities met condoom.
Ondertussen moest ik in haar kleine tepels knijpen.
Ze neukt wel lekker door, maar doet het wel op een zachtaardige manier, als erg lekker ervaren.

Vervolgens de rollen omgedraaid en haar geneukt met condoom.
Haar lekker doorgeneukt en dat kon ze wel waarderen.
Ondertussen kneep ze in mijn tepels.
Ik wilde klaarkomen, dus ik neukte haar harder en sneller.
De opwinding steeg bij mij en het duurde niet lang of ik kwam lekker klaar.
Nog effe zachtjes doorgeneukt, voor ik mijn pik weer terugtrok.
Nog even douchen en weer op weg naar huis.
Angel had het kennelijk ook als lekker ervaren, want de tijd was ruim overschreden.
 
Afgelopen zaterdag mijn vriendin in Alphen weer eens bezocht, ze ontving mij in een nieuw sexy lingerie setje.
Omdat zij ook op bepaalde uniformen valt had ik een combat army outfit aangetrokken.
Zij verwelkomde mij met een tongzoenen sessie en op mijn verzoek begon ze mij zc te pijpen.
Ik nam plaats in haar speciale voor deze doeleinden geschikte stoel en ze daalde via mijn ballen af naar mij. Sterretje.
Ondertussen trok ze mij af, het duurde niet lang en ik zij tegen haar dat ik klaar kwam.
Zij stopte met remmen en begon mij diep te pijpen. Ik kwam als een vulkaan klaar, dit kwam ook omdat ik al een dag of 5 geen zaadlozing meer had gehad.
Geweldig, ik moest er even van bij komen. Daarna hebben elkaar nog een beetje lopen teasen, ze heeft nog geprobeert om mij nog een keer te laten klaar komen maar ik had al mijn Kruit letterlijk verschoten.
Wederom ben ik zeer tevreden huiswaarts gekeerd, we hebben nog wel ideeën geopperd voor een volgend bezoek.
Angel je bent een engel.
 
Vandaag, na lange tijd, weer eens een bezoek aan Angel gebracht.
De hele date was als vanouds en heerlijk.

Het ontvangst begon met een heerlijke tongzoen en handen over mijn hele lichaam.

We hebben elkaar gezogen en gelikt en uiteindelijk ook flink geneukt.
Angel blijft een heerlijke hard pik houden die je goed voelt.
Toen ik haar neukte spande ze ook flink haar ster aan voor extra sensatie.

Angel weet wat ze wil en van wie ze dat wil. Ik ga weer vaker langs!
 
Gisteren weer bij Angel geweest sinds lange tijd. Ik ken haar al zeker 9 jaar en het lijkt wel of de tijd geen enkele grip heeft gehad op haar uiterlijk. Ze had altijd al een natuurlijke schoonheid, maar sinds ze sinds kort in Thailand wat kleine ' ingrepen' heeft laten doen, lijkt ze helemaal de eeuwige jeugd te hebben. Wat een mooie vrouw is het toch. Ze had altijd al een prachtig en lief uiterlijk, maar nu de kaken en kin iets verfijnder en iets kleinere borsten. Een gave huid en nog steeds die prachtige ogen om in te verdrinken. Los van dat, en wel het belangrijkste, een bijzonder lief en zorgzaam karakter. Over de rest hoef ik het niet te hebben....Relax met haar is beter dan met wie dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/521771-angel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdag ochtend via whatsapp contact gehad met angel afspraak gemaakt voor smiddags

Het was alweer een half jaar geleden dat haar bezocht had

Aangekomen in alphen aan de rijn deed deze lieve schat haar appartement open lekker schoon en fris

Eerst wat geklets toen verwend op de massage tafel een half uurtje gemasseerd en ondertussen prettig doorgeklets

Maar door het masseren wel opgewonden geraakt op het bed verder gegaan dan merk je pas hoe lekker zacht huidje ze heeft

En ze ziet er zo mooi uit ze heeft me diep en lang in veel standjes geneukt en gekust

Ben zo lekker klaar gekomen

Ik kom snel weer terug zeker geen half jaar meer wachten
 
Happy new year iedereen!!
Dit jaar maar weer eens goed beginnen met een gezellige date met Angel! Zin om me weer helemaal om te laten toveren als heer sletje / jonge dame hihi! Ze heeft dit nu al 3 x gedaan en sta er echt van te kijken hoe e het voor elkaar krijgt om me echt eruit te laten zien als een poppetje hihi wat zij met make up kan echt top!! Als ik op gepimpt ben zal ik die dag helemaal van haar zijn!! Tot nu toe ben ik daarna goed onderhanden genomen door haar en een paar (dominante)klantjes! Echt altijd heerlijke dates met haar love you bb

Ps dus mochten er nog leuke mensen zijn die ook eens ECHT als een mooie dame of meid opgemaakt willen worden, gewoon doen!
Ze is echt lief, heeft goede tips en qua make up is ze echt een ARTIST!! Mocht het zo zijn dat je eerst wil zien hoe goed ze is laat je het maar weten aan mij of aan haar!

(mijn profiel foto is niet bij haar gemaakt! dus geen make up alleen lippenstift ;) het is maar dat je het weet lol! zal kijken of ik van DE eerst volgende date, een paar leuke fotos of filmpjes kan maken voor op profiel hier!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Angel al lang geleden bezocht in haar appartement in Alphen a/d Rijn.

Ik ken Angel van achter de ramen in de Geleenstraat in Den Haag, destijds mocht ik nooit naar binnen, was wat te dik toen.
Vorig jaar werd ik nog na een videocall geweigerd. Kennelijk ligt de lat nu wat lager, want ik kon zonder videocall naar binnen, mazzel voor haar dat ik ondertussen wel 20 kg lichter ben, ik viel geloof ik in goede aarde deze keer.
Schoenen uit bij de voordeur, direct en gel op de handen.
Na een klein reinigingsritueel van de mond, werd ik verwelkomd met wat tongen.
Betaald voor een uurtje 150€.
Ik mocht eerst plaatsnemen op de massagetafel, massage is niet onverdienstelijk en zou niet mistaan in menig thaise massagesalon.
Daarna op de matras plaatsgenomen, die op de grond lag. Kamer is sfeerijk verlicht met kleine rode lampjes. Angel is erg aardig en doet er alles aan dat je, je op je gemak voelt.
Verdere verkenning met veel zoenen en tongzoenen.
Ze pijpte me zonder condoom en pakte hem geoefend ook aardig deepthroat.
Wederdienst bij haar gedaan en haar ook zonder condoom gepijpt, ze heeft geen echt grote lul al werd hij aldoende wat groter en harder.
Kon haar ook aardig diep nemen, al ben ik daar niet heel erg geoefend in.
Speelde wat met haar borsten en uitstekende nippels
Daarna heeft ze mij geneukt in diverse posities met condoom.
Ze neukt wel lekker door, maar doet het wel op een zachtaardige manier, als erg lekker ervaren. Wel eens anders meegemaakt, waarbij hij gelijk naar binnen werd geramd.

Vervolgens de rollen omgedraaid en haar geneukt met condoom.
Haar lekker doorgeneukt en dat kon ze wel waarderen, ze wilde hem harder en harder.
Ondertussen kneep ze in mijn tepels.
De opwinding steeg bij mij en dat had Angel ook door.
Duurde niet lang of ik kwam lekker klaar.
Good fuck zei ze met een glimlach.
Nog effe douchen en weer op weg
Mij vond ze te dik en te oud, maar gelukkig zijn er nog altijd dames voor wie dat geen punt is dus voor deze Angel word ik geen lid van de weight watchers
Een geile vrouw met voorbinddildo is ook lekker
 
Ik kom al een tijdje bij deze heerlijke dame, maar sinds kort ontvangt zij ook stelletjes.

Nou heb ik de mazzel dat ik mag 'helpen' om de dame van het stel te laten genieten!

Angel heeft een poeltje van goed geschapen skilled mannen om de dame in kwestie de dag/avond van haar leven te geven.

Super sfeer en damn wat een sex!

Weet niet of ik dat als man mag zeggen, maar ook zeker voor de dames een aanrader!

Heb inmiddels een aantal van deze feestjes mee mogen maken, maar de dames in kwestie kwamen allemaal spuitend als een fonteintje klaar.

Hoop jullie een beetje geïnformeerd te hebben zo, en Angel je bent top🤤💋
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
Ca 16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Ze is inderdaad terug, Ik heb haar afgelopen Donderdagmiddag weer bezocht, het was als vanouds.
Ze had nog een beetje last van een jetlag maar dat zal na dit weekend wel over zijn.
Angel bedankt, ik heb genoten.
 
Ik had wel eens een keer zin in een TS. Uiteindelijk bij Angel uitgekomen. Contact gemaakt en voor van de week een afspraak gemaakt. Ze vroeg een paar vragen over hoe ik eruit zie en die keurig doorgestuurd. savonds vroeg ze om een foto en die ook gestuurd. En dan niets meer en berichten komen ook niet meer aan. Prima dat deze diva mij niet ziet zitten dat kan ik wel hebben, maar zeg dat gewoon en niet zonder iets te zeggen iemand blokkeren. Ik neem aan dat ze dat zelf ook niet prettig zou vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan