Recensie Angel, Alphen aan den Rijn, TS & Shemale 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan mij niet voorstellen dat ze Tikkie vooraf vraagt, maar mocht dat zo zijn, geen twijfel bij Angel. Zij is werkelijk oprecht en betrouwbaar. Ken haar al zeker 17 jaar
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Paar maanden geleden bij deze dame geweest. Terugkijkend op 2021 was dit de slechtse ervaring van het jaar. Dame ziet er op zich best goed uit maar maakt totaal niet waar wat de advertentie beloofd. Ik kwam voor lekker gerimd te worden (haar specialiteit) en de start van onze afspraak begon goed. Eerst op de massage tafel lekker gepijpt, daarna op het bed verder. Toen ik vroeg met haar tong af te zakken naar mijn geschoren sterretje, was het antwoord dat het niet mogelijk was. Toen ik haar wees op haar advertentie tekst, gaf ze aan dat rimmen alleen mogelijk was voor jonge slanke kerels. Ik ben zelf midden 50 en heb wat meer vlees op de botten. Dus pijpen en neuken, meer niet… Toen was de sfeer natuurlijk al tot het nulpunt gedaald en had ik en mijn kleine vriend geen zin meer. En ben ik vertrokken, 150 euro armer. Dame was eens maar zeker nooit meer!
 

Wel vreemd want over haar heb ik eigenlijk alleen lovende recensies gelezen…..

Ik heb dr zelf een keer gebeld en vond het maar een vaag wijf met vreemde verhalen dus heb nooit met dr gedate. Ik heb dr ook weleens in de Geleenstraat gezien in t verleden
 
Aha die! Stonden inderdaad veel lovende recensies maar ook een paar waarin gemeldt werd dat ze nogal afstandelijk was. Zelfde ervaring als jij: een keer gebeld maar beetje onsamenhangend gesprek werd het. Niks geworden dus gelukkig maar als ik zo de topicstarter lees.
 
Wel jammer dat je slechte ervaring hebt met angel. Ik heb haar vaak bezocht en altijd goed service gehaald. Het is beetje raar, maar ze is wel bekend om, dat ze klanten weigert als ze vind dat ze dik zijn.
 
De laatste 10 jaar heb ik deze heerlijke "ladyboy" (zoals ze zichzelf noemt) regelmatig bezocht, elke keer kwam ik met een big smile bij haar vandaan, telkens weer weet ze er een geil feestje van te maken.

Een afspraak is gemakkelijk via Whatsapp gemaakt, ze reageert bij mij altijd zeer adequaat op een Whatsapp berichtje, wat ook fijn is dat je makkelijk en gratis bij haar. Appartement kunt parkeren.

Bij binnenkomst wordt je met een knuffel hartelijk begroet, daarna uitkleden, douchen en dan kan het feest beginnen.

Ze is gesteld op hygiëne en zier er zelf ook zeer verzorgt en schoon uit, achteraf is er ook gelegenheid om te douchen een je mond te spoelen met mondwater.

Bij haar is veel mogelijk, even vaan te voren aangeven wat je wensen zijn, ze kan heerlijk tongzoenen, zeer diep pijpen, soms in een kinkybui wil ze hard genomen worden (zowel anaal als oraal) maar ze kan ook zeer zacht en liefdevol te werk gaan zodat ze je helemaal gek maakt van opwinding.

Ze valt op lange slanke mannen en met mijn lengte en lichaamsbouw val ik duidelijk in de smaak, dat merk ik aan alles ze is bij mij zeer gepassioneerd.

Als ze in een geile bui is kan ze (als je haar anaal neemt) aan de lopende band klaar komen, zeer bijzonder.

Al met al een schat van een meid die er fantastisch uitziet en probeert het jouw zo goed mogelijk naar je zin te maken, tenminste dat is mijn ervaring.

Even voor de "firstttimers" ze is geduldig en normaal geschapen, ze gebruikt genoeg glijmiddel en is voorzichtig, ze voldoet aan alles om van je "ontmaagding" een succes te maken.

Ik kan niet wachten totdat deze "lockdown" voorbij is zodat ik weer een afspraak met haar kan maken.
 
Wel jammer dat je slechte ervaring hebt met angel. Ik heb haar vaak bezocht en altijd goed service gehaald. Het is beetje raar, maar ze is wel bekend om, dat ze klanten weigert als ze vind dat ze dik zijn.
Mij weigerden ze de eerste x ook, 10 minuten later kreeg ik n berichtje dat ik toch kon komen omdat ze haar gedachten verandert had, dit vond ik vreemd en was dus niet meer
Gegaan, uiteindelijk na n ander gegaan.
 
jongen stop de discussie. dit is een tijd geleden gebeurd op de site hookers het is elke keer hetzelde verhaal.
op haar advertensie en haar eigen website daar staat duidelijk voor wie haar wil bezoeken.
ze is wel bekend dat ze niet geil woord van de mannen die te dik zijn.
ik ben zelf slank man van middel 60 maar nog goed verzorgd en nooit slecht evearing gehad met deze trans.
my advies ; als je je eigen te dik vind kom dan niet.
als je je eigen normal postuur of sportief vind dan zal dit een goede plaats zijn om te komen .
 
Ik begrijp dat als een nieuwe lid gelijk met lovende review begint, dat we beetje terughoudend zijn om te geloven. Maar ik kan bevestigen dat alles wat Derrick schrijft waar is, uit eigen ervaring. Ik bezoek angel al paar jaren, alleen maar goede ervaring gehad met haar. Ik weet ook helaas dat ze soms klanten weigert alles ze niet aantrekkelijk vind. Ze zegt, dat zijn vaak klanten die zij te dik vind.
 
Allereerst vind ik dat een prostituee het recht heeft om een klant te weigeren en ik snap dat dat best wel confronterend overkomt en frustrerend kan zijn.
Ik poste de positieve review als tegengeluid tegen de negatieve reviews.
Dit is dus de ervaring die ik met haar heb en vind dat ik het voor haar op mag nemen omdat Ik mij niet kan vinden in de negatieve berichten.
De lezer moet zelf maar bepalen wat voor waarde hij hier hecht.

Ps. Ik ben inderdaad nieuw, ik weet pas 2 weken van het bestaan van deze site, voorheen zat ik regelmatig op Hookers
 
Angel was mijn eerste ervaring met een shemale. Een betere kun je niet hebben voor je eerste keer omdat ze je helemaal laat ontspannen en alles rustig aan doet. Eerst een massage gehad waarna ze me een heerlijke rimbeurt gaf en me lekker af begon te zuigen. Ik heb haar toen even geneukt en toen was het mijn beurt om te ontvangen, ze is normaal geschapen en neemt de tijd ervoor, natuurlijk ook omdat ik aangaf dat het mijn eerste keer was. Daarna heerlijk klaargekomen tijdens de seks. Ze was helemaal gek van mijn pik en wilde er zelfs foto's van maken:ROFLMAO:. Ik weet niet of iemand anders dit ook heeft meegemaakt haha?
Nu ik wat meer ervaringen heb opgedaan met shemales zou zij niet bovenaan mijn lijstje staan maar dat is ook persoonlijke voorkeur natuurlijk
 
jongen stop de discussie. dit is een tijd geleden gebeurd op de site hookers het is elke keer hetzelde verhaal.
op haar advertensie en haar eigen website daar staat duidelijk voor wie haar wil bezoeken.
ze is wel bekend dat ze niet geil woord van de mannen die te dik zijn.
ik ben zelf slank man van middel 60 maar nog goed verzorgd en nooit slecht evearing gehad met deze trans.
my advies ; als je je eigen te dik vind kom dan niet.
als je je eigen normal postuur of sportief vind dan zal dit een goede plaats zijn om te komen .
Als het zo duidelijk op haar advertentie stond was ik natuurlijk niet gegaan. En had ze bij de deur al kunnen melden dat niets heeft met dikkere mannen. Had ik het geld ergens anders beter kunnen besteden.
 
Als het zo duidelijk op haar advertentie stond was ik natuurlijk niet gegaan. En had ze bij de deur al kunnen melden dat niets heeft met dikkere mannen. Had ik het geld ergens anders beter kunnen besteden.
Angel heeft geen cubmaat B, geen 15cm penislengte, ook heeft ze geen zwarte haarkleur dat weet omdat ik haar regalmatig bezoek. Als je er echt bent geweest wat voor merk zeep gebruikt ze dan voor haar klanten? Welke kleur doucegordijn? Ik vraag dat omdat ik mij herinner op hookers een jaar of 4 geleden een persoon slecht over haar schreef en vertelde dat hij er savonds in Geleenstraat geweest was maar dat kan niet want ze werkt nooit savonds. Als je niet tevreden was met de complete service, waarom heb je dan je geld niet terug gevraagd.
 
Angel heeft geen cubmaat B, geen 15cm penislengte, ook heeft ze geen zwarte haarkleur dat weet omdat ik haar regalmatig bezoek. Als je er echt bent geweest wat voor merk zeep gebruikt ze dan voor haar klanten? Welke kleur doucegordijn? Ik vraag dat omdat ik mij herinner op hookers een jaar of 4 geleden een persoon slecht over haar schreef en vertelde dat hij er savonds in Geleenstraat geweest was maar dat kan niet want ze werkt nooit savonds. Als je niet tevreden was met de complete service, waarom heb je dan je geld niet terug gevraagd.
Nou dat geld terugvragen kan je proberen maar dat gebeurt nooit.
 
Angel heeft geen cubmaat B, geen 15cm penislengte, ook heeft ze geen zwarte haarkleur dat weet omdat ik haar regalmatig bezoek. Als je er echt bent geweest wat voor merk zeep gebruikt ze dan voor haar klanten? Welke kleur doucegordijn? Ik vraag dat omdat ik mij herinner op hookers een jaar of 4 geleden een persoon slecht over haar schreef en vertelde dat hij er savonds in Geleenstraat geweest was maar dat kan niet want ze werkt nooit savonds. Als je niet tevreden was met de complete service, waarom heb je dan je geld niet terug gevraagd.
Dus omdat ik ontevreden ben twijfel je of ik ben geweest? Wat raar, het forum is hier toch juist om meningen vast te leggen, positief of negatief. En ja ik weet 100% zeker dat het Angel was. Weet jij nog welke kleur het plafond heeft?
 
Waren wel meer negatieve recensies over deze dame en dat kan. En deze Angel is wel heel erg in zichzelf gaan geloven net als de bekende Amanda. In hun optiek mag je blij zijn als je bij haar je geld mag uitgeven. Die Amanda een keer geweest jaren geleden maar wat was dat een etterbak zeg. Ze werd door een lid helemaal de hemel ingeschreven. Snap ik als je echt een sub bent die zich wil laten vernederen en domineren. Maar voor degenen die dat niet zijn is het niks. En van die Angel begrijp ik dat ze alleen gespierde mooie mannen wil. Nou succes ermee zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan