Recensie Angel, Alphen aan den Rijn, TS & Shemale 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er wel is geweest omdat de meeste reviews positief was, Ik vond het oke niet swerelds je begint met douchen en dan het bekende mondwater massage van 20 min ongeveer dan begint ze met je pik te zuigen ze heeft me wel geneukt eerst ging er een buttplug in en daarna stak ze haar eigen pik erin gelukkig was hij niet zo groot dus dat scheelt. Ze trek tussendoor aan je pik maar ik had haar hand snel weggeslagen want ik kwam bijna maar ja daarna deed ze het weer dus bleef bezig. Uiteindelijk haar geneukt en klaargekomen heb nooit zo snel nodig helaas toen gedoucht en vertrokken het was prima voor me 1e ervaring ben sindsdien nooit meer geweest want voel geen klik.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb vorige week weer een superdate gehad met Angel, ze is absoluut geen klokkijkster, ze tongzoent super, kan lief zijn maar ook dominant.
De hygiëne is top, ze is schoon en vooraf heb je de gelegenheid om je op te frissen.
Ze probeert het je echt naar je zin te maken, in de kamer staat een speciale stoel waar in je een super pijp/rim sessie kunt krijgen.
Al met al weer een geslaagde sessie waarna ik voldaan vertrok.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klinkt allemaal heel positief, denk dat zij mijn eerste ervaring met een trans gaat worden. Op de foto's lijkt haar pik best wel fors (dik), gezien het mijn eerste ervaring wordt lijkt het mij best pijnlijk.
 
Op hookers waren de reacties wisselend. De term arrogante bitch werd daar nog wel eens gebruikt.
Ik zou voor een eerste keer Paula uit Amsterdam proberen. Die had tig positieve recensies op hookers en is erg goed voor first timers . De eerste keer dat ik bij haar blies ze me omver.
En ik had al wat jaartjes ervaringen met shemales. Paula is van een andere orde..
 
Het klinkt allemaal heel positief, denk dat zij mijn eerste ervaring met een trans gaat worden. Op de foto's lijkt haar pik best wel fors (dik), gezien het mijn eerste ervaring wordt lijkt het mij best pijnlijk.
Valt erg mee. Ik ben niet heel ervaren met anaal ontvangen, maar Angel kon ik prima hebben.
 
Ik ben van plan mijn eerste keer bij angel te ervaren maar ben dus nog geheel onervaren in hoe dit werkt. Heeft iemand tips om me voor te bereiden, denk aan haar, spoelen, rekken, contact met haar (Engels?), etc.
 
Ik ben van plan mijn eerste keer bij angel te ervaren maar ben dus nog geheel onervaren in hoe dit werkt. Heeft iemand tips om me voor te bereiden, denk aan haar, spoelen, rekken, contact met haar (Engels?), etc.
Sowieso spoelen, als je geneukt wil worden. Als jij haar neukt, zou je dat toch ook prettiger vinden?

Wat betreft oprekken, daar zijn diverse mogelijkheden voor, met een steeds grotere dildo, of buttplug, bijvoorbeeld. Buttplugs, heb je ook in een opblaasbare variant
 
Ik ken Angel, een Thai ladyboy al heel lang. Ze is heel aardig maar wel druk met haar vaste klanten en ze werkt maar 5 tot 6 uur per dag, niet in het weekend. 's avonds is ze op de sportschool voor fitness! Je kunt haar het beste whatsappen voor het maken van een afspraak. Wel in het Engels. Ze gaat niet reageren als je heel veel berichten stuurt met allerlei vragen. Maak een serieuze afspraak met de vermelding dat je een firsttimer bent dan komt het helemaal goed. Je kunt altijd voor en na douchen. Angel is een echte aanrader! Alleen date ze niet met mannen met veel overgewicht en buik....
Succes en veel plezier!
 
Ik ken Angel, een Thai ladyboy al heel lang. Ze is heel aardig maar wel druk met haar vaste klanten en ze werkt maar 5 tot 6 uur per dag, niet in het weekend. 's avonds is ze op de sportschool voor fitness! Je kunt haar het beste whatsappen voor het maken van een afspraak. Wel in het Engels. Ze gaat niet reageren als je heel veel berichten stuurt met allerlei vragen. Maak een serieuze afspraak met de vermelding dat je een firsttimer bent dan komt het helemaal goed. Je kunt altijd voor en na douchen. Angel is een echte aanrader! Alleen date ze niet met mannen met veel overgewicht en buik....
Succes en veel plezier!
wil haar al lang bezoeken maar heb overgewicht dus helaas.
 
Ben ook bij haar geweest, met een bmi van 30. Geen hangbuik meer, maar nog steeds fors gewicht van 94 kg bij 1.81m. In het verleden in de doublet wel altijd geweigerd.
 
wil haar al lang bezoeken maar heb overgewicht dus helaas.
Ik zou zeggen haar keuze te respecteren, zo wordt ook niet erg geil en opgewonden van mannen met flink overgewicht zegt ze zelf dus dan wordt een date sowieso niks. Ze is gewoon duidelijk in wie wel wie niet. Haar goed recht en ook duidelijk. Maar je kan natuurlijk altijd een foto van jezelf in boxershort oid sturen en vragen of je toch welkom bent als je dat de moeite waard vind natuurlijk. Succes.
 
Ik zou zeggen haar keuze te respecteren, zo wordt ook niet erg geil en opgewonden van mannen met flink overgewicht zegt ze zelf dus dan wordt een date sowieso niks. Ze is gewoon duidelijk in wie wel wie niet. Haar goed recht en ook duidelijk. Maar je kan natuurlijk altijd een foto van jezelf in boxershort oid sturen en vragen of je toch welkom bent als je dat de moeite waard vind natuurlijk. Succes.
Ik respecteer haar keuze volledig, dat ze niet geil dan wel opgewonden wordt van mannen met flink overgewicht ook prima dat zullen er vast meer zijn. Wellicht stuur ik een foto in boxer om te kijken of ik door de keuring heen kom.
 
Ik respecteer haar keuze volledig, dat ze niet geil dan wel opgewonden wordt van mannen met flink overgewicht ook prima dat zullen er vast meer zijn. Wellicht stuur ik een foto in boxer om te kijken of ik door de keuring heen kom.
Ik zou links laten liggen. Geen moeite insteken. Ik heb geen overgewicht maar als ik dit zo hoor laat dan maar.
 
Ik zou links laten liggen. Geen moeite insteken. Ik heb geen overgewicht maar als ik dit zo hoor laat dan maar.
🤣🤣🤣 Patrick wat heeft angel jou gedaan, iets tussen jullie gebeurt😂. Je laat geen kans liggen om haar te bekritiseren.

Overigens oprecht een van de aardigste ts met goede service die ik heb bezocht.
 
Sowieso spoelen, als je geneukt wil worden. Als jij haar neukt, zou je dat toch ook prettiger vinden?

Wat betreft oprekken, daar zijn diverse mogelijkheden voor, met een steeds grotere dildo, of buttplug, bijvoorbeeld. Buttplugs, heb je ook in een opblaasbare variant
Mijn vrouw heeft inmiddels wat speeltjes besteld (ze gunt mij een uitstapje) en nu maar kijken hoe en of dat gaat.
 
🤣🤣🤣 Patrick wat heeft angel jou gedaan, iets tussen jullie gebeurt😂. Je laat geen kans liggen om haar te bekritiseren.

Overigens oprecht een van de aardigste ts met goede service die ik heb bezocht.
Niks nog nooit gezien ook maar ze klinkt niet erg sympathiek. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt dat een dvp een foto vroeg voor een date. Klinkt vrij arrogant ook. Maar goed ze doet maar.
 
Ik heb andere ervaring met, misschien omdat ik haar lang ken, Geleen. Periode.

Dat haat ik ook, dat DVP foto's vragen voor date. Ik Weiger en als ze niet zonder kunnen dan ga ik verder naar volgende dame.
Eerste keer met Pia was ook zo, ze vroeg foto. Ik zei nee, waarom.... Zeg ze I am alone for safety... Later heeft ze geappt dat ik toch kon komen zonder foto te sturen.
 
Ik had Pia ook geappt. Bij mij vroeg ze geen foto.
Kreeg wel ongevraagd een filmpje van haar.
En ze sprak Nederlands tegen me.
Dit was voor haar borstoperatie en volgens mij net begonnen met adverteren op kinky.
Uiteindelijk niet gegaan. Ze vroeg toen nog 150 per uur. Maar uiteindelijk niet mijn type.
 
Niks nog nooit gezien ook maar ze klinkt niet erg sympathiek. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt dat een dvp een foto vroeg voor een date. Klinkt vrij arrogant ook. Maar goed ze doet maar.
blijkbaar moet ze wel geil van je kunnen worden heh daar, nogmaals met alle respect voor haar keuze.
Ik ga toch maar naar iemand anders toe, die om die buik heen kijkt en meer waarde hecht aan respect voor de dvp en persoonlijke hygiene ongeacht zijn omvang en waar het niet belangrijk of zij opgewonden raakt van mij maar ik van haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan