Recensie Angel, Amsterdam 4,44 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 534

Stamgast
Supporter
Forumpionier
740
04/07/21
1.177
13
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/spannende-erotische-body2body-massage_7633359
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag afgesproken met Angel na wat positieve berichten hier op het forum tussen de andere berichten in op
https://www.girlsreview.nl/threads/privé-erotische-massages.1031/

Mooie moderne ruimte, goed bereikbaar, nette omgeving. Prima kamer met airco en fraaie doucheruimte met naar believen water van voor voor de kattenwas of forse regendouche van boven.

Relaxte muziek. Een knappe lange slanke welbespraakte Nederlandse, zeer energiek in alles wat ze doet. Atletisch terwijl ze niet zoveel sport als ik het wel heb begrepen.

Hartelijk, nuchter, snel van begrip, sowieso snel in wat ze doet zonder dat het haastig wordt.

Ik genoot van het samenzijn, het ging er vrolijk aan toe. Ze is zo'n leuk mooi mensenkind en juist daardoor raakte ik telkens de opgewonden stemming kwijt.

"Geeft niet, zo is het ook al leuk geweest" zei ik maar zij had zoiets van "komt niks van in, hier, ik doe je een blinddoek om, nou effe focus en niet kletsen..." ik kwam loeiend en schaterend klaar ;-)

Echt een leukerd.
 
Aanraken, strelen, knuffelen was geen enkel probleem. Wel is het helder dat je het even vraagt en dat je je aan eventuele uitgesproken grenzen houdt.

Ja pracht lichaam dat ik zeker vaker en nader wil bewonderen. Ze heeft tijdens de lockdown niet de kilo's erbij gekregen die zovelen nu meezeulen ;-)

Wat ik ook een verademing vind: ze is intelligent en schrijft vlot en leuk in de app tijdens het overleg voor een afspraak. De conversatie met een aantal anderen komt niet veel verder dan 'yes bby' ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan bovenstaande alleen maar bevestigen.
Ben 2x bij haar geweest en de 3e keer gaat zeker komen.
Type ADHD, maar uiterst lief en opwindend.
Ze laat je echt niet gaan zonder dat je klaargekomen bent. Daar gaat ze dan ook best ver in....( geen intiem overigens). Heerlijk.?
 
90e voor een massage (zonder sex alleen handmatig) is nog steeds overal te vinden als je beetje zoekt.

140e is dus gewoon duur.
Dan moet je ook vooral niet gaan! :ROFLMAO:

Een iPhone kost meer dan een willekeurige andere telefoon die ook drie camera's heeft.

De een noemt dat 'duur', de ander gaat voor kwaliteit.

Ik voel me 24 uur na de afspraak nog steeds gelukkig. Dus ik merk bij mezelf geen enkele spijt van die poet ;-) "toedels €140!" roep ik tegen die biljetten en ik vind het extra leuk dat Angel die waarschijnlijk vandaag besteedt aan iets dat zij fijn vindt. Dubbel pret!
 
Ik zie dat haar werkplek goed te bereiken is met het OV. Kan iemand me daar wat meer over vertellen (evt. via DM)? Ik hoef natuurlijk geen adresgegevens, maar zoek wat meer detail i.v.m. berekenen reistijd. 'Vijf minuten lopen vanaf station Sloterdijk', zoiets.
 
Heb deze dame ook bezocht en kan niet anders dan beamen dat het een lieve schone dame is met een zeer goed figuur. De service /massage was heel gewoontjes en zeker geen 140 euro waard helaas. Had er voor dat bedrag wel iets meer van verwacht.....
Daarbij vond ik het allemaal iets te druk qua communicatie , werd er een beetje zenuwachtig van,.... "too much information" bij de massage.

Nog niet iemand kunnen vinden die Cindy van vroeger kan vervangen........
 
Had een afspraak met deze dame staan, maar moest wegens omstandigheden afzeggen. En moet zeggen dat ik niet weet of ik een nieuwe afspraak maak als het weer eens kan. Ze ziet er prachtig uit, maar als ik hoor dat ze sommigen wat tegenvalt, speel ik voor dat bedrag liever op safe. Bovendien praat ze via de app al de oren van mijn kop, haha. Ik weet niet of ik daar in het echt ook zo goed op ga, bij nader inzien. Ze vertelde overigens dat ze dit niet voor altijd blijft doen. Volgend jaar wil ze ermee stoppen.

Over geld gesproken: ze geeft wel korting bij vervolgbezoekjes. Bij het tweede gaat er 10 euro vanaf, bij het derde en meer is het minus 20 euro. Dat scheelt wel weer wat!
 
Laatst bewerkt:
Ze is zo leuk en knap, grappig en lief, je zou haar echter in 'slow motion' moeten kunnen zetten, kalm naast je liggend (niet opspringend en de kamer uitrennend voor dit of dat), dan zou het de absolute droom geliefde zijn, daar zou ik voor vallen, niet te weinig, dus misschien voor alle betrokkenen maar goed dat het anders is. Wat ze doet, deed ze voor mijn gevoel erg goed.
 
Had een afspraak met deze dame staan, maar moest wegens omstandigheden afzeggen. En moet zeggen dat ik niet weet of ik een nieuwe afspraak maak als het weer eens kan. Ze ziet er prachtig uit, maar als ik hoor dat ze sommigen wat tegenvalt, speel ik voor dat bedrag liever op safe. Bovendien praat ze via de app al de oren van mijn kop, haha. Ik weet niet of ik daar in het echt ook zo goed op ga, bij nader inzien. Ze vertelde overigens dat ze dit niet voor altijd blijft doen. Volgend jaar wil ze ermee stoppen.

Over geld gesproken: ze geeft wel korting bij vervolgbezoekjes. Bij het tweede gaat er 10 euro vanaf, bij het derde en meer is het minus 20 euro. Dat scheelt wel weer wat!
Dit was voor mij al bijna de reden om 5 minuten voor aankomst te cancellen, had ik het maar gedaan,........ een hele mooie prachtige stuiterbal wat ik de goedkopere prijs niet waard vind,....gelukkig zijn er genoeg die het niet met mij eens zijn ;-)
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Getriggerd door de foto's, beschrijvingen alhier dat het een knapperd is en ook wel voorbereid op een 'stuiterbal' experience, heb ik de gok gewaagd.

Helaas kan ik geen goede beoordeling geven. Dat ik haar zelf niet knap vond (haar gezicht met name niet), weegt hier niet in mee. Dat is voor ieder persoonlijk.
Maar ik vind dat als je zo'n hoogdravende advertentietekst plaatst en 140 uur per uur (de eerste keer) vraagt, dat je ook een top prestatie moet leveren.

Die heb ik niet gehad. Gewoon masseren kan ze redelijk goed, maar een echte erotische opbouw was er niet. Wat vluchtige, nauwelijks voelbare aanrakingen achterlangs, een zeer matige btb die helaas omgedraaid ook niet beter werd. Regelmatig tips moeten geven en dat is wat je in deze prijsklasse juist niet verwacht. Dan wil je aangenaam verrast worden door een kundige masseuse die je misschien wel iets nieuws laat ervaren. Het uiteindelijke hoogtepunt zal me ook niet lang bij blijven.

Eigenlijk wil ik voor de prijs-kwaliteit verhouding 2 sterren geven. Voor dit geld of een fractie meer kan ik 10 alternatieven noemen met knappere dames en betere performance.
Ze krijgt er toch 3 omdat ik ergens wel een goed hart en oprechte persoonlijkheid voelde. Ze schat zichzelf alleen veel te hoog in, helaas loopt het dermate storm daar merkte ik, dat ik niet verwacht dat haar zelfbeeld op korte termijn meer in lijn met de door mij gepercipieerde werkelijkheid zal komen.

Alle overige beschrijvingen herken ik wel. Goede accommodatie, douche etc. Waanzinnig druk inderdaad maar kan zich inhouden en focussen als je daarom vraagt.
Ik gun haar al het goede en begrijp wel waarom er respectvol geschreven werd. Ik heb dat ondanks de teleurstelling ook proberen te doen, voor mij echter geen tweede keer.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/-sensuele-tantra-b2b-soft-sm-prostaat-massage_7633359
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste review. Ik ben een tijdje geleden bij haar geweest. Ik had de reviews op hookers nog gezien. In tegenstelling tot sommige posts vond ik het juist een erg goede massage en Angel ziet er echt goed uit. Ik had geen b2b maar een topless massage en kreeg alle aandacht. De precieze prijs herinner ik me niet maar volgens mij was dat 100 of 120. Ondertussen kon ik met haar praten en ze is heel open en fijn daarin, en dat is dan weer misschien niet voor iedereen. Ik vond het naast gezellig juist ook erg leuk en lekker. Heb nog niet de kans gehad om terug te gaan maar ga ik zeker doen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Angel geweest, afspraak via de app, ging een beetje rommelig maar bij aankomst legde ze uit waarom en snapte het volkomen. Angel is een lieve meid maar gezellig druk en echte spring in het veld.
Ook is het een mooie meid met een geweldig lichaam en fake borsten maar voordeel je mocht er lekker mee spelen.
Ik heb ervaren dat als je haar met respect benaderd en behandeld ze een hele fijne kant van haarzelf laat zien en het een
hele gezellige en fijne afspraak is geworden.
Een hele fijne en opwindende B2B massage op mijn buik waarbij ze geen plekje oversloeg, daarna op de rug, wat me toen overkwam
is lang niet gebeurd. Eerst de B2B massage daarna ging ze op mijn knie zitten en gaf me een happy end geweldig, ondertussen kon
ik na gevraagd te hebben heerlijk met haar borsten spelen, waar ze zichtbaar van genoot.
Daarna nog even een fijn gesprekje over respect en respectloosheid voor deze dame, niet te geloven hoe sommigen zich kunnen gedragen.
Lieve Angel hoop je snel weer te zien, groetje van de basketballer.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Druk type. Maar super lief en ontzettend knap. Ontvangt in een prima appartement. Discreet.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden alweer bij Angel langs geweest. Het afspreken ging wat rommelig, maar het contact was snel en positief dus dat vond ik niet zo een probleem. De locatie is prima te bereiken zowel met OV als auto en is discreet. Bij het opendoen was ik enigszins teleurgesteld, maar over smaak valt niet te twisten. Lang kon ik er niet bij stilstaan, want Angel heeft een bak aan energie die je tegemoet komt (daar is ze zich ook van bewust). Positieve energie, dat moet ik erbij zeggen. Persoonlijk sla ik dan een beetje dicht, dus dat matchte niet zo best. Angel is verder een ontzettend lieve en open meid die je oprecht naar je zin wil maken. Overigens heeft ze een fit lichaam met lekkere borsten om mee te spelen en dat moedigt ze ook zeker aan ;).

Het huis is opgeruimd en prima schoon evenals de douche waar je gebruik van maakt. Er hing wel een luchtje in het huis wat ik minder aangenaam vond, maar wat het was weet ik niet. De massage an sich was lekker, maar voor mij niet enorm opwindend. Angel was zelf niet helemaal fit volgens mij en het was erg warm waardoor er bij de B2B wat minder soepel was dan ik lekker vind. De komende maanden niet meer zo relevant als het goed is, maar er is airco aanwezig.

Al met al, voor mij zeker geen herhalingsgevaar puur doordat de klik er niet echt was en ik betere massages heb gehad. Als persoon is Angel echter een hele leuke meid!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan