Recensie Angel(fingers) / Rescue Angel / Ontspannende massages 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
394
12/09/21
243
17
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ontspannende-massages.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze Angelfingers, of vroeger Canarian Angel enz, heeft al veel namen gehad.
Dit is een dame, 50+, onverzorgd uiterlijk, als je binnenkomt ; enorme rommel, vuil stank ...
gewoon in haar slaapkamer, had toen vieze dreadlocks, ben hier enkele jaren geleden geweest, op een zaterdagvoormiddag toen ik maar even tijd had en ze beschikbaar was en ik zo direct nergens anders terecht kon. Ze vroeg me niet om me op te frissen, op bed op mijn rug, verveeld wrijven, babbelend over honden die ze ging redden in Spanje, (ik denk dat er enkele in haar woonkamer zaten want er was een enorme stank, de gang lag vol vuilniszakken).
dan begon ze verveeld af te trekken en heb haar toen gezegd dat ze mocht stoppen. Ik was toch binnengestapt omdat de nood redelijk hoog was, en omdat ik uit ervaring weet dat oudere dames dikwijls betere massageskills hebben ... Alle respect voor haar inzet voor verwaarloosde hondjes, maar niet dus... heb haar nog gezegd dat ze het geld mocht houden, donatie voor verwaarloosde hondjes dan maar. ... soit, jullie zijn gewaarschuwd ...
 
Deze Angelfingers, of vroeger Canarian Angel enz, heeft al veel namen gehad.
Dit is een dame, 50+, onverzorgd uiterlijk, als je binnenkomt ; enorme rommel, vuil stank ...
gewoon in haar slaapkamer, had toen vieze dreadlocks, ben hier enkele jaren geleden geweest, op een zaterdagvoormiddag toen ik maar even tijd had en ze beschikbaar was en ik zo direct nergens anders terecht kon. Ze vroeg me niet om me op te frissen, op bed op mijn rug, verveeld wrijven, babbelend over honden die ze ging redden in Spanje, (ik denk dat er enkele in haar woonkamer zaten want er was een enorme stank, de gang lag vol vuilniszakken).
dan begon ze verveeld af te trekken en heb haar toen gezegd dat ze mocht stoppen. Ik was toch binnengestapt omdat de nood redelijk hoog was, en omdat ik uit ervaring weet dat oudere dames dikwijls betere massageskills hebben ... Alle respect voor haar inzet voor verwaarloosde hondjes, maar niet dus... heb haar nog gezegd dat ze het geld mocht houden, donatie voor verwaarloosde hondjes dan maar. ... coit, jullie zijn gewaarschuwd ...
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen van jouw recensie.... wat een gedoe.
Alleszins bedankt voor de waarschuwing.
 
toen had ze andere foto's :mad: en ik pleit verzachtende omstandigheden ;) maar inderdaad, ik had rechtsomkeer moeten maken ... een positief puntje: ze steunt een of andere vzw, honden in nood .... is er toch nog iets van mijn geld goed terechtgekomen ... soms zegt uw verstand: run forest run ... en soms neemt een ander lichaamsdeel het over en ... Tja
 
Deze Angelfingers, of vroeger Canarian Angel enz, heeft al veel namen gehad.
Dit is een dame, 50+, onverzorgd uiterlijk, als je binnenkomt ; enorme rommel, vuil stank ...
gewoon in haar slaapkamer, had toen vieze dreadlocks, ben hier enkele jaren geleden geweest, op een zaterdagvoormiddag toen ik maar even tijd had en ze beschikbaar was en ik zo direct nergens anders terecht kon. Ze vroeg me niet om me op te frissen, op bed op mijn rug, verveeld wrijven, babbelend over honden die ze ging redden in Spanje, (ik denk dat er enkele in haar woonkamer zaten want er was een enorme stank, de gang lag vol vuilniszakken).
dan begon ze verveeld af te trekken en heb haar toen gezegd dat ze mocht stoppen. Ik was toch binnengestapt omdat de nood redelijk hoog was, en omdat ik uit ervaring weet dat oudere dames dikwijls betere massageskills hebben ... Alle respect voor haar inzet voor verwaarloosde hondjes, maar niet dus... heb haar nog gezegd dat ze het geld mocht houden, donatie voor verwaarloosde hondjes dan maar. ... coit, jullie zijn gewaarschuwd ...
Als je haar foto's van te voren gezien had zou je toch beter moeten weten tis maar waar je opvalt of beter gezegd opkruipt ik pas als je het niet erg vind al is de goesting nog zo groot ze ziet er niet uit
 
ik kreeg zelf geen stijve en ben na 10 minuten vertrokken. kreeg nog een tirade achterna.
heb toen nog een recensie op h****s geschreven. Ze heeft dan enkele keren haar naam veranderd en dit heb ik dan ook telkens netjes gemeld op het forum...
 
toen had ze andere foto's :mad: en ik pleit verzachtende omstandigheden ;) maar inderdaad, ik had rechtsomkeer moeten maken ... een positief puntje: ze steunt een of andere vzw, honden in nood .... is er toch nog iets van mijn geld goed terechtgekomen ... soms zegt uw verstand: run forest run ... en soms neemt een ander lichaamsdeel het over en ... Tja
@josdoordewind
Wat je beweegredenen ook waren, andere foto's, etc.
Je hoeft je niet te verantwoorden tegenover ons.
Het is wat het is.

Hopelijk is je volgende afspraak een positieve ervaring.
 
Ik meen deze dame te herkennen .
Ze ontving heel vroeger in Mechelen.
1 h spreken over iedereen die ze kende in de gevangenis...
Onverzorgd , marginaal.
( er waren toen nog geen websites gelijk de deze )
Na veel gepalaver toch nog bginnen neuken.
Ging madame me even in de maling nemen , haar kut vervangen door haar vuist.
Na geprotesteer van mijnentwege , vuistje weg , rap rap afdrukken en wegwezen.

PS / deze ervaring is 10-15 jaar geleden , maar ik herinner me het nog omdat het zo degoutant was.
Zie het als een late 1-1 .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan