Recensie Angel & Jessica, RVP, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rik Torro

Newbie
4
15/05/22
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren een trio gedaan bij deze kanjers. Geweldige meiden, goed op elkaar ingespeeld en veel aandacht voor de klant. Begonnen met gezamenlijk bad, waar de pijpbeurt al begon. Later op bed diverse standjes, beffen, pijpen, vingeren, allemaal heel comfortabel en natuurlijk.
Beide blond, cup D, slank en ongeveer even lang.
Aan te bevelen!
 
even groot? Jessica staat genoteerd als 1m68 en ik weet dat Angel genoteerd staat als 1m62, maar ze leek me precies toch kleiner.
Heeft Jessica natuurlijke borsten of is er aan gewerkt? Angel heeft opgeblazen borsten en dat is toch een afknapper voor mij. Dus als ik ooit eens een afspraak maak met Jessica, is het belangrijk om te weten dat ze nog naturel is zonder aanpassingen links en rechts.
 
even groot? Jessica staat genoteerd als 1m68 en ik weet dat Angel genoteerd staat als 1m62, maar ze leek me precies toch kleiner.
Heeft Jessica natuurlijke borsten of is er aan gewerkt? Angel heeft opgeblazen borsten en dat is toch een afknapper voor mij. Dus als ik ooit eens een afspraak maak met Jessica, is het belangrijk om te weten dat ze nog naturel is zonder aanpassingen links en rechts.
Sorry gast ga je echt vallen over 6 cm?
En niet nodig denk om de dames zo neer te zetten.
Weet dat Jessica natuurlijke borsten heeft en Angel niet maar dat is ieder zijn smaak. Het zijn echt twee lekkere mooie meiden en uiteindelijk draait het daarom bij mij.
 
Sorry gast ga je echt vallen over 6 cm?
En niet nodig denk om de dames zo neer te zetten.
Weet dat Jessica natuurlijke borsten heeft en Angel niet maar dat is ieder zijn smaak. Het zijn echt twee lekkere mooie meiden en uiteindelijk draait het daarom bij mij.
excuses, was zo niet bedoeld. Gewoon even verifiëren dat Jessica toch iets groter was omdat omschrijvingen op sites soms toch een beetje kunnen afwijken vd werkelijkheid. Verder wou ik niet zeggen dan Angel geen mooie vrouw is, maar dat gewoon voor mij persoonlijk, fake borsten niet mijn ding zijn. Ieder zijn smaak, maar als ik een blind date boek is het handig om zulke zaken op voorhand te verifiëren.
 
Sorry gast ga je echt vallen over 6 cm?
En niet nodig denk om de dames zo neer te zetten.
Weet dat Jessica natuurlijke borsten heeft en Angel niet maar dat is ieder zijn smaak. Het zijn echt twee lekkere mooie meiden en uiteindelijk draait het daarom bij mij.
we zijn gewoon jaloers. En 6cm kan veel zijn en gevoelig zijn voor veel mede-wandelaars
 
excuses, was zo niet bedoeld. Gewoon even verifiëren dat Jessica toch iets groter was omdat omschrijvingen op sites soms toch een beetje kunnen afwijken vd werkelijkheid. Verder wou ik niet zeggen dan Angel geen mooie vrouw is, maar dat gewoon voor mij persoonlijk, fake borsten niet mijn ding zijn. Ieder zijn smaak, maar als ik een blind date boek is het handig om zulke zaken op voorhand te verifiëren.
Voor detail info kun je hier informeren, of je belt de betreffende dame gewoon. Dan kun je meteen inschatten hoe ze is.
 
Kan iemand bevestigen of de foto's van Jessica overeenkomen of zijn deze niet representatief?
Die zijn niet representatief. Jessica is lief en zeker een leuke dame voor een afspraak. Maar maatje 36 is ze niet, en ook geen 38 denk ik. Het is een gevulde (niet dik in mijn ogen) dame die wel gaat voor de GFE, maar ook iets gereserveerds heeft.
 
Recent ben ik op visite geweest bij Jessica.

Jessica is een leuke vrouw. Hartstikke aardig en ook geen straf om te zien.

Helaas was er niet echt een klik en zal er ook geen herhaling komen. Had vooral het idee dat ze mij snel de deur uit wou hebben.

De foto's op de website van RVP zijn duidelijk bewerkt. (Nogmaals, ze is verre van lelijk. maar stel wel je verwachtingen bij)
 
Jessica heeft een nieuw foto, is deze meer representatief?
laten we zeggen dat ze nu bij rvp kunnen zeggen dat de foto recent is. Aldus "representatief". De foto is zeker niet bijgewerkt maar wel uit een handige hoek getrokken om haar goede kanten te accentueren en de minder goede te verbergen.
 
laten we zeggen dat ze nu bij rvp kunnen zeggen dat de foto recent is. Aldus "representatief". De foto is zeker niet bijgewerkt maar wel uit een handige hoek getrokken om haar goede kanten te accentueren en de minder goede te verbergen.
Mee eens, want het blijft nog een beetje mysterieus.
Wat zijn de goede kanten en de minder goede?
Soms is het beter geen foto te plaatsen dan een nietszeggende foto of andersom.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan