WHEM Angel, Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou ben er geweest heren en de dame komt al haar afspraken na ook qua seks. Het was een prima afspraak. Qua uiterlijk zou ik haar een 6,5 geven. Het voordeel is dat je een lekkere jonge Hollandse meid hard kan ketsen en niet al dat gehannes hebt zoals bij de Oost-Europese en Zuid-Amerikaanse meiden. Wat ik wel heel storend vind is wanneer dames voor alles extra vragen en dat is eigenlijk de rede dat ik niet meer zal gaan. Vaste bedragen vind ik altijd het fijnste en extra vragen voor bijv. anaal kan ik snappen, maar daar moet het ook bij blijven.
 
Ja ga dan maar berekenen hoeveel extra je betaalt voor een halfuurtje met alle extra's erbij. Anaal, plasseks, dat zijn geen standaard dingen, maar een slimme dame zegt dan niet dat je ook voor bijv. zoenen extra moet betalen.

Nee sorry ik heb in mijn hele leven nog nooit extra betaalt voor zoenen en al moet ik dood neervallen.... ik zal het nooit doen!

Extra's prima, maar je moet ook een beetje het redelijke in het oog blijven houden en mijn 40 jaar ervaring is dat dit soort meiden op gegeven ogenblik merken dat ze geen klanten meer hebben. Gek hé??????!!!!!!!
 
Ik weet niet of het nieuwe foto is (laatste foto) maar het valt me nu pas op dat ze aardig wat piercings in haar gezicht heeft. Ook staat er cup B maar op de foto zien ze er een stuk kleiner uit.
 
Ik heb deze dame ook mogen bezoeken, ze is niet de aller knapste inderdaad maar heeel lief en relaxed in de omgang, en ze heeft een prachtig kontje en poesje, en lijkt er echt van te genieten wanneer je haar hard neemt. Het enige waar ik extra voor bij hoefde te betalen was anaal maar verder deed ze nergens moeilijk over, likken, zoenen, vingeren, wat mij betreft toch hoog herhalingsgevaar. Zonder condoom is trouwens gewoon bespreekbaar maar daar pas ik voor:)
 
Ik kan helaas beamen dat het om een crack junkie gaat. Zwarte randen onder de nagels en vieze handen...
Jammer dat zo'n meisje al op zo'n jonge leeftijd helemaal naar de klote is.
Om haar "hobby" te kunnen bekostigen is ze dit werk gaan doen.
 
Dat klopt en voor degenen die nog hun slag willen slaan zou ik zeggen doe het nu want over een tijdje is er niks meer over van zo'n griet en kan je er voor een geeltje op, omdat niemand er meer op wilt.

Ze is heel aardig, maar helaas stroken haar prijzen niet met haar uiterlijk en ga ik er niet meer heen!
 
I was really depressed this morning. Then I happened to come across her profile, and asked her price for 45 mins (anal and TZ included). She asked for 400 bucks. That made my day. Really thankful for that. I had something to laugh about.

She probably thinks she works in Cyber Security at Lockheed Martin. 400 bucks 😂.
 
I was really depressed this morning. Then I happened to come across her profile, and asked her price for 45 mins (anal and TZ included). She asked for 400 bucks. That made my day. Really thankful for that. I had something to laugh about.

She probably thinks she works in Cyber Security at Lockheed Martin. 400 bucks 😂.
Moest je haar in dollars (bucks zijn geen euro's namelijk) betalen? Ook apart.
 
I was really depressed this morning. Then I happened to come across her profile, and asked her price for 45 mins (anal and TZ included). She asked for 400 bucks. That made my day. Really thankful for that. I had something to laugh about.

She probably thinks she works in Cyber Security at Lockheed Martin. 400 bucks 😂.
Dat klopt dat is namelijk ook het bedrag wat ze aan mij vroeg. Ja daaaaaaaaggggggg ga ik never nooit betalen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan