Recensie Angel, Rotterdam Hoogvliet 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rummy

Newbie
16
10/10/22
18
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hele-grote-tepels-cup-f-no-fake-milf-50_7850623
Totale kosten (in euro)
100,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer correcte en discrete ontvangst in zeer fraaie en schone woning. Kontakt makkelijk gemaakt via WA waarbij Angel wel vooraf een foto wil ontvangen van jou.
Vooraf en achteraf (samen) douchen.
Lieve en aardige dame die precies weet wat ze wel en niet wil, er bleek veel meer mogelijk te zijn dan waarvoor ik kwam bij een klik en na een eerste afspraak.
Ik begrijp werkelijk niets van alle kritiek die ik gelezen heb over haar voorwaarden, iedere dame heeft het recht haar eigen regels te bepalen en als die een man niet zit dan zoek je toch even lekker verder ipv hier publiekelijk te gaan lopen janken...... Grow UP and move on....
Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad al is er voor mij niet persé herhalingsgevaar, maar ook zeker geen spijt van mijn bezoek.
Voorlopig vanaf half april 2 maanden niet bereikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Het is een heerlijke vrouw met grote borsten en bij een klik supergeil en neukt ook zonder condoom. Slikt niet. Zoent wel maar liever niet en je mag niet in haar kut of mond klaarkomen.
 
Ik heb al heel vaak op haar profiel gekeken en nooit de stap genomen, maar nu ik lees dat ze ook intiem doet vind ik het ineens heel interessant klinken allemaal.

@CodyRyan in hoeverre zijn de kosten voor intiem als dit dan mogelijk is?
 
Snap ik ook niet helemaal het is een fantastische en heerlijke vrouw die ik meerdere keren in verschillende date een paar uur zonder condoom heb mogen neuken. Ze is schoon lief en heeft heerlijke borsten, pijpt zonder en tongzoent maar mag niet in haar klaarkomen ook niet in haar mond

Ik heb al heel vaak op haar profiel gekeken en nooit de stap genomen, maar nu ik lees dat ze ook intiem doet vind ik het ineens heel interessant klinken allemaal.

@CodyRyan in hoeverre zijn de kosten voor intiem als dit dan mogelijk is?
Weet ik niet want ik had een bijzondere uitwisseling van mijn specialiteiten en er was een prettige chemie tussen elkaar. Nu niet meer mogelijk want gaat alleen nog om geld en heeft ook een relatie gekregen. Je zal het dus aan haar moeten vragen maar geloof me als je wordt goedgekeurd dan zal je heerlijk verwent worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan