WHEM Angel, Eindhoven (BBW)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo heren, heeft iemand toevallig ervaring met haar? Wat een pareltje is het!


Bedankt!

Heeii, wat lief dat je mij een pareltje noemt. Heb je reviews gevonden van mij online? Anders zal ik ze voor je opzoeken :)
 
Staat in het verkeerde subforum ook al gevraagd. Heb daar geantwoord. @admin misschien naar hier verplaatsen?
 
Heeii! Ja dat waren wilde tijden in Rotterdam haha. Inmiddels heb ik het allemaal wat terug gedrongen en is het allemaal wat beschaafder. Je kan me altijd een appje sturen of een berichtje via hier.

Let op; ik krijg in September een maagverkleining dus wacht aub niet te lang als je echt wilt langskomen. Is zonde als je te lang wacht en pas na mn operatie langs komt. Woensdag krijg ik de definitieve datum te horen.
 
Zoals al gemeld op dit forum al vaker. Sinds begin dit jaar heb ik geen seks meer gehad zonder condoom. Daarnaast laat ik me nog altijd regelmatig testen (want je weet maar nooit). Ik zou het fijn vinden als we nu na 6 maanden eindelijk het neuken zonder condoom topic achter ons kunnen laten 🙃
 
Heeii! Ja dat waren wilde tijden in Rotterdam haha. Inmiddels heb ik het allemaal wat terug gedrongen en is het allemaal wat beschaafder. Je kan me altijd een appje sturen of een berichtje via hier.

Let op; ik krijg in September een maagverkleining dus wacht aub niet te lang als je echt wilt langskomen. Is zonde als je te lang wacht en pas na mn operatie langs komt. Woensdag krijg ik de definitieve datum te horen.
De definitieve datum is 11 oktober geworden. Dus tussen 26-09 en 07-10 zal mijn laatste werkdag zijn voor minstens 4 weken (uitloop naar 6 weken)
 
Zoals al gemeld op dit forum al vaker. Sinds begin dit jaar heb ik geen seks meer gehad zonder condoom. Daarnaast laat ik me nog altijd regelmatig testen (want je weet maar nooit). Ik zou het fijn vinden als we nu na 6 maanden eindelijk het neuken zonder condoom topic achter ons kunnen laten 🙃
Ik kan melden dat dit niet waar is. Ik heb haar eind mei nog bezocht en sex zonder condoom gehad met haar. Dit hadden we voor mijn bezoek per whatsapp afgesproken. Ik kan dit eventueel bewijzen met screenshots van het appverkeer….
 
Vriendelijke dame. Stond al jaren op mijn bucket list maar nu eindelijk kunnen afspreken. 130 euro betaald voor 30 min allin pakket. Pijpen zonder was matig en zonder enthousiasme. De rest was naar behoren maar niet bijzonder. Kan een keer gebeuren het was niet haar top dag maar al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 
Vriendelijke dame. Stond al jaren op mijn bucket list maar nu eindelijk kunnen afspreken. 130 euro betaald voor 30 min allin pakket. Pijpen zonder was matig en zonder enthousiasme. De rest was naar behoren maar niet bijzonder. Kan een keer gebeuren het was niet haar top dag maar al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Heeii!

Wat jammer om te lezen! Zou je mij misschien een appje kunnen sturen? Ik zou graag kijken of ik de situatie voor je kan verzachten, mocht je hier voor open staan.

Groetjes ❤
 
Dit is en blijft toch een curieuze discussie. Ik vond deze recensie op Kinky
Ik word nu toch wel echt schijtziek hiervan, dat er nu toch iemand denkt het beter te weten.

Waar ik voorheen werkte (andere stad, andere naam) deed ik wel bare seks. Deze review is van 11 maanden geleden. Helaas was dit de enige review die ik van kinky niet mocht verwijderen omdat er in de tekst niks staat geschreven over nzc. Daarom staat die review er nog op.

En dan hoop ik oprecht dat dit gekut nu echt klaar is. Ik word helemaal simpel hiervan.
 
Dat die recensie van 11 maanden geleden was had ik gemist. Ik ging er van uit dat jij een nieuwe advertentie had gemaakt op Kinky, mede vanwege het gegeven dat er maar een review vermeld staat. Voorheen had je er veel meer. Duidelijk verhaal hierboven Excuses voor het misverstand ;)
 
Angel: ik wil je even een compliment geven dat je hier reageert op feedback van je (toekomstige) klanten. Dat zouden meer DVP kunnen doen om onduidelijkheden/onwaarheden op te helderen.
Vooral de manier waarop je het doet, spreekt me erg aan. Direct, maar je laat de posters in hun waarde…. Zeldzaam voor een dvp, kan ik niet anders zeggen.

Ik hoop je binnenkort eens te mogen komen ontmoeten, als ik weer eens in de buurt van Eindhoven kom….
 
Angel: ik wil je even een compliment geven dat je hier reageert op feedback van je (toekomstige) klanten. Dat zouden meer DVP kunnen doen om onduidelijkheden/onwaarheden op te helderen.
Vooral de manier waarop je het doet, spreekt me erg aan. Direct, maar je laat de posters in hun waarde…. Zeldzaam voor een dvp, kan ik niet anders zeggen.

Ik hoop je binnenkort eens te mogen komen ontmoeten, als ik weer eens in de buurt van Eindhoven kom….
Feedback is altijd welkom. Ook ik ben niet perfect en kan niet iedereen tevreden stellen. Ik doe in ieder geval graag mijn best om zoveel mogelijk mensen waar voor hun geld te geven!

En wat betreft onduidelijkheden/onwaarheden, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Meer kan ik er niet over zeggen!

Je bent altijd welkom in Eindhoven. Maandag ben ik wel voor t laatst aanwezig. Ik krijg een maagverkleining dus ben dan pas weer in mid/eind November terug maar dan niet meer als bbw. Je mag me altijd een prive berichtje sturen 😘
 
  • Leuk
Waarderingen: jmmj
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan