Recensie Angel, Verversrui 8/4 (dag)( vh VR 8/5, VR 5/1) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt me bizar. Lage prijzen op haar nieuwe stek. Zo kennen we haar niet echt. Moeilijk te geloven dat ze opeens goedkoop is. Ik denk dat het niet klopt.
Tijdelijke actie om daar wat naamsbekendheid te krijgen? maar goed gezien haar service eigenlijk totaal niet nodig. Pas als een wandelaar daar haar vraagt Angel te zijn, of iemand die haar kent het kan bevestigen weten we het zeker.

Het zal wel iemand zijn die erop lijkt. Zaterdag zat ze op VVR 7/3. Haar haar een beetje anders en een paar kilo's erbij, maar ze zag er goed uit. Een paar weken geleden zelf gaan polsen, maar de manier hoe ze naar mij keek en hoe ze reageerde op mijn vragen, deed me toch maar afzien om haar te bezoeken.

Het zal wel iemand zijn die erop lijkt. Zaterdag zat ze op VVR 7/3. Haar haar een beetje anders en een paar kilo's erbij, maar ze zag er goed uit. Een paar weken geleden zelf gaan polsen, maar de manier hoe ze naar mij keek en hoe ze reageerde op mijn vragen, deed me toch maar afzien om haar te bezoeken.
Ah, zaterdag was ik ga kijken op haar 'oude' adres en haar collega zei dat ze er niet was. Ik ging er vanuit dat ze bedoelde alleen die dag. Maar er is dus misschien sprake van een, wellicht tijdelijke verhuizing qua raam?

Terug
Bovenaan Onderaan