WHEM Angela 41, Emmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar gemaild of een cardate mogelijk is. Ze reageerde vrij laat, toen was ik al niet meer op in de buurt. Maar ze reageerde wel. En het was mogelijk maar
ze doet alleen dates in Emmen. Bij haar email staat volgens mij haar echte naam, kon haar vinden op Facebook. Ze heeft een vrij aparte naam, en de dame op Facebook voldoet wel aan de omschrijving van zichzelf op sexjobs dus het kan haast niet missen. Beetje huis tuin en keuken milf. Maar volgens haar advertentie wel altijd zin...dus ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met haar.
 
Jaren geleden date gehad met b.....r w. (Haar naam) in toen nog regio Leeuwarden. Alles kon en mocht. Maar ze was toen erg mager. Idee dat ze drugs gebruikte. Ze heeft me gepijpt, we hebben lgeneukt en anaal. 2 keer klaargekomen in kont en mond. Was niet slecht, maar dame maakt beetje uitgeleefde indruk op me
 
Ik heb wel steeds antwoord gehad op de mail, maar het komt niet tot een date omdat ze alleen in Emmen werkt en daar kom ik niet en ze wil niet naar mij toekomen.
@Jantjemantje28, je zegt alles kon en mocht...is dat ook nzc of lag daar de grens?
 
Vorig jaar een heerlijke cardate gehad in Emmen.

Ze pijpt heerlijk en werd lekker wild van het beffen.. 😛

Is een tijdje gestopt maar haar advertentie is nu weer actief. Spreekt nu af in Gramsbergen..

Kijken of ik weer een keer kan afspreken
 
Ik heb haar al meerdere keren bezocht.
Ze staat open voor heel veel.
Ik heb in het begin haar zonder mogen nemen en nu wil ze in eens alles met aangezien ze een soa heeft opgelopen.

wat ze doet, doet ze meestel met plezier en je mag haar op alle mogelijke wijze nemen.
je moet er wel tegen kunnen dat je een drug gebruiker neukt en dat ze tegenwoordig kaal is. Alles is met condoom tenzij ze in geldnood zit, dan is alles mogelijk.

haar tieten zijn nep en ze is broodmager.
de laatste keer zat ze op Gramsbergen in een bungalow huisje.
 
Heb haar ook een paar keer in de auto gehad. In een huis kon ook maar dat was van een vriend en ging elke keer vreemd.

In de auto pijpen en neuken.
Pijpen deed ze heerlijk diep zonder. Sex was 1 keer met. Meer durfde ik niet.
Dat ze nu in bungalow zit is beter want in Emmen was het bos alleen mogelijk..
Drugs niet gemerkt en ze werd nagefloten op straat. Mss heel anders nu.
En door de eerder genoemde keel soa doet ze niet veel meer.
 
Heb haar ook een paar keer in de auto gehad. In een huis kon ook maar dat was van een vriend en ging elke keer vreemd.

In de auto pijpen en neuken.
Pijpen deed ze heerlijk diep zonder. Sex was 1 keer met. Meer durfde ik niet.
Dat ze nu in bungalow zit is beter want in Emmen was het bos alleen mogelijk..
Drugs niet gemerkt en ze werd nagefloten op straat. Mss heel anders nu.
En door de eerder genoemde keel soa doet ze niet veel meer.
Volgens mij gestopt, advertentie niet meer aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan