Recensie Angela, Amsterdam, Ruysdaelkade 141L (Sous) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anonietje

Vaste klant
Forumpionier
100
07/07/21
74
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Angela, vriendelijk petit dametje. Net in de avond uren bezocht. Het zou me niks verbazen als ze de 30 voorbij is. Maar uit
beleefdheid gok ik dus tussen de 25-30. Pijpen kon wat steviger voor mijn smaak, maar wel langer dan gemiddeld. Ondanks dat ze wat petit was (maar niet te mager) kon ze junior wel waarderen en hoefde ik kon ik op goed tempo doorstoten. 3 standjes gedaan, met moeite paar keer kunnen inhouden, om uiteindelijk met heerlijk uitzicht op klein kontje, doggy klaar te komen. Mooie, licht hangende, maar lekker bungelende b cup. Herhalings gevaar, ondanks dat ik toch graag blijf snoepen.
 
Is een leuk, stijlvol en aantrekkelijk meisje idd. Ziet er ondanks dat ze eind 20/begin 30 is er jonger uit. Lekkere kont, mooie wat hangende borsten. Meestal vraag ik haar eerst om op z'n hondjes te gaan zitten, zodat ik lekker haar kutje en kont kan likken. Daarna pzc en meerdere standjes. En dan lekker in haar kut spuiten.
 
Is een leuk, stijlvol en aantrekkelijk meisje idd. Ziet er ondanks dat ze eind 20/begin 30 is er jonger uit. Lekkere kont, mooie wat hangende borsten. Meestal vraag ik haar eerst om op z'n hondjes te gaan zitten, zodat ik lekker haar kutje en kont kan likken. Daarna pzc en meerdere standjes. En dan lekker in haar kut spuiten.
@Walking red habits je zegt in je laatste zin toch lekker in haar kut spuiten. Knap als je dat met een condoom om lukt. Dus heeft @indomen daar wel gelijk in.
 
Vanavond in ieder geval niet gezien, ben wel aantal weken bij haar geweest. Is een leuke rustige dame. Laat lekker je gang gaan met verschillende standjes. Klopt dat ze vroeger overdag werkt en nu in de avond.
 
Heb Angela deze week weer ns bezocht op een woensdagavond. Ze zag er weer heerlijk uit, haar borsten en kontje zijn iets groter geworden, en dat misstaat haar niet; sterker nog: dat ziet er erg lekker uit. Heb haar uitgebreid gebeft en haar kontje lekker diep gelikt, terwijl ze met haar heerlijke geile kont op mijn gezicht zat. Daarna heeft ze mij langdurig gepijpt zc; vervolgens meerdere standjes gedaan en in het condoom in haar kut gespoten.
Ik kom snel weer terug. Ze werkt alleen op zaterdagen tijdens daguren. De rest van de week alleen 's avonds en 's nachts.
 
Ben deze week weer bij haar langs geweest. Ze zag er vreemd uit, het lijkt wel alsof ze bij een plastisch chirurg is geweest. De spontaniteit van vroeger is helemaal weg. Ze komt heel chaggerijnig over, wil niets meer en is in niets meer het leuke, aantrekkelijke meisje van voorheen. Heb mijn geld na een aantal minuten praten/discussiëren teruggevraagd.
Mij ziet ze (voorlopig) niet meer terug!
 
Was er recent weer en ze zag er nu heerlijk en geil uit. Ze had een push-bh aan dus toen ik deze losmaakte vielen haar heerlijke borsten eruit. Ze hangen best al n beetje maar dat vind ik superlekker.
Heb haar kutje en kontje uitgebreid gelikt en haar bilnaad ook schoon gelikt, terwijl ze afwisselend met haar kut en kontje op mijn gezicht zat.
Zat me ondertussen lekker af te rukken terwijl mijn pik heel hard en stijf was. Vroeg haar ook goed naar mijn stijve lul te kijken. Ik merkte bij het likken dat haar kut steeds natter werd.
Ik vroeg haar ook om zich gedurende ons uur slutty and dirty te gedragen.
Dat deed ze goed. Daarna haar goed geneukt in meerdere standjes.
En gevraagd om te vertellen over oudere klanten, boven de 70, met wie ze ook regelmatig sex heeft.
Het was weer een gezellige en geile tijd.
 
Gisteren weer bij Angela geweest was weer een fenominaal uurtje. Wat een lekker geil ding is zij. Ken haar en kom al jaren regelmatig bij haar. Vroeger met haar zus Chrissie nog triootjes gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan