Recensie Angela body 2 Body, Geleen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rukkert

Wandelaar
36
05/09/21
41
2
Omdat ik net zoals zoveel anderen op zoek ben naar een leuk vast adresje probeer ik wel eens wat uit. Zo ook deze morgen.
  • Whatsapp contact (Waarschuwing 1, genegeerd)
  • Telefoon wordt niet opgenomen.. (Waarschuwing 2, genegeerd)
  • Bekend adresje... Ergens aan de noordkant van Geleen (Waarschuwing 3, genegeerd)
  • Contact was in het NL, na navraag of ze NL was werd bevestigend geantwoord.
  • Uiteindelijk toch voor een zo-zo half uurtje gebleven, was met 25 minuten weer weg.
  • Op zich een niet onaardige Dominicaanse die deed wat ze beloofde in de advertentie.
  • €70 voor een halfuurtje massage met HE. Mocht haar wel bijna overal aanraken.

Het is de dame van de advertentie, echter in de foto's draagt ze een pruik. Kort, leuk kopje dat dan weer wel.

En nu moet ik toch echt ff venten..

Waarom is er nou geen leuke dame te vinden die het fijn/leuk/financieel handig vindt om een of meerdere vaste klanten te hebben voor dat extraatje.. Niemand op SJ of Kinky is tegenwoordig nog maar op hun fake advertentie te vertrouwen. Gewoon een meid die het ziet als een leuke bijverdienste en zich niet de hele tijd moet zien te verkopen via bovenstaande websites. Je leest wel eens over de alleenstaande moeders die van €50 per week moeten rondkomen. 2 bezoekjes per maand en ze heeft het dubbele inkomen. Zij een vaste bijverdienste, ik een vast adresje waar ik op kan vertrouwen..
 
Waarom "ze" dat niet willen?
Je noemt jezelf Rukkert.
Je wilt een soort vaste relatie en daarvoor betalen.
Misschien willen die vrouwen behalve wat geld ook wat lol. En als ze een paar terugkerende gasten hebben, adverteren ze niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan