Recensie Angela, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kysi

Wandelaar
29
09/12/22
26
3

Wie op zoek is naar een echte tantra-massage? Bij Angela moet je zijn. Elke massage is anders en wordt opgebouwd volgens hoe zij je op dat moment aanvoelt. Ik ben het voorbije jaar verschillende keren bij haar geweest, zowel in Brugge, als in Atelier des Reves in Menen (waar ze 1-2 dagen in de week aanwezig is) en ik kom er telkens als herboren buiten.
Ze voelt perfect aan waar je lichaam op dat moment nood aan heeft, werkt een spanning op zoals het hoort bij Tantrische massages! Ik neem telkens een sessie van 1.5u, maar 1 uur is zeker ook goed en voldoende!
Ook de nodige voor en na-babbel niet vergeten!
een echte aanrader!
 
Dit is een zeer professionele dame! Aangekomen direct de nodige uitleg gekregen over mijn eerste tantra ervaring. ze bewaard de nodige rust en voor je t weet is ze je al zacht aan het aanraken en masseren. Ik had een sessie van een uur en echt een uur lang heeft ze haar focus niet verloren. Elk detail werd afgewerkt zoals het hoorde van je lichaam, met een heuse explosie op het einde :) Zeker een aanrader!
 
Dit is een zeer professionele dame! Aangekomen direct de nodige uitleg gekregen over mijn eerste tantra ervaring. ze bewaard de nodige rust en voor je t weet is ze je al zacht aan het aanraken en masseren. Ik had een sessie van een uur en echt een uur lang heeft ze haar focus niet verloren. Elk detail werd afgewerkt zoals het hoorde van je lichaam, met een heuse explosie op het einde :) Zeker een aanrader!
Handmatig orgasme op het einde?
En zijn er extra's mogelijk zoals een blowjob en evt. zelfs intiem?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan