Recensie Rebecca/You4me/Angela, Delft (voorheen Den Haag) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

boy_zonderland

Wandelaar
49
01/09/21
64
8
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-curvy-milf-_8218138
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zag al langer de advertentie van Angela (voorheen Youandme) voorbijkomen op SJ. Vandaag toch maar eens langsgegaan.
Ze ontving in een mooi appartement in een nette buurt in Den Haag. Ze is best een mooie, iets oudere dame en goed verzorgd.
Ik kwam voor een deepthroat-pijpbeurt, maar helaas kon ze dat niet echt waarmaken.

Ze pijpt weliswaar lekker, met veel spuug, en ook wel redelijk diep. Maar het was geen volledige deepthroat.
Klaarkomen in haar mond/keel was geen probleem, al slikte ze het niet door. Maar dat hoeft voor mij ook niet per se.

Al met al best okee, maar geen herhalingsgevaar voor mij. Ik ga toch liever voor jongere meiden die hem wel helemaal in hun keel kunnen krijgen. :)
 
Inderdaad een mooi appartement in 1 van de betere buurten van Den Haag.
Vooraf douchen en na afloop zeer schoon allemaal. Persoonlijk heb ik tot 3x toe een heerlijke periode met Angela gehad. Inderdaad een MILF maar een heerlijke wat mij betreft , die echt los kan gaan als je haar ook verwent. Bij het beffen ongelofelijk gekreun. Heerlijke natte tongzoen. Kortom een topper voor mij. Herhaling gevaar..ja gigantisch
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150 euro per uur ontvangst
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Door het verslavingsgevaar ben ik een vaste klant van Angela geworden. Ze is overal voor in, lekkere massage, lekker diepe natte pijpbeurt( best blowjob ever), niets is haar te gek. Vooral die geile blik in haar ogen maakt je gek. Hygiëne is erg hoog, douchen vooraf mogelijk. Het is een beauty with brains.
 
Ik ben al een aantal keren bij Angela geweest en voorlopig zal ik dat ook herhalen zolang zij nog kan ontvangen.
Het is een heerlijke "mature" waarbij ik me op mijn gemak voel vanwege onze leeftijden en voor de rest zit er meer pit in dan de jongere dames die meer aan "afwerken" doen.
Hygiëne bij Angela is natuurlijk helemaal in orde anders zou ik sowieso niet op herhaling gaan.

Hopelijk blijft ze dit nog een tijdje doen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Plassex
  10. Soft SM
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is heel gewillig en geil. Kreunt en geniet merkbaar. Wat een vrouw, ik wilde na 5 minuten bijkomen gelijk weer. Je kan alle kanten met haar op. Als ze je aankijkt met die mooie ogen wordt je gek. Zeldzaam dit soort vrouwen. Kan veel hebben wat betreft deeptroath ;) ik ga zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben afgelopen maandag ook bij Angela geweest. Het appartement is super en ze had op de bank in de woonkamer een topper gelegd van groot formaat. Het was mooi weer en de deur naar het balkon stond open. Angela is een lieve mooie fijne verschijning. Ze doet open in een doorzichtig jurkje met een heel klein slipje. Ze begint je te masseren en nadat ik mij had omgedraaid begon het pas echt. Ze is voor veel dingen in en we hebben elkaar heerlijk opgegeild. Ze geniet ervan om gebefd te worden. Ze kwam bovenop mijn gezicht zitten. Was super ze laat zich echt gaan en onder het beffen speelde ze ook lekker met mij. Ik heb haar een tweede keer tot een hoogtepunt gebracht met mijn mond en daarna heeft ze mij heerlijk klaar gepijpt zonder condoom. Echt een supergeile vrouw waar veel mogelijk is.
Echt de moeite waard.
 
Lekkere geile dame. Alles gaat precies hoe je het wilt.
Begint met een lekkere massage daarna lekker diep pzc. De sex ook verrukkelijk. Geen fake zoals bij de meeste dames. Ze geniet er duidelijk zelf ook van.

inmiddels vaste klant geworden.
Klopt kan haar alleen niet meer bereiken . Reageert niet meer op mail. Ze gaat all the way. Ben benieuwd of ze ook NZC in is …
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de positieve reacties hierboven, heb ik vanmiddag Angela gemaild via sexjobs. Na een paar keer heen en weer mailen kon ik vanavond om 19.30 terecht.
Absoluut geen spijt van gehad het was echt heerlijk. Ze pijpt lekker diep en ze doet alles met zoveel passie. Ze geniet er zelf ook echt van. Dat was een heerlijk uur en ik ga zeker vaker langs.
 
Laatst bewerkt:
Heb een vermoeden dat ze gewoon nzc doet aangezien er bezoekers geheimzinnig over doen. Geen fris idee.
Waarop baseer jij dat ze nzc doet? Zo geef je een slecht signaal af. Alle keren dat ik bij haar ben geweest is de hygiëne 110% en zit het condoom erom voor dat je er erg in hebt. Ze doet wel pijpen zonder condoom, maar dat noem je geen bare toch?
 
Waarop baseer jij dat ze nzc doet? Zo geef je een slecht signaal af. Alle keren dat ik bij haar ben geweest is de hygiëne 110% en zit het condoom erom voor dat je er erg in hebt. Ze doet wel pijpen zonder condoom, maar dat noem je geen bare toch?
Naast dat er berichten hierop komen waar iedereen naar kijken kan, blijkt dus ook dat bezoekers in pb berichten toch iets meer open zijn dan over wat zijn publiekelijk delen.
 
Waarop baseer jij dat ze nzc doet? Zo geef je een slecht signaal af. Alle keren dat ik bij haar ben geweest is de hygiëne 110% en zit het condoom erom voor dat je er erg in hebt. Ze doet wel pijpen zonder condoom, maar dat noem je geen bare toch?
Je interpreteert mijn tekst niet helemaal.....Als er geheimzinnig over gedaan word (dat lees ik uit teksten) dan mag ik mijn conclusie gewoon trekken.

Verder valt het op dat jij een paar berichten hebt en dat alleen over Angela gaat....wil je lezen welke conclusie daar ik uit trek? Angela?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-curvy-milf-4-you_7804223
Totale kosten (in euro)
150,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag dinsdag 23 november bij Angela geweest. Topper!
Mijn voorganger heeft al eerder vermeldt het is vlakbij Hilton Hotel. Je moet wel door 2 hekjes waar je eerst moet aanbellen. Een beetje doolhof voor een beginner maar je krijgt duidelijk instructies van Angela hoe je moet lopen etc..

wie van haar diensten gebruik wilt maken moet snel zijn want ze gaat binnenkort naar het buitenland.

Het is een echte Nederlandse dame wel lekker stevig maar ook niet te dik, ik vind haar wel aantrekkelijk mooie ogen.

tongzoenen pijpen met spuug zonder condoom, ze schuurt met haar poes over je lul heen zonder condoom. Je hebt de kans om haar zonder condoom te neuken. Maar dat heb ik niet gedaan. Je weet Daan niet hoe ze reageert als je dat zou doen.

Intiem braaf met condoom gedaan.
Daarna haar haar mond vol gespoten.

het was echt klasse en ik heb 100% genoten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan