Recensie Angela, Molensteeg, Wallen Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrSmith

Meubelstuk
Forumpionier
1.929
06/07/21
2.664
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Angela bezocht. Het is een latina maar ik weet niet precies waar ze vandaan komt. Ik vind haar een hele lieve vrouw.
Je kan een leuk praatje met haar maken en ze is vrolijk, rustig en lief.
Ben ruim een half uur bij haar geweest. Niet gehaast, echt relaxed.
Eerst langdurig gezoend, daarna gebeft. Vervolgens langdurig gepijpt en daar 2 verschillende standjes. 3 had waarschijnlijk ook gekund.
Uiteindelijk heerlijk de finish gehaald.
Echt een zeer lieve dame die er heel mooi uitziet.
Ga zeker nog een keer bij haar terug.
 
Laatst bewerkt:
Heb je Isabel haar buurvrouw in de molensteeg ook gezien? Angela is trouwens een Dominicaanse dame net als Isabel. Maar 30 minuten voor 50 euro en dat op de wallen is wel erg goedkoop, zal wel door het beffen komen denk ik.😁
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Angela weer eens bezocht, ziet er nog steeds erg goed uit. Gestart met pijpen met condoom, vroeger deed ze het nog zonder, o nee pappie.
Daarna haar gebeft, kostte veel moeite, maar met twee masserende vingers in haar strakke gleuf kwam ze toch klaar. Bedankt pappie.
Verder in missio, glijmiddel was niet meer nodig, lekker door kunnen stoten, ondertussen tongen met haar, tot ik wat moe werd in de armen.
Gewisseld naar doggy en lekker in haar strakke kutje klaargekomen nog steeds met condoom.
Angela verwijderde het condoom en maakte het gereedschap weer schoon, nog effe gewassen en de kleren weer aan.
Ze zei nog dat ze mij de volgende keer moest betalen, voor haar orgasme. We zullen zien of dat er van komt. 100€ betaald voor 40 min.
Ze vroeg niet om geld, maar het was het meer dan waard.
 
Laatst bewerkt:
Angela is een hele lieve vrouw en een zekerheidje. Ik mag haar heel erg. We kunnen goed lachen en praten, maar ik spreek ook een woordje Spaans dat helpt. Altijd weer leuk haar te zien. Herken het beeld van de vorige recensie wel. Erg fijn altijd om haar te bezoeken.
 
Vandaag Angela weer eens bezocht, ziet er nog steeds erg goed uit. Gestart met pijpen met condoom, vroeger deed ze het nog zonder, o nee pappie.
Daarna haar gebeft, kostte veel moeite, maar met twee masserende vingers in haar strakke gleuf kwam ze toch klaar. Bedankt pappie.
Verder in missio, glijmiddel was niet meer nodig, lekker door kunnen stoten, ondertussen tongen met haar, tot ik wat moe werd in de armen.
Gewisseld naar doggy en lekker in haar strakke kutje klaargekomen nog steeds met condoom.
Angela verwijderde het condoom en maakte het gereedschap weer schoon, nog effe gewassen en de kleren weer aan.
Ze zei nog dat ze mij de volgende keer moest betalen, voor haar orgasme. We zullen zien of dat er van komt. 100€ betaald voor 40 min.
Ze vroeg niet om geld, maar het was het meer dan waard.
Wat een verschil met de andere dames op de Wallen 100 euro voor 45 minuten seks is spotgoedkoop.
 
Nog maar eens bij Angela langsgeweest, was nog beter dan vorige week. Ritueel van vorige week afgewerkt, daarna nog cowgirl en reverse cowgirl. Het enige wat ontbrak was spetterend klaarkomen. Na nog wat penismassage, op voorstel van Angela nog in haar kontje geneukt.
Moest het eerst rustig aan doen, maar ze kon hem goed hebben in haar strakke kontgaatje. Tot slot nog een penismassage, maar het zaad wilde niet uit mijn tenen komen, dus daar maar mee gestopt.
Staat overigens in de Molensteeg op nummer 4-1.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wilde eigenlijk Isabel nog een keer bezoeken, maar die zat nog in de zomertijd. Ik zag dat Angela aanwezig was, maar er glipte net een jonge gozer voor mij naar binnen, stond waarschijnlijk op springen want binnen 15 min weer buiten. ANGELA pijpt niet meer zonder condoom, dus dat is een minpuntje.Maar oke ze rijdt lekker in cowgirl op je lul. Moest haar natuurlijk ook weer beffen, met twee vingers in haar kutje inwendig masserende, kwamen weer lekker klaar. Daarna in missio geneukt tot ik effe moe werd. Haar nog een keer klaar gebeft, blijft lekker om te doen. Vervolgens in doggy op het bed. Doggy naast het bed , zij dwars op het bed en ik staand erachter, lekker doorgeneukt. Over op anaal, maar mijn zaad wilde niet spuiten. Met een nieuw condoom verder in staand doggy, maar ook in dit standje kwam ik niet klaar. Angela zat er meer mee als ik, maar was toch een lekker pitje neuken. Gaf haar 100€, voor deze lekkere 30 min, gracias Papi
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik wilde eigenlijk even langs bij Isabel, maar die was er kennelijk niet. Dus het werd Angela.
Ik doe Angela eigenlijk meer plezier, door haar te beffen, waarbij ze altijd heerlijk van klaarkomt, maar je ook netjes bedankt.
Maar je kan wel verschrikkelijk lekker zoenen en tongzoenen met haar.
Verder is altijd alles met condoom, dus een goede dame voor @Rimon .
Pijpen was vandaag wat gevoelig.
Haar kutje blijft altijd lekker. Missio, doggy en staand doggy.
En haar tot besluit heerlijk anaal genomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan