Recensie Angela, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janssenhendri84

Wandelaar
38
06/04/22
21
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lady-50-voor-pikmassage_7727338
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
een tijd geleden bij deze volle dame langs geweest. Ik heb een fetisj waarbij ik het geil vind om klaar getrokken te worden door stevige/ mollige oudere vrouwen met grote tieten . Angela past daarin, koos voor russisch tussen de borsten en daarna te worden afgetrokken. Ze ging op de bank zitten in de woonkamer en ik stond voor haar waarbij ik haar tussen haar grote borsten neukte. Na een kwartier stond ik op springen en moest toch wel even inhouden. Uiteindelijk hield ik het niet meer en haar gevraagd mij klaar te trekken. Spoot over haar borsten, waarna ze zei zo blijven mijn borsten lekker zacht.

Je moet er van houden, misschien dat ik nog wel een keertje langs ga.
 
DIt is een dame waar ik al een tijdje naar uit kijk. Maar dan op intiem gebied. Helaas geeft ze dit niet aan in haar profiel.

Weet er iemand toevallig als je wat vaker langs zou gaan of zij dit dan uiteindleijk aan zou bieden?

Dame qua uiterlijk voldoet volledig aan datgene wat ik in een dame zoek om intiem mee te zijn.
 
Ik ben hier een jaar of twee terug geweest. Ik heb voor een uur gekozen. Ik kon lekker gaan liggen en zij zat tussen mijn benen. Wat zij heerlijk doet is met haar nagels je ballen kriebelen en je pik strelen en tussendoor plaagt ze je een beetje. Twee keer klaargekomen.
Goede service ik heb voor een uur gekozen omdat ik wel ver moest rijden. Als je in de buurt woont is een half uur wel genoeg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan