Recensie Laura/Angela, Den Bosch (voorheen Zwolle, Utrecht) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Wandelaar
67
25/08/21
112
26
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2455251-angela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren bij Angela op bezoek geweest. Met Zuid-Amerikaanse dames is het toch altijd afwachten, zeker wat betreft inzet. Foto's kwamen betrouwbaar over en locatie (centrum) gaf ook een goed gevoel. Maar het bleek toch een misser te zijn deze keer. Ik had bij binnenkomst aangegeven 30 minuten te willen blijven omdat ik dacht te verlengen als het goed beviel (ze leek niet heel volgeboekt te zijn), wat ik ook aangaf.

De goede punten:
- Angela is de dame van de foto's, eigenlijk nog knapper, met mooie lach, mooie billen en goede borsten (hoewel niet echt natuurlijk).
- Hygiëne is goed, je kunt ook voor en na douchen.
- Ze is heel vriendelijk.
- Pijpen mc en sex waren ok.
- Beffen werd toegestaan.

De slechte punten:
- Tongzoenen bleek niet mogelijk ondanks dat het wel in haar profiel staat en ze het ook per whatsapp bevestigd had (het maakt mij ook niet uit of er wel of niet een boeker tussen zit).
- Pijpen zc was €50 extra hoewel ze vooraf per whatsapp had aangegeven dat het inclusief was (ik heb hier niet voor betaald, en pijpen mc deed ze best lekker, maar wel kort)
- Beffen mocht maar 1 keer.
- Haar billen zoenen had ze liever niet (vingeren trouwens ook niet, maar dat staat ook niet bij de mogelijkheden).
- Alles voelde toch wel als afwerksex (ik kwam net uit de douche de slaapkamer binnen en het condoom werd al tevoorschijn gehaald). Ik denk dat de sexuele handelingen al met al 10-15 minuten hebben geduurd. Er was achter nog wel een ok massage.

Het is voor mij een beetje een kip-of-ei vraag: doen sommige dames niet hun best omdat de meeste mannen toch maar even snel willen klaarkomen, of komen/blijven mannen maar kort omdat de service ook niet uitnodigde om langer te blijven? Ik denk het laatste.

De conclusie voor Angela is uiteindelijk een onvoldoende (Ik twijfelde aan een krappe voldoende vanwege haar uiterlijk). Niet alleen kan ik haar niet aanbevelen, maar met de kennis van nu, zou ik haar ook overgeslagen hebben (ondanks het tegenwoordig schappelijke tarief van €100 voor een 1/2 uur).
 
Terug
Bovenaan Onderaan