Recensie Angelika A-Level, Brussel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarSDS

Newbie
3
06/05/23
2
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/angelika-a-level-3.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ruim op tijd afspraak gemaakt. Bij aankomst ontvangen door ander meisje. Ben daarop weg gegaan, een paar minuten later kreeg ik bericht dat Angelika wel kon ontvangen. Angelika is veel ouder dan op de foto's en extreem graat mager, op Red light staat 48 kg, ik denk 38... Ze doet heel erg afstandelijk. Ze kleed zich half uit, stort zich op mijn jongeheer die ze even in de mond neemt om er dan een plakkerige olie op te gooien en er als een wilde aan te trekken. Ik verzocht na een tijdje om toch bj te doen, waarna ze geiriteerd een doekje ging halen om de smurrie er af te halen voor ze het ding even in de mond nam om dan weer wild te gaan trekken.... Ik ben opgestaan en ben weggegaan... Ga hier niet naartoe... alles wat op redlights aangeboden wordt is hier niet...
 
Gelijkaardige ervaring. Eens aangekomen zegt ander meisje dat Angelika nog niet beschikbaar is; ik kwam voor het snoetje van de slanke Angelika, dus gezegd dat ik wel zou wachten. Ongeveer 15 minuten moeten wachten eer ze uit de kamer kwam. Zeer mager, maar wel meisje van de foto's. De foto waarop ze zo mooi lacht had mijn aandacht getrokken, maar die lach krijg je niet te zien. Tongzoenen OK. 'Bengelende' schaamlippen, niet mijn ding. Neuken was niet zo lekker; ze is graatmager en doet weinig om je een leuke tijd te geven. Pijpen was tot mijn verrassing hallucinant goed. Nog nooit zo lekker afgezogen geweest. Kwam hevig schokkend klaar. Maar bij haar geen greintje emotie. Tijdens de sex wou ze tweemaal een sigaret gaan roken. Was OK voor mij, maar kwam de eerste keer dadelijk terug. De tweede keer ging ik mee, toen drentelde ze wat rond in de kamer en zei dat ze geen sigaretten had. Beetje verward eigenlijk. Bij de laatste ronde kwam ik klaar op mijn buik, vroeg ik een tissue, en zei ze dat ze die dag net was gearriveerd en geen tijd had gehad om tissues te kopen. Ik mocht alles afvegen aan de lakens (sorry, volgende klant). En dat ze een hele drukke, slechte dag achter de rug had.
Zou me niet verwonderen dat zij aan de drugs zit.
Te mijden dus. Tenzij je je eens heerlijk wil laten afzuigen, en direct weg 😉. Want was echt wel bijzonder lekker.
 
Ey wat bedoel je dan met bengelende schaamlippen?
Ik weet niet wat er jou niet helemaal duidelijk is, maar ik zal het wat explicieter proberen te omschrijven: de binnenste schaamlippen zijn heel wat groter dan de buitenste schaamlippen, en komen dus naar buiten. Aangezien ze graatmager is heeft ze een erg grote thigh gap en hangen die schaamlippen daar te schommelen als ze recht staat. Voor de liefhebbers zullen we maar zeggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan