Recensie Angelina Almelo Red Light Heaven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kork12

Newbie
4
11/11/21
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.hoeren.club/vrouwen/316-angelina-49-jr/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar al een paar keer mogen bezoeken op een donderdag. Mooie Hollandse vrouw van ongeveer 55 jaar. Voor uur 120 inclusief anaal. Helaas doet ze niet aan tongzoenen. Pijpen zonder condoom maar deepthroat met condoom. Vroeger zat ze op kinky.nl, maar tegenwoordig niet meer. Heb wel een oude adv. gevonden op hoerenclub. Je moet geluk hebben ze vaak bezet.
 
Op die website staat haar telefoon nummer wel, dus je zou van tevoren een afspraak met haar kunnen maken.

En bedankt voor de review, misschien dat ik haar binnenkort eens ga bezoeken.
 
Ze is er morgen. Als je haar toevoegt op whatsapp zie je elke week een update wanneer ze er is.

Het is een hele leuke dame, 120 voor een uur plus pzc en anaal is ze meer en meer dan waard. Ze is heel lief en doet actief mee, ze komt zelf ook klaar. Heb een heel leuk uurtje met haar beleefd, allerlei standjes op bed en op de kruk :)
 
Heb Angelina een aantal jaren geleden bezocht. Is inderdaad een hele leuke dame die actief mee doet. Ik wilde haar altijd al weer bezoeken, maar om de een of andere reden is dat niet gelukt.
Nou dat het weer kan wil ik graag met Angelina afspreken voor een mmv trio met dp. Dus zoek ik een mede wanderlaar. Hoor het graag als iemand serieus geïnteresseerd is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan