WHEM Angelina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
anyone having experience to share for...
Hi,

She seems much older than advertised, but pretty good owo bj and bare sex is also an option included in price but I prefer rubber..in such cases, place is ohk , bags in the room cover the whole room... But worth a visit for people interested in bare sex.. service is good deep and full of spit BJ which she uses as lube.. deep fingering ..start small visit .. my advice
 
So... you've visited her?
Didn't see the bare sex option before...That's a pity, she seems to look very good and apparently also good service? But poor location? She receives with friends I assume.

Anyway, you might convert it into a review then 👍
 
Hi,

She seems much older than advertised, but pretty good owo bj and bare sex is also an option included in price but I prefer rubber..in such cases, place is ohk , bags in the room cover the whole room... But worth a visit for people interested in bare sex.. service is good deep and full of spit BJ which she uses as lube.. deep fingering ..start small visit .. my advice
my 5 cents because I also been there:
1. did you meet with her on agreed time or you waited for it?
2. did you get clean towel?
3. how did you find her communication skills?
 
Dame zit steeds op wisselende locaties: het meest in Amsterdam maar ook Utrecht, Den Haag en soms Rotterdam.
Ontvangt in hotels en wisselt veel omdat ze anders problemen krijgt met het hotel.
Bij sommige hotels lastig om de lift te nemen, je moet dan een soort kamerkaart hebben waarmee de lift ook bediend wordt. Anders rest de trap.
Dame pijpt niet onverdienstelijk en doet tijdens het neuken lekker mee.
Dit kan tegen toeslag ook bare voor de liefhebbers.
Er zijn ook reviews op een andere site die melding maken van een dame die geen interesse heeft en weinig actie doet, meer gewoon je ding doen zeg maar.
Ik heb haar 3x bezocht en had wel een klik met haar.
Deed best actief mee en zoende soms spontaan.
Heb je een baard of snor, dan doet ze dat dus niet.
Ze is best lang, zeker wel 1.75m en mooi lief koppie en slank lijf.
Doet het beslist alleen voor het geld maar ik vind haar wel leuk.
 
Deze dame is ook weer terug maar ook voor 250 per uur nu.

Ongelofelijk! Heb wel eens getwijfeld toen haar uur prijs 6 maanden geleden geloof ik nog 150 was, maar toen toch besloten dat ik haar te middelmatig vond.

Als nu elke dame die je een 6.5 zou geven ook de hoofdprijs gaat vragen is wel echt het hek van de dam qua prijzen.
 
Prijzen zijn onderhandelbaar weet ik uit ervaring.
Zeker op een zondagmiddag als velen met gezin weg zijn of naar sportevenement kijken dan heeft ze het niet druk en is er wat te regelen.
Dat kan aanzienlijk schelen hoor.
 
Prijzen zijn onderhandelbaar weet ik uit ervaring.
Zeker op een zondagmiddag als velen met gezin weg zijn of naar sportevenement kijken dan heeft ze het niet druk en is er wat te regelen.
Dat kan aanzienlijk schelen hoor.
Dat geloof ik wel, maar bij dvp's ga ik gewoon niet afdingen.

Heb geen zin om het voor iets minder te krijgen evt met tegenzin van haar uit door het afdingen of geblocked worden.

Zij bepaalt de prijs, ik bepaal of ik dan nog wil gaan of niet.
 
Dat is jouw mening, als je het normaal vraagt is er niks mis mee hoor.
Zeker niet als dame het niet druk heeft.
En met tegenzin deed ze het niet.
Maar doe wat jij wilt, ik gaf slechts aan dat het mogelijk is bij haar en als jij dat niet wilt, prima.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan