WHEM Angelina - Kinky.nl, Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet niet wat je er lastig aan vind. Ze adverteert er gewoon eerlijk mee met neuken zonder condoom. Dus ze is duidelijk en eerlijk en dus niet lastig.
Je gaat toch ook niet op een makelaars site reageren op een woning die je niet kunt betalen is met mooi maar lastig?
De enige die lastig is in dit geval ben je zelf door een reactie te geven op iets waar je niet naar zoekt.

Laat iedereen vrij in doen en laten als ze eerlijk zijn. We leven in een vrij land
 
Laatst bewerkt:
Weet niet wat je er lastig aan vind. Ze adverteert er gewoon eerlijk mee met neuken zonder condoom. Dus ze is duidelijk en eerlijk en dus niet lastig.
Je gaat toch ook niet op een makelaars site reageren op een woning die je niet kunt betalen is met mooi maar lastig?
De enige die lastig is in dit geval ben je zelf door een reactie te geven op iets waar je niet naar zoekt.

Laat iedereen vrij in doen en laten als ze eerlijk zijn. We leven in een vrij land
Ik vind het ook wel lastig. Een keer scheurde mijn condoom. Als je weet dat ze het alleen maar save doen, dan ben je toch denk ik minder gestrest, dan als je weet dat ze bare doen.
 
zo weer iemand die weigert om te lezen waar het om gaat.
Het gaat hier om een dame die openlijk neuken zonder condoom aanbied.
Als je er vanuit gaat dat een condoom kan scheuren dan hoef je nergens meer heen te gaan
 
Wie heeft er ervaring met onderstaande dame? Haar locatie staat op Arnhem, maar zie in haar beschrijving Amsterdam staan en heb ergens anders gelezen dat ze op andere locaties oppopt, ook op Buitenlandse sites:

 
Terug
Bovenaan Onderaan