Recensie Angelina Lovely Prive Rotterdam 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Matrix

Wandelaar
Forumpionier
81
03/07/21
39
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.lovelyprive.com/dames/angelina-2/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag naar Lovely Prive in Rotterdam gereden.
Er waren stuk of 4 dames aanwezig en mijn keus gevallen op Angelina.
Angelina is een leuke latina gekozen voor een uurtje op kamer .
Service was niet slecht enkel viel het me op dat ze heel stil was kan ook aan mij liggen ze spreekt nl alleen Spaans en ik maar enkele woorden.
Ze komt uit de Dominicaanse Republiek.
Als extra pijpen zonder condoom wat ze trouwens super lekker kan.
Al met een een leuke uurtje gehad
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Totale kosten (in euro)
80
Doordeweeks op de bonnefooi bij lovely prive langsgegaan. Bij binnenkomst waren er 2 dames beschikbaar, Angelina en Andrea. Aangezien ik Andrea al een keer bezocht had deze keer voor Angelina gekozen. Angelina ziet er leuk uit met een lekkere kont en neppe tieten. Ze spreekt alleen nauwelijks Engels waardoor de communicatie een beetje lastig was en ze wat stilletjes bleef.
Pijpen deed ze met condoom wat oke was maar voor de rest niet heel spannend. Het intieme gedeelte was wat beter en wat ik vooral geil vond was dat ze de hele tijd oogcontact met me hield en niet wegkeek of haar ogen dicht deed.
Al met al was het een prima bezoekje maar door de wat moeilijke communicatie was er totaal geen klik tussen ons waardoor ik haar waarschijnlijk niet nog eens zal bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week eens naar lovely prive gegaan eigenlijk voor een andere meid. Die blijkt niet meer daae te werken maar omdat ik er toch was heb ik uiteindelijk maar gekozen voor Angelina.
We hebben een leuk uurtje gehad maar het was niet wat ik verwacht had want ze is wel heel lief en probeert het gfoed te doen maar we konden moeilijk praten omdat ze alleen spaans praat en ik niet.
Ze heeft een lekker lijf met grote borsten die wel nep zijn. Het was wel jammer dat ze voor alles extra vroeg en daar had ik nu geen zin in.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een mooie vrouw. Angelina is feitelijk de tweede prostituee die ik heb bezocht. Mooi vol lichaam met hele grote nep borsten. Tijdens het opfrisbeurtje merkte ik al dat ik niet bij haar moest zijn voor een goed gesprek, ze begreep echt niets van wat ik zei. Heel jammer, ik ben altijd al zo nerveus.
Ze nam wel erg het voortouw wat ik erg prettig vind, zo ging ze zelf op haar rug liggen met haar voeten op de rand van het bed zodat ik haar goed kon beffen. Mooi kutje met niets teveel aan extra vlees en heerlijk fris.
Pijpen doet ze matig in mijn beleving, zeker niet de beste die ik heb gehad maar zeker ook niet slecht. De seks was goed, veel standjes kunnen doen alleen is ze niet erg strak waardoor klaarkomen er niet in zat voor mij. Wel heeft ze het met volle overgave met de hand afgemaakt.
 
Doordeweeks op de bonnefooi bij lovely prive langsgegaan. Bij binnenkomst waren er 2 dames beschikbaar, Angelina en Andrea. Aangezien ik Andrea al een keer bezocht had deze keer voor Angelina gekozen. Angelina ziet er leuk uit met een lekkere kont en neppe tieten. Ze spreekt alleen nauwelijks Engels waardoor de communicatie een beetje lastig was en ze wat stilletjes bleef.
Pijpen deed ze met condoom wat oke was maar voor de rest niet heel spannend. Het intieme gedeelte was wat beter en wat ik vooral geil vond was dat ze de hele tijd oogcontact met me hield en niet wegkeek of haar ogen dicht deed.
Al met al was het een prima bezoekje maar door de wat moeilijke communicatie was er totaal geen klik tussen ons waardoor ik haar waarschijnlijk niet nog eens zal bezoeken.
Hoe was je ervaring met Andrea? Ik kan nergens iets over haar vinden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan