Recensie Angelina, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Preferdd

Newbie
7
25/11/21
13
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/Nijmegen
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag bij Angelina geweest in een boerderij in Nijmegen waar meerdere dames ontvangen.
Angelina is een knappe en slanke dame van eind 30. Foto's bij haar advertentie zijn zeker van haar.
Advertentie staat alleen online wanneer ze ontvangt (meestal op dinsdag en woensdag).
Angelina geeft enkel massages met een happy end, maar doet dit prima.
Heerlijke massage die mooi wordt opgebouwd naar een hoogtepunt. Angelina is ook naakt tijdens de massage en je kunt zowel vooraf als achteraf douchen.
Al met al een prima ervaring.
 
Zeer interessant om een keertje een afspraak te maken.
Hoe zit het met aanraken?
Hoever mag je gaan?
Dat durf ik niet te zeggen. Was voor mij mijn eerste date met haar en heb daarom niets geprobeerd, maar alleen zelf genoten. Ik had niet het idee dat er op dat vlak heel veel mogelijk was (werd daar niet in aangemoedigd of uitgenodigd), maar kan me uiteraard hierin vergissen.
 
Ik ben er ook een aantal keren geweest en bij mij verder ook niets meer gebeurd, maar ook ik heb ook verder niets geprobeerd.
Als ik voor een massage kom, dan is dit voor mij ook niet echt nodig.
Haar advertentie staat nu online, dus als jullie het willen weten dan kun je dat ook appen. Als je dat netjes vraagt zal je vast een net antwoord krijgen :)
 
Ben er ook een keer geweest. Ik vond haar erg skinny en de massage was zeer matig. Geen body to body en min of meer lafjes strelen. Locatie was op de bekende boederij, ook niet heel uitnodigend. Voor dit geld heb je veel betere massages. Geen herhalingevaar voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan