Recensie Angelina, Wassenaar (Zwolle) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sert_g

Newbie
5
08/01/23
2
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4380358-angelina#overview
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Via app afspraak gemaakt, ging best goed en kreeg ook netjes antwoord op mijn vragen. Afgesproken om een uurtje samen te zijn en vanaf bepaald tijdstip. Kreeg al relatief laat een melding dat ze onderweg was en kwam dus niet op het afgesproken tijdstip opdagen. Na een kwartier had ik al zoiets van die komt niet meer dus alle voorbereidingen die ik getroffen had al opgeruimd en na dik 20 minuten na het afgesproken tijdstip kwam ze dan toch opdagen.

Ik had toen eigenlijk moeten zeggen van 'nee je bent te laat het hoeft niet meer', maar goed je hebt haar niet voor niks 'besteld'. Aangekomen op de slaapkamer was er een misverstand over het extra betalen voor het beffen, ik was in de veronderstelling dat ik niks toegezegd had dat ik dat ook zou willen doen maar zij had dus wel zo begrepen dus het begon al niet heel prettig. Uiteindelijk wel bij betaald omdat ze er wel goed uit ziet; een goed figuur, een stel hele mooie borsten en een paar mooie benen.

Het begon met wat aftrekken eerst zonder condoom, daarna ging ze verder met condoom pijpen en aftrekken. Ze vroeg me wat ik fijn vond bij het aftrekken en ze paste zich daarop aan en deed daarna het aftrekken ook echt goed. Met condoom is het toch net anders qua gevoel maar ze bracht me een aantal keer vlak tot klaarkomen. Daarna 69 gedaan en haar gepiercte klit mogen likken. Ik kreeg toen al een beetje een ijzersmaak in mijn mond en dat was niet van haar piercing. Ik stond er niet bij stil dus verder gegaan met het eerste van twee standjes; eerst doggy, dat vond zij fijn en na nog wat aftrekken de amazone positie gedaan. Alleen kwamen er toen achter dat ze in haar periode zit. Ik heb er geen moeite mee maar ze vond het zelf denk ik niet zo leuk want binnen no time was ze aangekleed en weer weg... uiteindelijk heb ik mezelf toen maar een orgasme gegund.

Misschien doordat we op slechte voet begonnen (vanwege het laat arriveren en daar ook geen enkel excuus of melding over geven en het misverstand over het bijbetalen) was er geen klik. Het voelde absoluut niet plichtmatig maar zonder ook enig vonkje is het lastig om er samen iets leuks van te maken, dus voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan