Recensie Angelique, Antwerpen, Verversrui 18/1 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 450

Newbie
Forumpionier
12
03/07/21
11
Shift
Avond/Nacht
Alhoewel ik nog behoorlijk jong ben, heb ik een grote voorliefde voor oudere vrouwen. Op het forum van het opgedoekte hookers las ik soms wat ervaringen over deze milf,.
Zelf heb ik er wel eens jonge kerels zien binnen gaan, maar durfde nooit mijn kans te wagen, alhoewel ik ze er wel geil zag uitzien. Blijkbaar is ze vermaard voor pijpen zonder en klaarkomen in haar mond, voor een zacht prijsje. Heeft er iemand haar laatst nog bezocht . Hoe was haar service en is het inderdaad zo dat je in haar mond mag klaarkomen voor de gebruikelijke 50, - euro ? Recensies op het vroegere forum waren nogal wisselend. Zou haar graag bezoeken gezien er weinig oudere dames te vinden zijn in het schipperskwartier.
 
Inderdaad een MILF, werkte 20 jaar terug al in de Atheneumbuurt.
Best een geile dame. Voor €50 mag je in haar mondje spuiten, ze tongzoend ook.
Zeurt soms wel voor meer geld.
Heeft veel aantrek, zag al jonge gastjes maar ook oude bejaarde dikzakken bij haar binnengaan.
 
Hallo, Deze Angelique op de verversrui 18/1 zit al zeer lang in het skw ,heb haar destijds een bezoek gebracht , pijpen zonder condoom en klaarkomen in mond kosten € 50 euro is een zeer ervaren dame !!!!!
 
Angelique, Belgische dame van Spaans- Griekse (dus niet Marokkaanse) afkomst, is best een leuke, vriendelijke dame die een goeie service levert.
Ze zeurt inderdaad wel om meer geld, maar als je daar- zoals ik- niet op ingaat, verandert dat klaarblijkelijk toch niets aan haar toewijding en vriendelijkheid.
Ik kom haar regelmatig tegen op allerlei plaatsen in de stad, en alhoewel het al enkele jaren geleden is dat ik haar voor 't laatst bezocht heb, blijft ze altijd even vriendelijk, iets waar sommige andere dames wel wat van kunnen leren...
 
10 tal jaar op jonge leeftijd ook geweest, zeer correcte service en vriendelijke dame, hoe ouder ik wordt hoe minder ze me aantrekt, was wsl toen ook een fantasie als jongere kerel maar ik weet nog dat ze best goed was
 
Hierboven wordt gezegd dat ze heel ervaren is, dus ik verwacht dat ze me als jonge gast wel zal kunnen verrassen
Zoek je een dame met ervaring? De meeste dames die vandaag in het SKW werken, moesten nog geboren worden toen Angelique al tippelde in de Atheneumbuurt. Zij was toen nog jong en mooi. En ook toen wist zij al hoe je een vent laat klaarkomen. Toen het al ergens vaag duidelijk werd dat die buurt ooit ging opgeschoond worden, is zij in het SKW begonnen. Daar zit zij ook al eeuwig veel jaren. Het is ook comfortabeler om achter een raam te zitten dan om dag in dag uit, in weer en wind, te staan wachten op klanten op de hoek van de Van Straelenstraat en de Goudbloemstraat. :)

Kan je tellen? Ook indien zij al die jaren slechts enkele klanten per dag zou gehad hebben, moet zij intussen meer dan 25 000 mannenbroeken hebben zien zakken. Vertrouw dus op haar ervaring. In plaats van er te staan op te geilen en te blijven kijken hoe anderen er binnen gaan: drink of eet eens wat minder, en als je dan uiteindelijk 50 euro bij elkaar hebt gespaard, ga er zelf ook eens binnen, en doe zoals de +25 000 anderen die je voor gingen: laat je door haar eens klaar maken. En vertel hier jouw wedervaren.
 
eindelijk een bezoekje kunnen brengen aan Angelique. Gedurende de vakantie lange tijd bij mijn ouders verbleven aan de andere kant van het land en niet naar Antwerpen kunnen afzakken. Maar gisteren me toch met veel goesting en verwachtingen naar het schipperskwartier begeven.
Dacht eerst dat ze niet aanwezig was want haar stoel was leeg... en bleef een ganse tijd leeg.
Had al wat rondjes gedraaid en al even uitgekeken naar eventueel een alternatief, toen ik haar plots van de trapjes zag komen, terwijl ze een klant buiten liet.
Aan de andere kant, de kant van de vroegere dancing, stond echter nog een man op haar te wachten, en die was me uiteindelijk voor.
Angelique had gezien dat ik ook aanstalten maakte om naar haar toe te gaan, en deed me teken wat te wachten.
Achter een half uurtje kwam die man terug buiten en Angelique deed me teken binnen te komen. Het was blijkbaar een vaste klant die haar al jaren om de veertien dagen kwam bezoeken en soms 2 uur lang bleef.
Ben haar naar de kamer gevolgd, achter die ferme poep, die ik door de min of meer doorschijnende stof van haar kleedje kon vermoeden.
Eens in de kamer stelde ze me gerust, want ik was behoorlijk zenuwachtig, en zei dat ik gerust mijn tijd mocht nemen. Ik zei dat ik maar 50 euro kon uitgeven en dat ik graag door haar wou gepijpt worden.. Ze zei dat ze me eens goed ging afzuigen (sic), wat me nog geiler maakte.
Toen ze zich aan het uitkleden was, kon ik haar naakte lichaam bekijken en vond dat ze gezien haar leeftijd er nog vrij mooi en sexy uitzag, wat ze direkt opmerkte aan mijn lid dat behoorlijk stijf was. Ze drukte me even tegen haar aan en pakte mijn penis even vast en vroeg me op het bed te gaan liggen.
Toen maakte ze me wat proper en nam hem al eens in de mond. Daarna kwam ze dicht naar mijn mond toe en stak haar tong lichtjes uit, waarbij ik haar probeerde te tongzoenen. Het werd uiteindelijk niet vol tongzoenen, maar ze hitste me wel op door telkens met haar tong mijn tong te raken, zonder vol te gaan.
Dan ging ze tussen mijn benen liggen en begon aan mijn eikel te likken, heel langzaam, maar wel heel lekker. Dan pakte ze hem een paar keer vol in de mond, maar bleef de spanning opdrijven door telkens aan de eikel te likken en te zuigen. Ook zoog ze soms aan mijn ballen. Dit heeft toch een 20 tal minuten geduurd tot ik het niet meer kon houden en vol in haar mond spoot. Ze schrok van de hoeveelheid, een deel belande zelfs op haar gezicht.
Daarna nam ze een stukje keukenrol en liet mijn zaad uit haar mond lopen, wat eigenlijk nog een geil zicht was .
Ze beloofde me de volgende keer, indien ik meer centen had, we een vol uurtje zouden spelen en ze me nog langer zou afzuigen.
Hier kom ik zeker terug. Met mijn bijverdienste kan ik wat meer sparen en haar meer bezoeken. Ze is helemaal mijn type, ziet er inderdaad een marokaanse milf uit en doet waar ik van droomde.
 
Was vorige week op stap geweest en heel laat in de buurt en zag Angelique staan.
Had wel interesse, maar net voor mij glipte er een kerel binnen. en goede reden om op de hoek nog een blikje bier te kopen.....
Een dik half uur later ging haar deurtje open en liet ze iemand uit met enkel een badhandoek rond. Ik stond in het zicht en kon direct naar binnen.
Vrij snel lag ik met een stijve op het bed. Na €50 overhandigd te hebben natuurlijk...
Ze kroop over mij en begon direct te tongzoenen. Gelukkig had ik mijn drankadem gecafoufleerd met muntjes uit de nachtwinkel.
Dan in 69 en haar sletten kutje en kontje gelikt... Haar kontje smaakte naar glijmiddel, maar verder was alles OK.
Daarna heeft ze me zoals gewoonlijk klaar gepijpt tot ik in haar mond spoot, en daarna lekker tongzoenen met sperma...
€50 op z'n best besteed....
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk wijf, 30 minuten lang gepijpt en geteased. Toen haar mondje volgespoten.

Kan ook heerlijk een praatje maken.
 
Gezien de beperking van de openingsuren door de corona maatregelen zou het schipperskwartier maar tot 23 uur open zijn, maar voor het begin van de late shift is er voor mij veel onduidelijkheid, volgens sommige 15.30 h, andere bronnen iets later, volgens sommigen maar 1 doorlopende shift.
Kan iemand me vertellen wanneer Anglique nu aan haar shift begint ? Misschien heeft iemand haar tijdens de vervroegde avonshift al zien staan of willen jullie de volgende dagen eens opletten of ze reeds vroeger in haar raam staat. Voor mezelf zou het wel veel gemakkelijker zijn indien ze eerder zou aanwezig zijn , dan 20 h., gezien ik nog moet studeren en niet zo laat op pad kan. Is ook moeilijk voor mij om op ontdekking te gaan en haar niet in haar raam aan te treffen.
Anderzijds vraag ik me ook af of Angelique op zaterdag avond aanwezig is. Is dit haar vrije dag ? Ben laatst op een zaterdag avond op stap geweest in het schipperskwartier en behoorlijk lang over en weer voorbij haar raam gewandeld, maar Angelique niet in haar raam gezien. Ofwel was ze er niet, ofwel was ze bezig een klant goed onder handen te nemen.
Of Angelique nu volgens sommigen een marokaanse of volgens andere een griekse is ,blijft voor mij ook onduidelijk,. Ik hoorde haar eerder met een klant die ze buiten liet een lang gesprek in perfect frans voeren, wat me deed vermoeden dat ze eerder marokaans dan griekse moet zijn, omdat frans toch eerder mensen met marokaanse achtergrond machtig zijn.
Ik zie er naar uit om Angelique nog eens een bezoekje te brengen, ze is en blijft voor mij een knappe hete milf.
Hallo, gezien haar zeer lange dienst in het skw in Antwerpen denk ik dat ze een Antwerpse dame is wanneer ze aanwezig is en een klient heeft ,ligt gewoonlijk een rood kussetje op haar stoel ben ook van oordeel dat ze geen voorstaander is van internet !!!!!indien je haar treft vraag haar gsm nummer maar spreek niet over side hookers en girlsrevieuw maak duidelijke afspraken wat betreft haar diensten wees voorzichtig want ze is al jaren een ervaren dame geluk gewenst
 
Ze is Spaans uit het zuiden van Spanje (Almeria) het zuiden is natuurlijk heel lang geregeerd door de Arabieren vandaar de Arabische/Marokkaanse look/roots.

Ze geeft niet zomaar haar nummer, daarvoor moet je haar wel wat vaker bezoeken.
 
Ze is Spaans uit het zuiden van Spanje (Almeria) het zuiden is natuurlijk heel lang geregeerd door de Arabieren vandaar de Arabische/Marokkaanse look/roots.

Ze geeft niet zomaar haar nummer, daarvoor moet je haar wel wat vaker bezoeken.
ben niet vaak geweest bij haar maar ze heeft me wel een kaartje gegeven met haar telefoonnummer, wel stond er de naam angela op dat kaartje.
 
Maandag was ze er inderdaad.
Een donkere natte avond, miezerige motregen, weinig mensen op straat.
Al snel bij haar binnen gegaan want eigenlijk had ik geen zin om verder te gaan rondlopen.
Uit gewoonte €50 gegeven.

Nog steeds een geile milf. Ik vraag haar altijd om helemaal naakt te gaan.
Wat vozen en tongzoenen en dan pijpen, ook de ballen zoals gewoonlijk.

Al snel rukte ze me af en spoot ik op m'n buik, gewoontegetrouw likte ze m'n sperma op en kreeg ik een vette tongzoen met m'n sperma.

Binnen en buiten op een kwartier.
Ik ben er tevreden mee.
 
Ik heb hier al eens geprobeerd haar te beschrijven, maar de moderator vond het nodig dat te verwijderen omdat het geen recencie bevatte.

Nog een poging.

Zwart lang haar, blanke huid, tamelijk gezet, vooral een stevig achterwerk. Behoorlijke boezem waar ze een beetje van durft te tonen in haar zwart kleedje dat ze steeds aan heeft. Haar gezicht toont haar leeftijd, dus niet al te jong meer.
Een foto heb ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Angelique begint rond een uur of 18; misschien wordt dat in de nabije toekomst 20-21 u.
Ik vind dat er de laatste tijd zoveel over Angelique geschreven- én naar haar gevraagd- wordt.
Ik kan maar één ding zeggen: kijken, vooral kijken...!
Onthou ook dat ze veel bezet is, wat betekent dat je haar niet ziet, gewoon omdat ze "bezig" is...
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bon, in afwezigheid van mijn "toppers" en omdat ze nogal moeite deed, ofzoiets, om mij binnen te krijgen toch eens bij de befaamde Angelique/Angelica binnen geweest en om eerlijk te zijn... 'k heb er spijt van.

't Is niet dat ze niet probeerde of niet wou, maar ik voelde het niet. Het ge"schatje" enerveert mij enorm, ze voerde gewoon een nummer op in mijn ogen. Voor het instaptarief had ik wrs niet meer mogen verwachten, maar na 5 minuten begon het gezeik al om langer te blijven en daar wordt ik instant slecht gezind van.

Niet voor herhaling vatbaar dus, voor mij dan.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Eens binnen al direct zitten graven of ik geen uur wou blijven en dat gevolgd door denk ik de slechtste pijpbeurt dat ik al in het SKW heb gekregen. Zat de helft van de tijd aan de tip van m'n eikel zachtjes te sabbelen en als ik aangaf dat ik toch het liever wat dieper dan dat had deed ze dat misschien voor enkele seconden.

Deze ziet mij allesbehalve terugkomen, geldverspilling.
 
Ken al heel lang en zij is 100% Marokkaanse, officieel dubbele nationaliteit. Dus ook Belgische maar dat blijkt courant bij Marokkanen
Was begin jaren 90 al werkzaam in sexclub La Reserve te Zundert en toen rond de 30 dus zal nu tegen de 60 zijn.
Tippelbuurt indeed aktie in de jaren 90 totdat ex Burgemeester Patrick Janssens de boel daar liet opkuisen en verhuisde toen naar het Schipperskwartier en nog altijd op haar plaats tgo Cafe d'Anvers. Deed vroeg er ook de dagshift
 
Ken Angelique ook al heel lang en heb in het vorige forum nogal wat recensies geschreven
Ik heb haar het eerst ontmoet in de atheneum buurt zeker meer dan 25 jaar geleden. en ben haar blijven bezoeken tot een 3 tal maanden geleden/
Ik bezocht haar vroeger 2 maal per maand en was altijd heel tevreden over haar pijpkunsten.
Ik vond als ik haar de laatste keer bezocht dat ze redelijk vermagerd en behoorlijk verouderd was en de service redelijk zwakjes was. Eerlijk gezegd het pijpen trok op niets meer, je kon het bezwaarlijk nog pijpen noemen. Ik ben dan deze keer ook niet kunnen klaarkomen in haar mond, alhoewel ik 150 euro betaald had voor een goede en lange sessie
Ze zag er vermoeid of gestrest uit en klaagde dat de inkomsten karig waren en dat ze meer geld moest vragen voor een beurt om te kunnen overleven.
Wat denken haar vroegere oudere klanten van deze evolutie, ook al hetzelfde ervaren ?
Voorlopig ga ik er niet meer terug, kennen jullie nog andere dames die goed kunnen pijpen en een dergelijke marokaanse uitstraling hebben, liiefst ferme kont en tussen 40 en 50 jaar,
 
Ken Angelique ook al heel lang en heb in het vorige forum nogal wat recensies geschreven
Ik heb haar het eerst ontmoet in de atheneum buurt zeker meer dan 25 jaar geleden. en ben haar blijven bezoeken tot een 3 tal maanden geleden/
Ik bezocht haar vroeger 2 maal per maand en was altijd heel tevreden over haar pijpkunsten.
Ik vond als ik haar de laatste keer bezocht dat ze redelijk vermagerd en behoorlijk verouderd was en de service redelijk zwakjes was. Eerlijk gezegd het pijpen trok op niets meer, je kon het bezwaarlijk nog pijpen noemen. Ik ben dan deze keer ook niet kunnen klaarkomen in haar mond, alhoewel ik 150 euro betaald had voor een goede en lange sessie
Ze zag er vermoeid of gestrest uit en klaagde dat de inkomsten karig waren en dat ze meer geld moest vragen voor een beurt om te kunnen overleven.
Wat denken haar vroegere oudere klanten van deze evolutie, ook al hetzelfde ervaren ?
Voorlopig ga ik er niet meer terug, kennen jullie nog andere dames die goed kunnen pijpen en een dergelijke marokaanse uitstraling hebben, liiefst ferme kont en tussen 40 en 50 jaar,
Dit relaas beschrijft 100% mijn ervaring met Angelique.
Kom al bij haar op de Verversrui sinds 2003/4. Destijds op Hookers is ze meermaals beschreven en op haar vraag weer verwijderd.
Maar intussen wisten de meeste klanten over de service die ze bood.
Geil tongzoenen en spuiten in de mond. Ze was er bekend voor van jong tot oud, en ze vertelde me ooit dat jonge gastjes hun sperma niet meer terugzagen.... ;)
maar inderdaad, soms begint ze al te zeuren over 'extra'.... Zeker als je voor €50 wil. Geef je €100 heb je wel een gode beurt, maar natuurlijk kan niet iedereen daar mee om.

Ben je zoals mij wel eens overkomen is te snel met 'poen' zal dat afgestraft worden bij het volgende bezoek. Ben het helemaal eens met vorige spreker.... Ze gaat de laatste tijd wat ver, en de service voor de basisprijs gaat achteruit....
 
Onlangs nog ff door de buurt gelopen, was heel laat.... zo tegen 4.
Angelique was nog daar.
Wou eerder gaan slapen,, maar me toch nog laten overhalen.
De gewoonlijke 50.
PZC, lekker tongzoenen en toen begon het gezeur voor extra.
Weet dat ik nu juist steeds terug ga bij haar voor bovenstaande voor de eerlijke prijs van €50.
Was wat dronken en te gemakkelijk, uiteindelijk hetzelfde gekregen dan voordien voor dubbele prijs... Pfff....
Goede PZC, dan anaal neuken (MC) en met klaarkomen in de mond en dan lekker tongen met sperma.
De €50 extra is wat mij betreft afzetterij. Denk de laatste keer........


Zowat in de lijn van wat ik hier lees.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan