Recensie Angelique massage Breda 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben onlangs nog bij haar geweest ik had voor 45min gereserveerd en ben zeker het dubbele binnen geweest, ik geniet van het teasen, de massage haar borsten en alles er op en er aan. Het is altijd een gezellige sfeer met aandacht voor elkaars body. Ik wordt telkens weer heerlijk door haar bevredigd en zou graag nog verder met haar gaan binnen de door haar aangegeven grenzen natuurlijk. Ik kom graag bij Angelique een gezellige babelaar die je op je gemak stelt en je optimaal verwent en nadien ook nog eens helemaal wast onder de douche. Een echte aanrader
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Staat nu niet online
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had deze dame al een tijdje op het oog, toen de tijd en ruimte er was even gebeld en ik kon een uurtje later gelijk terecht.
Ze ontvangt in een goede buurt met genoeg parkeer mogelijkheden, wel betaald parkeren.
Angelique is een erg vrolijk, lieve en vriendelijke vrouw en stelt je goed op je gemak met een drankje.
Ze kan een beetje als een "zweverig" type overkomen en praat erg veel maar ze is wel gezellig.

Na binnenkomst, praatje en het drankje even gedouched en de massage kon beginnen.
Dit deed ze lekker, niet heel stevig maar daar heb ik ook niet specifiek naar gevraagd ofso, heerlijk met haar grote tieten over me rug en tussendoor af en toe lekker tussen de benen kriebelen ;)
Na het omdraaien ging het feestje door waarbij ik ook lekker met haar tieten kon spelen.
Op een gegeven moment drukte ze lekker haar tieten bij elkaar zodat ik ze kon neuken en ben heerlijk klaar gekomen. Ze heeft nog even me rug gemasseerd en daarna samen onder de douche waarbij ze me lekker gescrubt en ingezeept heeft.

Ik neem niet zo vaak massages maar ik wil zeker nog wel een keer naar haar terug.
 
Ik ben onlangs nog bij haar geweest ik had voor 45min gereserveerd en ben zeker het dubbele binnen geweest, ik geniet van het teasen, de massage haar borsten en alles er op en er aan. Het is altijd een gezellige sfeer met aandacht voor elkaars body. Ik wordt telkens weer heerlijk door haar bevredigd en zou graag nog verder met haar gaan binnen de door haar aangegeven grenzen natuurlijk. Ik kom graag bij Angelique een gezellige babelaar die je op je gemak stelt en je optimaal verwent en nadien ook nog eens helemaal wast onder de douche. Een echte aanrader
Verder gaan is zeker mogelijk, ze kan je heerlijk klaarpijpen zc
 
Een aantal maanden geleden nog bij haar geweest, ik mis haar vriendelijke verschijning mooie grote borsten strak kontje, gezellige kletspraatjes over MTB de geile massage met hoogtepunt en het samen douchen nadien. Het was altijd gezellig lekker en geil❣️
 
Dame adverteert al zo lang dat ik dacht zullen we het maar eens proberen.
Had zin in een goeie massage met een handmatig dan wel oraal hoogtepunt.
Dame ontvangt in de binnenstad in een uiterst gezellig en netjes ingericht rijtjeshuis.
Adres was bij benadering en bij aankomst het huisnummer.
Voor de deur betaald parkeren.
Stevige (corona kilootjes) maar niet echt dik alleen buikje. Grote tieten. Volgens zeggen 45 jaar.
Je wordt bijzonder vriendelijk ontvangen.
Eerst gewoon aan tafel wat kletsen en drinken, gaat niet van je tijd af.
Dat kletsen is vooral eenzijdig en van haar kant. Je komt er amper tussen. Plots stelt ze voor om te beginnen.
Ze laat haar kleren vallen en masseert dus naakt. Je kan jou kleren en toebehoren veilig in de woonkamer laten liggen. De massage kamer is aanpalend met glaspui en open deur.
Muziek was niet bepaald ontspannend en iets te luid.
Massage begon op zich goed maar het duurde niet lang of ze kwam zijdelings langs me liggen om met mijn lul te spelen en tussen haar tieten te rijden.
Hierdoor werd de massage op de achtergrond gedrukt waardoor het voor mij eerder een negatieve ervaring is.
Ondanks toplocatie en vriendelijkheid. Er was ook meer mogelijk maar ze is after all niet mijn type en vond 100 euro wel genoeg al.
Al bij al niet echt wat ik verwachtte ondanks de verwachting bij het binnenstappen maar wil best geloven dat ze voor veel andere mannen een goeie match kan zijn.
Ze zag er op zich goed uit maar in de avond bij getemperd licht en dat terwijl mijn focus op de massage lag denk ik niet dat ik hard zou worden als ik haar bij daglicht zou zien.
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring, nette lokatie, aardige dame maar praat veel, de massage is niet heel erotisch. Prijs daarentegen is niet slecht. Overigens zijn niet alleen haar borsten groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan