Recensie Angelique massage Breda 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stille getuige

Vaste klant
Forumpionier
107
09/07/21
85
6
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/super-lekker-zomerfeestje_6817548
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dame adverteert al zo lang dat ik dacht zullen we het maar eens proberen.
Had zin in een goeie massage met een handmatig dan wel oraal hoogtepunt.
Dame ontvangt in de binnenstad in een uiterst gezellig en netjes ingericht rijtjeshuis.
Adres was bij benadering en bij aankomst het huisnummer.
Voor de deur betaald parkeren.
Stevige (corona kilootjes) maar niet echt dik alleen buikje. Grote tieten. Volgens zeggen 45 jaar.
Je wordt bijzonder vriendelijk ontvangen.
Eerst gewoon aan tafel wat kletsen en drinken, gaat niet van je tijd af.
Dat kletsen is vooral eenzijdig en van haar kant. Je komt er amper tussen. Plots stelt ze voor om te beginnen.
Ze laat haar kleren vallen en masseert dus naakt. Je kan jou kleren en toebehoren veilig in de woonkamer laten liggen. De massage kamer is aanpalend met glaspui en open deur.
Muziek was niet bepaald ontspannend en iets te luid.
Massage begon op zich goed maar het duurde niet lang of ze kwam zijdelings langs me liggen om met mijn lul te spelen en tussen haar tieten te rijden.
Hierdoor werd de massage op de achtergrond gedrukt waardoor het voor mij eerder een negatieve ervaring is.
Ondanks toplocatie en vriendelijkheid. Er was ook meer mogelijk maar ze is after all niet mijn type en vond 100 euro wel genoeg al.
Al bij al niet echt wat ik verwachtte ondanks de verwachting bij het binnenstappen maar wil best geloven dat ze voor veel andere mannen een goeie match kan zijn.
Ze zag er op zich goed uit maar in de avond bij getemperd licht en dat terwijl mijn focus op de massage lag denk ik niet dat ik hard zou worden als ik haar bij daglicht zou zien.
 
Vriendelijke stem aan de lijn. Is zeer zeker geen 38 meer. Grote borsten dat dan weer wel. Praat graag en is vriendelijk. Massage is niet om over naar huis te schrijven. Gevraagd of intiem kon Pijpen is kort, neuken is kort etc. lees: paar keer zuigen en stoten. Aan beffen heb ik niet eens gedacht. Dan mijn pik maar tussen die grote jetsers gedaan en al redelijk snel gespoten. Zonde van het geld. Wel een mooie en schone locatie dat dan weer wel.
 
Pas op met deze meid. Mij liet ze zitten in de auto. Afspraak gemaakt, naar Breda gereden naar de afgesproken straat….. geen reactie meer….. dus met een teleurgestelde kleine Deef weer terug naar huis gereden….
 
Leuke ervaring
Vrolijke blonde Brabantse dame gezellig appartement,even lekker kletsen aan tafel,drankje bij,samen douchen
Heerlijke body to body met haar supervolle warme borsten(titslover)
Super tantra tease,perfect en nog even me spieren laten masseren,lekker samen douchen ze neemt alle tijd en fun
Kortom lekker genoten,goede energie...
Tot gauw weer!
 
Ben er ook wel eens geweest. Praat heeeel graag maar zit echt geen kwaad in. Massage is ruk maar weet er wel een geile date van te maken en neemt alle tij voor je. Gewoon eens proberen, bijzondere ervaring!
 
Hoi allen,

Ik heb nu Angelique 2x bezocht.
Ben een echte beginner. Maar ze heeft mij op een positieve manier verrast. Ze is ontzettend lief en lekker. Ze heeft me op mijn gemak gesteld. Fijn douchen voor de massage. De massage van mijn lichaam was grondig, ze neemt de tijd. Uiteindelijk is de massage van de jongeheer waar ik voor de 2e keer ben teruggekomen. De 2de keer ook gekozen voor de optie pijpen. Alles wat ze doet, doet ze met passie. De voorgaande (negatieve) reacties daar kan ik me niet in vinden. Lekker kletsen over vanalles en nog wat. Daarna samen douchen, de hygiëne is top.
Voor mij een blijvertje!
 
Ik was in Breda en had haar toen gebeld. Ik zou over een aantal uren kunnen komen, geen probleem, ik kon nog wel even iets nuttigs doen. Ik zou haar een halfuurtje van tevoren moeten bellen om dan het adres te krijgen. Uiteindelijk gebeld en direct naar de voicemail. Nog geappt en als antwoord gekregen "hoezo?" terwijl we letterlijk 1,5 uur daarvoor hadden gesproken...

Totaal niet professioneel en betrouwbaar, jammer want aan de telefoon klonk ze inderdaad oprecht. Volgens mij ben ik ook nog geblokt.
 
Ik was in Breda en had haar toen gebeld. Ik zou over een aantal uren kunnen komen, geen probleem, ik kon nog wel even iets nuttigs doen. Ik zou haar een halfuurtje van tevoren moeten bellen om dan het adres te krijgen. Uiteindelijk gebeld en direct naar de voicemail. Nog geappt en als antwoord gekregen "hoezo?" terwijl we letterlijk 1,5 uur daarvoor hadden gesproken...

Totaal niet professioneel en betrouwbaar, jammer want aan de telefoon klonk ze inderdaad oprecht. Volgens mij ben ik ook nog geblokt.

PS: Dit topic kan beter naar massages denk ik, mods.
Ik heb exact dezelfde ervaring…. Alleen ik stond dus al bij haar in de straat toen ze geen gehoor meer gaf….
 
Ik ben er 2 jaar geleden geweest! Is zeker geen 38 meer maar de 50 gepasseerd maar ziet er best goed uit met stevige grote borsten (echte)!
Eerst samen douchen en daarna de massage. Was niet heel speciaal maar leuk voor 1 keer. Praatte veel en zeker niet onaardig maar voor mij geen herhalingsgevaar!
 
Ik ben een paar jaar geleden ook een paar keer bij haar langsgeweest.
Ze is in de 50, lekkere borsten, hoogtepunt was pijpen of aftrekken, was best geil.
Dame is in essentie aardig, maar kan bij tijd en wijle ook tamelijk wispelturig zijn in afspreken…
Massage is meer gezellig, maar best geil.
Als je binnen weet te komen is t een leuk adres, vooral als je van flinke jetsers houdt. Schone woning en dame, ziet er verder netjes uit.
Geen zoenen of intiem.
Succes met afspreken jongens!
 
tijdje geleden geweest, gezellig schoon huisje, grappige dame klets voortdurend…

enorme tieten waar je lekker mee mag spelen, mocht wel aan haar kutje zitten niet vingeren
intiem, beffen en tongzoenen niet…

daarna samen douchen was lekker
al met al zeer leuke date en ik denk dat ik nog wel een keer ga …
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heeeerlijke-full-body-to-body-massage_6755716
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben ook bij haar geweest. Afspraak maken ging redelijk vlot via Whatsapp. Parkeren kon tegenover de woning (wel betaald). Ontvangt in schone woning, beetje rommelig maar dat vind ik geen probleem, zolang het maar schoon is.

Aardige, vriendelijke vrouw. ik vind haar ook redelijk aantrekkelijk. Grote borsten, redelijk lichaam voor haar leeftijd. Vooraf 100,- betaald en toen naar het bed waarop ze masseert.

Massage stelde niet heel veel voor en ging al snel over in b2b en elkaar opgeilen. Ze lag naast me toen ze me aftrok, terwijl ik haar vingerde. Klaargekomen over haar lichaam. Iets extra's niet gevraagd of over gehad, lees nu pas hierboven dat dit überhaupt mogelijk is.

Samen daarna gedoucht en nog even gekletst. Was op zich geen hele slechte ervaring, maar weet niet of het voor herhaling vatbaar is. Misschien dat ik er ooit toch nog beland voor pijpen of intiem. Vond haar op zich wel een aardige vrouw.
 
Mijn ervaring met deze ondernemende zelfstandige dame is goed. Je kan er ook terecht voor een goede
sportmassage. Ze heeft laatst mijn schouderbladen los weten te krijgen.
Op het bordje staat volgens mij ook gediplomeerd sportmasseuse....

Ze is aardig en vriendelijk en doet goed haar best om me op mijn gemak te stellen.
Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!

En parkeren kan gratis als je aan de andere kant van de singel parkeert.
 
Ze is inderdaad wat wispelturig. Ik ben 2 of 3 keer geweest. Voor 30 euro extra doet ze ook intiem, maar dat vond ik niet zo'n meerwaarde. Als je gewoon geil wil ontspannen en met die grote joekels wil spelen zeker een aanrader. Vingeren, beffen (en pijpen? - tijdje geleden) was altijd in de prijs inbegrepen.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Stevig
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Niet echt ervaren als een erotische massage. Combinatie muzieksoort en kwebbelkous werkte niet voor me. Ze speelde wel lekker met mijn sterretje, hoewel oppervlakkig dus geen prostaatmassage. Leuke maar praatgrage dame. Foto's uit advertentie zijn zeker niet de realiteit. Oudere en vollere dame in het echt.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij angelique langs geweest voor een sexy erotische massage, Angelique is een vrolijke eerlijke vrouw die je hartelijk ontvangt met een zoen, een drankje en je gewoon op je gemak laat voelen. Vervolgens even douchen en de speelse geile massage gaat beginnen waarbij er geen plekje van je lichaam vergeten wordt, als je het prettig vind wordt ook je prostaat gemasseerd echt helemaal top. Ik ben echt lekker klaar gekomen. Ze neemt echt de tijd voor je. Nadien nog even namasseren, samen douchen en even nakletsen echt een TOP date gehad. Ik ga hier zeker vaker naar toe!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Angelique is een hele aardige, zorgzame Mevrouw.
Bij aankomst drank aangeboden, praatje gemaakt en op een rustig, non-aanjagende sfeer de douche in gegaan.
Massage viel mij erg goed. Na de HP nog even gekletst en na gemasseerd. Kreeg nog luxe bonbons mee als Carnavals cadeautje ;).
Zeker voor herhaling vatbaar
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen mijn eerste ervaring meegemaakt met Angelique, was eigenlijk best wel wat nerveus maar door haar mooie stem en het moment dat ik binnenkwam hebben we eerst wat gedronken en kreeg ze mij direct op m'n gemak..wat daarna volgende is moeilijk te beschrijven, een pracht vrouw met een heerlijk lichaam dat mij helemaal van de wereld kreeg! Samen helemaal in de olie wist ze mij te verwennen zoals ik nog niet had meegemaakt! Wat een hemels gevoel, ze is buiten dat ze gruwelijk lekker is ook ontzettend lief en gezellig ! Echt een aanrader, ook het samen douchen was een prachtige afsluiting! Dit was mijn eerste ervaring met haar maar zeker niet mijn laatste.. morgen weer!! Jan Willemstad
 
Vanmorgen mijn eerste ervaring meegemaakt met Angelique, was eigenlijk best wel wat nerveus maar door haar mooie stem en het moment dat ik binnenkwam hebben we eerst wat gedronken en kreeg ze mij direct op m'n gemak..wat daarna volgende is moeilijk te beschrijven, een pracht vrouw met een heerlijk lichaam dat mij helemaal van de wereld kreeg! Samen helemaal in de olie wist ze mij te verwennen zoals ik nog niet had meegemaakt! Wat een hemels gevoel, ze is buiten dat ze gruwelijk lekker is ook ontzettend lief en gezellig ! Echt een aanrader, ook het samen douchen was een prachtige afsluiting! Dit was mijn eerste ervaring met haar maar zeker niet mijn laatste.. morgen weer!! Jan Willemstad
 
Terug
Bovenaan Onderaan