WHEM Angelyn Martinez, Bree

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrJob29

Wandelaar
43
13/09/22
39
26

Iemand ervaring met deze dame? Ziet er heel goed uit maar haar kinky ad bestaat al zolang en geen recensies maken mij wat huiverig. Zeker gezien het forse prijskaartje.

Heb haar in het verleden eens bezocht, echt super mooie trans dame met een leuke pik. Goede klik en absoluut de moeite. Zag zojuist ook haar advertentie en leuk dat ze er weer is. Ga haar zeker bezoeken deze week.

Nu enkele maanden lid hier, tijd voor mijn eerste reactie.
Gisteren deze prachtige trans met een bezoekje vereerd. Gekozen voor het pakket van 1 uur 250€. Ben niet de man die gaat discussiëren over de prijs. Aangekomen bij haar, prachtige verschijning die opendeed. Contact was daarvoor ook heel vlot verlopen. Direct de betaling afgehandeld en opgefrist. bij het binnenkomen al een heerlijke zoen gehad, op het bed aangekomen, elkander aftasten, en overgegaan naar heerlijke 69, ze is wel goed geschapen en lekker hard. deeptrouth etc. ze bracht me in extase, elkaar rimmen wat ze zalig deed.
dan over gegaan naar het echte werk, het stormde buiten , maar ook in bed, zowel passief als actief.
Heb er echt van genoten, en ga nog eens opzoeken.
Ze stond al een tijdje op m'n radar en heb er geen spijt van, mooie vrouwelijke verschijning, vlot in communicatie, en heerlijk in bed.
https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/angelyn-grosse-bite-trans.html

Terug
Bovenaan Onderaan