Recensie Angi Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheTongue

Newbie
16
09/09/22
22
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8133632-angi#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Van de week een keer wat nieuws geprobeerd en bij Angi op bezoek geweest. De foto's zagen er top uit en in ieder geval 1 review op Kinky waar ik wel vertrouwen in had.
Helaas was het een grote teleurstelling. Ze is behoorlijk aangekomen tov van de foto's en qua gezicht is er ook wat photoshop werk aan te pas gekomen.
Ik had eigenlijk gelijk moeten bedanken, maar het vlees was zwak. Ze heeft wel mooie grote borsten en kwam sympathiek over.
Seks was helaas inspiratieloos, zoenen was amper mogelijk en het geheel was vrij inzetloos. Tweede ronde zat er ook niet in, daar was volgens haar geen tijd meer voor. Ben toen maar vroegtijdig weggegaan. Discussie over geld had ik geen zin in, maar voel mij aardig in de zeik genomen. Bij deze dus een waarschuwing.
 
Deze review is niet heel best. Staan nu 2 recente reviews (8 en 9 dagen geleden) op kinky die wel weer heel goed zijn. Lastig. Iemand recent nog geweest?
 
Ik trapte er ook in, ook bij haar maar ook bij een andere die nu weg is. Ik wil niemand beschuldigen van wat dan ook, noch wil ik slechte recensies schrijven over dames die hun best doen. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik meer genaaid voel door sommige "expert reviewers". Het verbaasd me ook niet dat je ook hier op GR onechte recensies tegen komt. Soms lijkt het de ego van de schrijver. Hoe dan ook, alles met een korreltje zout nemen. Zoals Paulus2 schrijft: weer iets geleerd.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me....
 
En mijn review op Kinky is geweigerd vanwege ''kwetsend''. Maar een overduidelijke nep review, latine ->Roemeens, Anaal is niet mogelijk, komt er zonder problemen doorheen en wordt verder ook niets aan gedaan.
De reviuews op Kinky zijn wat mij betreft vanaf nu compleet waardeloos.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan