Recensie Angie ,Breda 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.364
30/06/21
4.119
38
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/6165676-angie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze dame zit nu in Breda ..
echter bezocht ik ze een week of 3 geleden in Oudenbosch..en dat was eigenlijk niet de bedoeling want ik ging voor deze..
maar ik had al zo'n voorgevoel dat ze beiden op hetzelfde adres zaten..(bijna zelfde tekst in ad)
beide dames geappt ..als feeler..en kreeg dus dezelfde antwoorden terug in het gebrekkig Engels..dus je zit met een planner te appen..
overigens zit Emilia wel degelijk op hetzelfde adres ..want ik zag haar heel even..maar dat terzijde..
omdat ik ze allebei wel lekker vond ,waagde ik de gok en zou wel zien..

het werd dus Angie..want de andere dame had al gezelschap van een andere heer die net voor me binnen geloosd werd..
nou had dat (Angie) rustig een compleet andere dame kunnen zijn..want de rook moet uit de pc gekomen zijn tijdens het shoppen van de foto's
dame is veel ouder of toont zo dan op de foto's..foto 6 komt enigszins in de buurt maar dat is dan ook nog full make up
die had ze bij mij ook op ..maar ze kon toch niet verhullen dat ze zeker ergens achterin de 40 is/was ,never nooit 32 als aangegeven..
haar figuur is wel redelijk zoals de foto's maar er is veel aan haar gesleuteld ..buikwandcorrectie ,neptieten..en ik denk dat haar kont ook geholpen is..
de dame spreekt geen woord Engels ,dus moest het maar in het Spaans..gelukkig heb ik daar redelijk basisvaardigheid in..en dat lijkt de laatste tijd in mijn nadeel te zijn..
deze dame klapte ook min of meer dicht toen ze dat merkte..het wil nog al eens gebeuren dat men dus WEL engels verstaat en dus juist DOET van niet..
als dan een klant in hun moedertaal begint ,hebben ze geen uitvlucht meer als je over bepaalde diensten begint..snap je?..Que dices?..dat werkt dan niet meer..
de sex was op zich wel ok..

ik schat ze Zuid Amerikaans ,dus echte zeester is ze niet..maar ze doet dit al jaren en werkt gewoon een protocolletje af met je..
tongzoenen ging net wel/niet..pas toen ik haar begon te vingeren kwam ze daarmee los..pijpen zonder was ook redelijk niet overdreven goed beetje te gehaast allemaal..
vervolgens haar sterretje gevingerd met glijmiddel en in doggy anaal afgemaakt..
had moeite om klaar te komen omdat hat sowieso niet 'mijn' dame was waar ik voor gekozen had..mevrouw ineens niet meer zo spraakzaam was en daardoor een soort ramenafwerksex..youkamnauw gevoel kreeg..
dame is te nep ook in real life..te veel aan gehobbied ..de dame zelf ruikt wel lekker en is zuinig op zichzelf, dat zeker wel..
wasje voor of na werd niet om gevraagd ,
mede ook omdat de meneer die net 20 seconden eerder binnen was ,en die 'mijn' dame bij de tijd aan het zetten was ,dat wel gedaan had en deed terwijl ik me terug aankleedde.
ging ik er niet meer over beginnen of zitten wachten totdat hij opgesodemieterd was ook..

hoe de ontvangst nu in Breda is weet ik niet..
maar hoogstwaarschijnlijk weer deze 2 dames in 1 woning met een planner ,en je krijgt random 1 van de 2 voor je neus..
in ieder geval niet van de foto's uitgaan..het is ze wel ..maar enkel na een halve fles Jack..foto 7 bijvoorbeeld?..neh niet eens misschien..
dus wees gewaarschuwd..
 
Ja op zich wel, al was het maar 2 seconden..
Ze moest een handdoek pakken voor mijn collega die onder de douche stond.. En kwam ze tegen op de overloop
Had zo willen ruilen met hem
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/6165676-angie#reviews
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heel herkenbaar verhaal, had ook eigenlijk een afspraak met een ander, maar die ging niet door. (aan de deur stond een heel ander persoon, dus weggegaan)
Op mijn telefoon gezocht naar een andere advertentie en een paar berichtjes gestuurd. Helaas reageerde deze planner (bleek achteraf een plannen te zijn) het snelste met een adres in de buurt. Met ten westen van het centrum)
Binnen een klein appartementje, waar ze met een scherm 2 afwerkplekken hadden gecreëerd. Er lag iemand hard te klappen, toen ik binnenkwam. Ik werd snel naar de achterzijde geloodst waar een een persoonsbed stond.
Al mijn goesting was toen al weg. Ik heb helaas wel doorgezet, maar had beter kunnen opdraaien.
Dame deed wel haar "best", maar lichaam was nep en meest irritante was gelogen over het feit dat ze Engels zou spreken alleen Spaans.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan