Angie, Brussel, Linnestraat 106

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 696

Wandelaar
Forumpionier
33
05/07/21
5
Ben al verschillende malen bij haar langs geweest .
Verwonderd dat er hier niet meer over geschreven wordt !
Aangename dame ,spreekt perfect nederlands .
Voor de gewoonlijke 50€ krijg je een goede beurt , pijpbeurt is redelijk , kan en mag haar zonder probleem beffen waarvan ze wel geniet .
Dan standje dat je zelf mag kiezen .
Ga zeker nog terug , ben hier tevreden .
 
Heb daar nog geen blanke dame gezien (kom er ook niet dikwijls), maar ben zeer benieuwd naar nederlandstalige gilf. Kan je beetje meer info geven: welke dagen/shiften? Leeftijd? PZC? 50euro is meer dan gemiddeld in Linné, doet ze extra's of ben je langer gebleven?
 
Heb daar nog geen blanke dame gezien (kom er ook niet dikwijls), maar ben zeer benieuwd naar nederlandstalige gilf. Kan je beetje meer info geven: welke dagen/shiften? Leeftijd? PZC? 50euro is meer dan gemiddeld in Linné, doet ze extra's of ben je langer gebleven?
Ik weet dat ze wel niet lang het raam open houd , ben er al een paar keer geweest en zo rond 15 u durft ze wel al een de rol naar beneden laten . Weet niet rond welk uur ze begint ,maar toch in de voormiddag .
Weet wel dat haar huurcontract nog loop tot eind september , wat ze erna gaat doen weet ik niet .
 
Gisteren vernomen dat nu ook Angie gaat stoppen in Brussel .
Was me al opgevallen dat het pand te koop staat .
Weer een van de sympathieke dames die gaat wegvallen , waar ik al jaren bij langs ging . Zo gaat het in Brussel stilaan allemaal uitsterven !
Weet niet of ik nog op zoek ga gaan waar ik me thuis voel !
Vind er hoe langer mijn ding niet meer !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan