WHEM Angie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week terug langs geweest bij deze lux. milf . Wist te vertellen dat ze anderhalve maand gesloten geweest is omdat ze blijkbaar nog in de zorgsector werkt . Een goede babbel gehad over alles en nog wat . Spreekt perfect nederlands , na een lekkere pijpbeurt zc mogen klaarkomen op haar borsten . Heerlijk om bij deze dame eens langs te gaan ,ziet mij nog zeker terug ?
 
Vandaag nog eens lang geweest bij deze vriendelijke en nederlandstalige MILF . Gewoon steeds dezelfde prijs die ik geef ( 50€ ) weet dat ik dan een goede behandeling krijg . En hoe meer ik er kom hoe beter het wordt , begonnen met een zalige pijpbeurt waar ik al na een paar minuten mij moest inhouden , daarna vroeg ze me om te beffen , heerlijk geschoren poesje en na een paar minuten begon ze te kronkelen waarmee ik dacht dat ze bijna ging klaarkomen ,dan een lekker neukbeurt gegeven en zakje volgedaan ! Blijft een vriendelijke madame, nog gezellige babbel en dan vertrokken !!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan