Recensie Ania, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.627
30/06/21
4.026
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7901437-ania
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na diverse mislukte afspraken had ik dit keer eindelijk weer eens mazzel. App contact verliep soepel, en bij aankomst gelijk aan de beurt. Na wat gehannes met het huisnummer, en aanbellen bij de buurman stond ik binnen.
Wat een kraakpand zeg.. maar goed, ik kwam voor Ania.
Ania is een slank kleine dame uit de Oekraïne (zeggen ze allemaal tegenwoordig) met een lekker brutaal koppie en een paar mooie B cup tietjes. Foto's op Kinky zijn niet van haar, maar ze heeft er iets van weg.
Het geld overhandigd en aan de slag.
Ik had van te voren gevraagd of ze tongzoende, en dat deed ze, alhoewel het niet heel overtuigd was.. maar wel voldoende.
Haar in diverse standjes genomen zonder enige vorm van tijdsdruk, ze doet ook prima mee. Het pijpen doet ze prima, maar verwacht geen deep throat.
Na een klein half uurtje was het tijd om af te ronden. Ik dirigeerde haar voor mij op haar knietjes voor de inmiddels beroemde facial. Ze bleef keurig zitten en keek me geil aan. Er volgde een explosie en ik zag Ania met een snoekduik mijn zaad ontwijken.. wat een reflexen heeft die meid zeg.. Een gedeelte kwam op haar rug en arm, en ook het laken moest het ontzien (sorry voor diegene die na mij komt, was niet de bedoeling).
Ania ging de badkamer in en ik knapte mezelf wat op met de babydoekjes. Een prima bezoek, en zelfs voor herhaling vatbaar.
 
Ey maar eh, was die Ania dan toevallig een van de dames die wel vaker om en nabij Hollands Spoor ontvangt? Of is dit een nieuwe speelster?

En was het nog een knap koppie trouwens? M'n interesse piekt wel een beetje intussen
 
Dinsdag ben ik hier ook geweest. In een appartementje vlakbij de Haagse Markt. Bij binnenkomst herkende ik haar want ik was al eens eerder bij haar geweest. Een aantrekkelijke slanke meid met een heerlijk lijfje, een koele uitstraling met zwart haar en kleine tietjes. Ze deed me denken aan een gypsy. Service was matig maar het uitzicht op haar lijf terwijl ik haar in missionaris nam maakt veel goed. Prima dame voor een snelle cum-dump. Ik zal haar niet snel zelf weer kiezen maar bij deze dames weet je nooit wie je voor je krijgt.
 

Mocht iemand zich afvragen hoe ze eruit ziet. Dit is dr. Nooit verwacht dat er een advertentie zou zijn met het echte gezicht.

Wees gewaarschuwd, tis dit gezicht min alle make-up. En naar eigen mening, tenzij je echt geen andere opties hebt kun je bij haar terecht. Anders zou ik zeggen, lekker verder zoeken.
 
Denk dat het pijn hebben meer een excuus is geweest.

Dit is dan gebasseerd op eigen ervaring, maar ze lijkt altijd (de 2 keer dat ik dr heb gezien) buitengewoon geïrriteerd als ik aankom. Heb zelfs nog niks gedaan of gezegd, sta net in de deur opening. Wellicht door mn uiterlijk (afkomst enzo). De zaak zelf is constant zuchten en steunen. Opgewonden raken is bijna onmogelijk voor mij.
 
Gister bij de dame geweest.

Een mooie dame om te zien, ik vind haar borsten supermooi. Vond haar kontje ook wel mooi. Daar hou ik wel van.

Pijpen was 10 likjes
Ze kwam op me zitten, dat was wel lekker
Doggystyle was ook lekker
Helaas had ze tijdens het neuken veel pijn, waardoor ik maar gestopt ben en ging ze me aftrekken. Na een paar trekken had ze arm pijn. Toen maar zelf afgemaakt en gespoten over haar borsten.

Herhalingsvatbaar 4/10. Alleen als ik echt geil bent en niemand bereikbaar is.
Rectificatie. Diegene die ik heb gehad was Emma geen Ania.


Sorry voor de verwarring. Appte Ania dacht ik, maar blijkbaar gebruiken ze allebei de telefoon
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7901437-ania
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rectificatie. Diegene die ik heb gehad was Emma geen Ania.


Sorry voor de verwarring. Appte Ania dacht ik, maar blijkbaar gebruiken ze allebei de telefoon
Ze maken gebruik van een planner die de telefoon bediend.
Ik ben vanavond voor de 2e maal geweest voor Ania.
App contact verliep wederom soepel, kon direct komen. Boven deed Ema de deur open, lekker ding ook. die gaat de volgende keer interne stokslaag krijgen dus. Heb haar vorig jaar al eens geneukt in Rotterdam. Ania kwam aanlopen, en Ema was duidelijk teleurgesteld dat ik niet voor haar kwam, helaas.. ik kwam niet voor een trio.

Bij binnenkost vloog Ania me gelijk om de nek, ze was blij me weer te zien concludeer ik daaruit.
We hebben samen een half uur heerlijke seks gehad met alles erop en eraan. Het enige wat ik miste was zoenen, daar had ze dit keer weinig trek in.
Van mijn vorige bezoek wist ze nog dat ik graag eindig met een facial, dus daar trapte ze niet meer in helaas. Ik mocht wel klaarkomen op haar buik terwijl ze met gespreide benen voor me lag..
Laat Ted nou net in opgewonden toestand wel een klein metertje ver kunnen spuiten. Dus Ania wederom naar de badkamer met een dikke klodder op haar gezicht en haar..
Ze vond het niet erg.
Ik heb haar nog even geholpen met cleanen in de badkamer, waarbij ze ook nog even een golden shower show gaf onder de douche.
Het is een gekke meid, waarbij weinig te dol is. Zelfs een boer laten tijdens het neuken kun je bij haar verwachten.. zo is ze.
 
Net via WA Ania geboekt maar volgens mij deed Ema de deur open en mij ontvangen. Dus geen Ania. We liepen naar haar kamer rechts. Daar vroeg ze hoe lang ik wilde blijven gezien de review van hier boven was het even veilig om eerst uit te testen en later eventueel uitgebreid te genieten. Geld overhandigd en het werk kan beginnen. Zij praat nog even met de buurvrouw. Ik vroeg doe je ook aan trio. Maar zij nee en schut haar hoofd. Ze legde een rol wc papier meer en condoom en los een extra paar vel papier. Zij had totaal geen reactie. Haar Engels is ook niet zo goed. Ik haar normaal uitzien met wat pukkels/puistjes op haar voorhoofd. Ze deed gauw de cd om en begon te pijpen. Stelde totaal niet voor. Geen deepstroath. 10 keer op en neer. En dat was het. Snel. Glijmiddel ingesmeerd en begon cowgirl mij te berijden. Zij leunde op mijn benen wat onprettig was. Met veel haast klom ze van me af en maak een gebaar met haar hand. Opschuiven en we gaan doggy doen. Kont om hoog en ik begon haar te stoten. Ze hebt haar benen gekruist zodat ik haar niet goed stoten. Dan maar miso. Al snel kwam ik half klaar. Ze trok zichzelf weg gaf me die twee velletjes papier en stap uit bed richting badkamer. Ik verwijde zelf het cd en gooide in een bakje. Kleed me aan en zegt gedag tegen haar in de gang. Op dat moment stond links een dame te gluren op een kiertje van haar kamer. Een kleine dame rond 155-160. De dame die ik had was 170. Eenmaal buiten denk ik bij mezelf het was Ema. Ze had een tattoo op haar linker onderarm. Een acht vorm met stippen. Voor mij geen tweede keer. Moet zeggen het is een TMM. Zo te zien was het dus Ema. En het nalezen van bovenstaande review had ik beter niet kunnen gaan. Alle omschrijving bij elkaar was al duidelijk genoeg
 
Toen ik het geld en uitgekleed ben ging Ema/Ania naar buiten om het geld weg te leggen. In de gang gingen ze praten. Toen zij weer terug in het kamer was. Vroeg ik. Is dat je huisgenoot. Doen jullie aan trio vroeg. Zodat ik die andere ook kan zien. Maar zij antwoordde nee. Doe ik niet. Nooit gedaan. Toen ik weg ging was andere half naakt en verstopt achter de deur. Op een kier kon ik haar oog en lengte zien. Een wat kleinere dame met iets donkere huidskleur. Voor dat geld. Beter langs Geleen/Doublet
 
Ze werkt niet op afspraak, dus echt garantie op een date heb je niet.
Je krijgt het adres via Whatsapp, gaat er heen, en in de staat stuur je een app dat je er bent.
Als ze lang bezet is of er is een wachtrij kan het wel even duren voor je aan de beurt bent, niet leuk, maar wel een eerlijke zaak.

@Ayu gewoon nog een keer proberen.
 
Net via WA Ania geboekt maar volgens mij deed Ema de deur open en mij ontvangen. Dus geen Ania. We liepen naar haar kamer rechts. Daar vroeg ze hoe lang ik wilde blijven gezien de review van hier boven was het even veilig om eerst uit te testen en later eventueel uitgebreid te genieten. Geld overhandigd en het werk kan beginnen. Zij praat nog even met de buurvrouw. Ik vroeg doe je ook aan trio. Maar zij nee en schut haar hoofd. Ze legde een rol wc papier meer en condoom en los een extra paar vel papier. Zij had totaal geen reactie. Haar Engels is ook niet zo goed. Ik haar normaal uitzien met wat pukkels/puistjes op haar voorhoofd. Ze deed gauw de cd om en begon te pijpen. Stelde totaal niet voor. Geen deepstroath. 10 keer op en neer. En dat was het. Snel. Glijmiddel ingesmeerd en begon cowgirl mij te berijden. Zij leunde op mijn benen wat onprettig was. Met veel haast klom ze van me af en maak een gebaar met haar hand. Opschuiven en we gaan doggy doen. Kont om hoog en ik begon haar te stoten. Ze hebt haar benen gekruist zodat ik haar niet goed stoten. Dan maar miso. Al snel kwam ik half klaar. Ze trok zichzelf weg gaf me die twee velletjes papier en stap uit bed richting badkamer. Ik verwijde zelf het cd en gooide in een bakje. Kleed me aan en zegt gedag tegen haar in de gang. Op dat moment stond links een dame te gluren op een kiertje van haar kamer. Een kleine dame rond 155-160. De dame die ik had was 170. Eenmaal buiten denk ik bij mezelf het was Ema. Ze had een tattoo op haar linker onderarm. Een acht vorm met stippen. Voor mij geen tweede keer. Moet zeggen het is een TMM. Zo te zien was het dus Ema. En het nalezen van bovenstaande review had ik beter niet kunnen gaan. Alle omschrijving bij elkaar was al duidelijk genoeg
Heb echt precies hetzelfde meegemaakt, in de hoop Ania te ontmoeten toch geprobeerd, maar Ema deed helaas open en gaf mij echt de slechtste service ook van een 60-80-130 dame (en vroeg er 20 bovenop, heb ik niet gegeven). Erg zonde, want ze ziet er heel goed uit. Duwde me weg net voor het klaarkomen. ben even genezen van 60-80-130 de komende tijd.
 

Mocht iemand zich afvragen hoe ze eruit ziet. Dit is dr. Nooit verwacht dat er een advertentie zou zijn met het echte gezicht.

Wees gewaarschuwd, tis dit gezicht min alle make-up. En naar eigen mening, tenzij je echt geen andere opties hebt kun je bij haar terecht. Anders zou ik zeggen, lekker verder zoeken.
Overigens, het lichaam is wel van Emy op Kinky, je herkent de tattoo, maar het hoofd is gefotoshopped. Echte gezicht is mooier, lief buurmeisje (maar chagrijnig, dus waardeloos).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7901437-ania
Totale kosten (in euro)
100
Net ook bij Ania geweest door dat Ted beschreef dat ze aardig op de foto lijkt op kinky nou daar is niks van gelogen mooi meisje van 27 jaar oud lekker lichaam mooie borstjes

Pijpen is alleen om hem hard te maken meer niet daarna er boven op ze doet aardig mee

Zoenen 💋 deed ze niet ze draaide iedere keer weg

Jammer dat het nu echt een cum dump is en niet meer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kom niet vaak in Zuid Holland, maar moest voor mijn werk in Den Haag zijn.
Afspraken gemakkelijk gemaakt in whatsapp. Half uur 80 euro zal je niet gauw een buil vallen. met PZC en TZ
Ze deed wat was beloofd, maar het was niet erg indrukwekkend, heel gewoontjes en flauwtjes. Niet ooit weer een keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan