Recensie Ania, Nieuwegein (voorheen Utrecht) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
50
03/01/22
61
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/518149-ania
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ania verschillende keren in Utrecht bezocht. Even bellen en vaak kan je snel de afspraak maken. Ze heeft me een paar keer teruggebeld nadat ze niet opnam. Dat is even oppassen natuurlijk, afhankelijk van waar je je bevindt. Lokatie is makkelijk te vinden, goed parkeren en appartement is netjes. Vaak ontvangt ze met andere dames in de woning. Altijd mogelijkheid tot wassen voor en na de tijd. Ania vind het leuk om je een blinddoek voor te doen en je lul af te binden. Moet je van houden. Af en toe vind ik het wel lekker. Ze gaat je dan teasen. Ik kan er echt enorm geil van worden. Na een tijdje gespeeld te hebben lekker aan haar tepeles sabbelen en dan lekker neuken in verschillende standjes. Tongzoenen doet ze lekker. Ze heeft zachte lippen, wel een beetje vulling erin.

Ania is fris, ziet er goed uit, is wat ouder. Knappe vrouw en altijd een leuke date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/518149-ania#reviews
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond Ania dan eindelijk een xtje kunnen afspreken met Ania. Super mooie, leuke en open-minded vrouw met heerlijke mooie rondingen. Ze had zich heerlijk aangekleed. Nadat eerst de financiële en hygiënische handelingen gedaan te hebben kon het feest beginnen. Ze komt al haar afspraken na. Als je van soft SM houdt met een kinky randje en wat dirty talk ben je bij Ania aan het juiste adres. Ik kom zeker terug!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie
Ik ben laatst bij Ania geweest en het was heerlijk. Ania is precies zoals ik ze lekker vind, niet te jong en met zalige billen. En ze geniet ervan als je haar lang rimt en beft. Tussendoor uitbundig tongzoenen. Verder hebben we nog even lekker geneukt, daarna kwam ze met dr poes op men gezicht zitten terwijl ik het met de hand afmaakte. Toen de druk weer van de ketel was heeft ze me nog een lekkere kriebelmassage gegeven. Als ik in de buurt woonde zou ik elke week gaan.
Pzc zoals in de eerste recensie deed ze helaas niet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/518149-ania#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op basis van de mooie foto's en positieve reviews ook bij Ania geweest. Was overall niet slecht en niet goed, een bijna voldoende. 2,5/5 sterren. Tsja en dan loop je toch met gemengde gevoelens de deur uit.

Er is zeker het een en ander aan positiefs te vermelden:
- Ania is een hele knappe vrouw met een prachtig zeer schoon en verzorgd lichaam.
- De ontvangstplek is keurig en schoon.
- Het tarief van € 100,00 voor 45 minuten is op zich heel redelijk
- Ze had uit zichzelf een rode lak rok voor mij aangetrokken omdat ik haar daar een compliment over gegeven had, heel vriendelijk
- Ze is ook best (oppervlakkig) vriendelijk en netjes in omgang en heeft ook wel klasse over zich
- Technisch waren de handelingen okay, de paar minuten 69 waren lekker
- Ze kijkt niet op een paar minuten, was in totaal 50 minuten binnen

Helaas waren er ook tegenvallers:
- Ze draaide plichtmatig haar eigen afwerk programaatje af, 20 minuten seks gevolgd door 15 minuten kriebelmassage, overige 15 minuten bijzaken zoals wassen, uitkleden etc.
- De date leek in niets op haar advertentieteksten welke ze dus totaal niet waarmaakte. Niet geil, niet wild, niet lekker uitleven, verlangens doet ze niet aan ;-)
- Vond haar nogal koud en chagrijnig overkomen, er kon geen lachje af, straalde uit dat ze er geen zin in had en deed nauwelijks moeite dit te maskeren
- De opeenvolgende seks handelingen werden door haar slechts (zeer) kort en zielloos uitgevoerd om niet te zeggen afgeraffeld
- Veel was voor haar moeilijk en te veel, kreeg bijna overal commentaar op, er mocht bijvoorbeeld alleen zachtjes gepraat worden, een aantal zachte tikjes op haar billen waren ook taboe, overdreven preuts dus
- Ze steekt er geen energie in, geen passie, geen klantgerichtheid, geen klantenbinding, vond haar niet lief, niet aanhankelijk, niet echt sympathiek, niet gezellig

Kortom, bijna 'leuk voor een keertje' om deze heerlijke dame eens te ervaren maar haar ondermaatse gedrag en uitvoering gooiden te veel roet in het eten, geen enkele kans op herhaling dus.
De algemene beoordeling zou ik eigenlijk op 2,5 ster willen zetten maar dat kan helaas niet, daarom deze dan maar op 3 sterren gezet omdat het Pasen is ;-)
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/518149-ania#reviews
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de 2e keer met Ania afgesproken. Aangezien ik erg goede herinneringen had van de vorige keer nu gelijk voor 3 uurtjes afgesproken. Ania kende me nog wat de date nog lekkerder maakt. Na de financiële afhandeling, lekker op bed liggen. Zij komt dan lekker bij je zitten en begint lekker te strelen en te tongzoenen met zachte dirty talk. Ze begint heel langzaam, waarna ze een geil kinky zwart latex pakje aandeed waar haar borsten echt geweldig in uitpuilden. Naarmate de date vorderde werd ze steeds meer kinky en dominant wat ik heerlijk vindt. Ze heeft me heerlijk met een kleine strapon genomen wat echt heel geil was. De 3 uurtjes vlogen voorbij. Volgende keer maak ik er wel 4 uur van. Ania je was weer superlief, kinky en lekker geil & dominant. Tot de volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/518149-ania
Totale kosten (in euro)
€450
Vanavond voor dit keer een heerlijke rustige relax date bij Ania geweest. Begonnen met een fijne erotische massage welke ik wel nodig had na een avondje feesten. Na deze uitgebreide massage kan Ania geweldig switchen naar een heerlijke geile sfeer. Haar pijpkunsten en de dirtytalk is altijd weer een genot. Volgende keer zal zeker weer een geile kinky date worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan