WHEM Ania, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ben benieuwd of er met deze prachtige al ervaringen zijn opgedaan?
 
Ben ook geweest tijdje terug, ze beloofd veel maar doet weinig. Het doet allemaal pijn(vaginale sex). Beweert dat ze niet te lang mag neuken van de dokter. ze is wel aardig, maar voor de sex moet je niet gaan. Anaal doet ze ook niet, tenzij je heel klein bent geschapen. En qua posities doet ze alleen bovenop. doggy wil ze niet.
 
Afgelopen maanden heb ik het twee keer geprobeerd en ik heb twee keer als een zielige loser in de auto gewacht tot ik naar de deur kon lopen. Afspraak maken heeft geen nut namelijk. De planner zegt sowieso ''ok''. Ik voelde me echt echt echt zielig. Heb ik nou serieus in totaal meer dan een uur gewacht tot een prostituee mij toelaat??!! Erger nog: Gewacht om uiteindelijk NIET aan de beurt te komen????

Tijdens het wachten zie ik ook smerige dikke vage behaarde types heen en weer lopen, waardoor mijn fantasie tijdens het wachten aan de haal sloeg. Als dat eroverheen is geweest/gaat hoef ik niet meer.

Wat ben ik een zielige loser.
 
Afgelopen maanden heb ik het twee keer geprobeerd en ik heb twee keer als een zielige loser in de auto gewacht tot ik naar de deur kon lopen. Afspraak maken heeft geen nut namelijk. De planner zegt sowieso ''ok''. Ik voelde me echt echt echt zielig. Heb ik nou serieus in totaal meer dan een uur gewacht tot een prostituee mij toelaat??!! Erger nog: Gewacht om uiteindelijk NIET aan de beurt te komen????

Tijdens het wachten zie ik ook smerige dikke vage behaarde types heen en weer lopen, waardoor mijn fantasie tijdens het wachten aan de haal sloeg. Als dat eroverheen is geweest/gaat hoef ik niet meer.

Wat ben ik een zielige loser.
Precies mijn ervaring….
 
Je zou zeggen dan heeft ze het te druk.. maar statistisch gezien zouden hier dan meer recensies of ervaringen moeten staan.
Op deze forum zitten misschien net 1% van alle wandelaars landelijk en heel veel zijn lurkers. Ik zie genoeg dames die heel de dag druk zijn en 0 posts hebben op deze forum.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan