WHEM Ania, Zaandam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt te mooi om waar te zijn maar je weet maar nooit. Iemand...? https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/4099661-ania#overview
Ik kan je geruststellen en zeggen dat haar foto's echt zijn!
Deze dame is fan-tastisch!!
Echte GFE, als je erom vraagt en behandeld je met veel passie en zorgvuldigheid. Voelde mij echt in de watten gelegd door haar, toen ze in Rotterdam was een paar maanden geleden.
Als ze weer terug is in Rdam, ga ik haar 100% weer bezoeken!
 
Klinkt goed, ze stond op mijn twijfel-lijstje, alleen heeft ze nu wel net een nieuwe serie foto's die ik wat minder vind dan de foto's die ze gebruikte toen ze in Rotterdam en Leeuwarden zat. En net van Zaandam naar Emmeloord verschoven....ze reist wat af!
 
Ik kan je geruststellen en zeggen dat haar foto's echt zijn!
Deze dame is fan-tastisch!!
Echte GFE, als je erom vraagt en behandeld je met veel passie en zorgvuldigheid. Voelde mij echt in de watten gelegd door haar, toen ze in Rotterdam was een paar maanden geleden.
Als ze weer terug is in Rdam, ga ik haar 100% weer bezoeken!
Je gebeden zijn gehoord. 😁 terug in Rotterdam
 
Onlangs deze dame bezocht maar vond het ver onder de maat. Heb het gevoel dat je geen afspraken met de dame maakt omdat ze geen idee heeft waar je het over hebt en bijvoorbeeld vraagt hoelang je wil blijven terwijl je al een tijd hebt doorgegeven. Daarnaast zijn de fotos minimaal 100 jaar oud of gewoon nep.
 
En zo blijven we dus heen en weer kaarten.

Ik ken inmiddels 3 sets foto's van haar. 2 vind ik erg ok, 1 set vond ik minder.

Heb de indruk dat ze inmiddels de dame van die 3e set is die ze er vrij snel weer af hebben gehaald.
Hendrick hierboven is erg positief, Jiro negatief, zoals er op Hookers ook al mannen waren met gemengde berichtgeving.

Krijg het gevoel dat de dame gemiddeld genomen wel echt heel grote borsten heeft, maar niet bij iedereen even goed is qua service.
 
Vanwege haar grotere borsten en mooie vormen wilde ik haar een keer mee maken. Hou gewoon van mooie grote borsten. Afgelopen zaterdag in Rotterdam bezocht en ik moet zeggen dat het mee reuze mee gevallen is. Ik heb vaak dat fotos niet kloppen of gewoon te oud zijn. Moet zeggen dat de foto's goed overeen komen met de werkelijkheid. Slank met grote F borsten, ok ze hangen wel maar puur natuur. Ze is best knap. Stevig kontje.
Ze is erg lief en verzorgend. Niet erg goed in de Engelse taal want ze begreep mij niet altijd.
De praktijk vond ik wat matig , beetje passief bij het intieme gedeelte .
Maar het is voor mij niet voor herhaling.
 
Nu in almere. Al met al lijkt er één bezoeker positief. Als je zoekt kom je meer over haar tegen. Waaronder onderstaande. Op hookers was het inderdaad ook slecht.

Jammer dat er niet wat meer positiefs is te vinden over haar want als de foto's echt zijn is het wel bijzonder.


 
Vandaag in Voorschoten Ania bezocht. Half uurtje, in verband met de gemengde reacties. Ik vond het zeker de moeite waard. Zelden zo'n stel natuurlijke borsten mogen vasthouden. Sex was lekker, maar niet bijzonder. Ze was overigens erg lief, voor herhaling vatbaar. Foto's zijn waarschijnlijk echt, maar wel gedateerd. Ze heeft nu een grote tatoo op haar buik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan